TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Site Suggestions
-- Request for belgian TA-forum
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
ouais, mais le superviseur des forums est deja 5 semaines en bangkok, avec une mod�le.... alors, ca va encore durer quelques semaines je pense... Mais bon, je l'ai PM'� et j'expecte une reponse d�s qu'il retourne
Par contre, mon francais est assez bien, all�, je trouve ca... Mais, a l'�cole, ils ne le veulent pas croire
enfin, ik prefereer toch nederlands... das eazier...
sjah, ge hebt het allemaal gelezen, die moderator zit me een of andere vrouw in bangkok en het ziet der ni naar uit da hij direct ga terugzijn, efin...'t zijn altijd de anderen die chance hebbe
Ik vroeg mij ondertussen af, zijn hier mensen die DJ ambities hebben?
pfff, der is maar 1ne moderator die zoiets kan wijzigen ofwa?
wel stoem eh =>.
naja we moete maar geduld hebbe.
-glad
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Ik vroeg mij ondertussen af, zijn hier mensen die DJ ambities hebben? |
| Originally posted by Tiger777 Ik vroeg mij ondertussen af, zijn hier mensen die DJ ambities hebben? |

I'm in
Awel, als de Belgen dan ook ene forum bezitten, la ik dan ook maal wat poostkes maken, zulle!?!

| Awel, als de Belgen dan ook ene forum bezitten, la ik dan ook maal wat poostkes maken, zulle!?! |
)| quote: |
| DUs iedereen is Welkom on mijn homesite als ze good Trance willen du good gemix is |
| Originally posted by Tiger777 Sjah, dark, das wel waar, een VREE dure hobby. Gaan werken he, der zit niks anders op. Zelfs de grootste luie zak uit heel de buurt wilt daarvoor wel gaan werke(die grootste luie zak uit de buurt ben ik dan ) |
| Originally posted by Tiger777 en daarna ga ik een deftige mixer kopen |
naaa, ik denk da ik voor de VMX 300 ga gaan, 250� en het is een zalig machien... lees maar na.
Pioneer is idd veeeel te duur
Niemand die de vinieltjes wilt? spotprijs, goeie staat

En, voor dag #2, Niemand meer die op de kaart wilt? GE MOET MIJ PM'EN ANDERS KOMDE DER NI OP!
Count me in!!!
Of zeg ik dit beter in het nederlands hier??
Doordat Belgi� toch niet al te groot is kennen we mekaar misschien zonder het te weten!!!!
| Originally posted by Tiger777 The map is getting crowded... http://www.angelfire.com/apes/money...gium_TA_map.htm 'please hit refresh, i'm working on that problem' |
| Originally posted by BEACHBOY Als je de tijd ervoor vind, mag je me er ook opzwieren. GENT staat er toch nog niet bij. |
Count me in too ! Nog iemand die vindt dat er hier in Belgie veel te weinig aandacht besteed wordt aan trance ? Let's do some damage !
Kijk eens aan, al 29 Belgen 
1) Tiger777
2) Nabistai
3) CygnusX
4) Gladius
5) Tor8024
6) Purity
7) TatanaGirl
8) ScorpioRising
9) Steve-Austin
10)djcresto
11)xcape
12)Buoyant
13)Cyberia
14)dj Zevan
15)bobbytk
16)TranceSeeker
17)Dark Apostle
18)mr_sick
19)Belgian Bonzai
20)Zaphod
21)Sharpsider
22)NRG52
23)Cyberia
24)Hydra
25)goonie
26)Lightworks
27)Tilt
28)Beachboy
29)SkySnake
30)Dj Thy
31)JdDark
| Originally posted by SkySnake Count me in too ! Nog iemand die vindt dat er hier in Belgie veel te weinig aandacht besteed wordt aan trance ? Let's do some damage ! |
| Originally posted by CygnusX Kijk eens aan, al 29 Belgen ![]() 17)Dark Apostle |
?
| Waarom sta ik pas als 17de ? |
Allee dan, hop Belgi� hop!
ma sukkelaar toch, pas 17e
Nee, ze staan gewoon willekeurig he!!
En zo is dag 3 voorbijgegaan ZONDER dat ik nog pms over de kaart heb gehad... Gulle weet toch hoe ge moet PM'en he? want ik begin stillaan te twijfelen!
Ik heb eigelek een vraagske... Misschien weten een van jullie het antwoord... Als ik een bepaald bedrag wil overschrijven naar een rekening in engeland... Hoeveel kosten zou ik daar op moeten betalen... enige id'en?
| Originally posted by CygnusX Kijk eens aan, al 29 Belgen ![]() 1) Tiger777 2) Nabistai 3) CygnusX 4) Gladius 5) Tor8024 6) Purity 7) TatanaGirl 8) ScorpioRising 9) Steve-Austin 10)djcresto 11)xcape 12)Buoyant 13)Cyberia 14)dj Zevan 15)bobbytk 16)TranceSeeker 17)Dark Apostle 18)mr_sick 19)Belgian Bonzai 20)Zaphod 21)Sharpsider 22)NRG52 23)Cyberia 24)Hydra 25)goonie 26)Lightworks 27)Tilt 28)Beachboy 29)SkySnake |
We hebben het hier wel over actieve leden van dit forum he... maar bon, late we u toevoege 
1) Tiger777
2) Nabistai
3) CygnusX
4) Gladius
5) Tor8024
6) Purity
7) TatanaGirl
8) ScorpioRising
9) Steve-Austin
10)djcresto
11)xcape
12)Buoyant
13)Cyberia
14)dj Zevan
15)bobbytk
16)TranceSeeker
17)Dark Apostle
18)mr_sick
19)Belgian Bonzai
20)Zaphod
21)Sharpsider
22)NRG52
23)Cyberia
24)Hydra
25)goonie
26)Lightworks
27)Tilt
28)Beachboy
29)SkySnake
30)TranceSeeker
count me in too!!!!
lol
Jokes I'm not belgian. But I'm in support of this forum. I like Belgian waffles and music.
Please don't send the belgian thugs after me.
| Originally posted by Tiger777 En zo is dag 3 voorbijgegaan ZONDER dat ik nog pms over de kaart heb gehad... Gulle weet toch hoe ge moet PM'en he? want ik begin stillaan te twijfelen! |