TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by Hell_Copter on May-09-2003 01:33:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter
לא רציתי לפתוח תרד חדש
אבל אני חוזר עכשיו מהרדיו
שידרו את הסט שלי..
כן כן
הסט פסיי שלי שודר שעה שלמה ברדיו
בן זונה לגמרי
אני עוד בהתרגשות
אני יושב לי באולפן בסבבה והסט שלי מתנגן לאלפי אנשים ברדיו
איזה פאקינג כיף..


פשששש כבוד גדול לך אח!!
יש איזה דרך שיגידו לך תגובות האלה ששמעו ברדיו?


Posted by MASTERsplinter on May-09-2003 01:51:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
פשששש כבוד גדול לך אח!!
יש איזה דרך שיגידו לך תגובות האלה ששמעו ברדיו?



מאזינים התקשרו לאולפן ואמרו דברים טובים..


Posted by Sniper on May-09-2003 04:20:

ואללה אח שלי שיחקת אותה
:P

תמשיך ככה


Posted by MASTERsplinter on May-09-2003 07:56:

quote:
Originally posted by Sniper
ואללה אח שלי שיחקת אותה
:P

תמשיך ככה


תודה אחי..



----------------------------------------------
עכשיו אני יכול להעלות אותו לאיזה אתר של סטים מהרדיו


Posted by Black-Dragon on May-09-2003 10:47:

על איזה רדיו אנחנו מדברים?


Posted by MASTERsplinter on May-09-2003 11:02:

quote:
Originally posted by Black-Dragon
על איזה רדיו אנחנו מדברים?



קול רגע
91.5
96
FM

בתוכנית BPM
של אבי ריבי
מאחת עד ארבע
שהסט שלי נוגן משלוש עד 4


Posted by Black-Dragon on May-09-2003 11:20:

סבבה לך אחי
איך הגעת לשם?


Posted by MASTERsplinter on May-09-2003 11:48:

quote:
Originally posted by Black-Dragon
סבבה לך אחי
איך הגעת לשם?



אני מפיק שם תוכנית על מסיבות
כבר אמרתי את זה פה בפורום
והתוכנית שאחרי היא BPM
אז יצא שנשארתי אז כבר הבאתי לו את הסט שינגן
הוא שמע קצת
ראה שהמיקס בסדר
וניגן


Posted by Black-Dragon on May-09-2003 11:51:

וואלה יפה יפה
בהצלחה בהמשך אחי


Posted by Hell_Copter on May-09-2003 17:13:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter
קול רגע
91.5
96
FM

בתוכנית BPM
של אבי ריבי
מאחת עד ארבע
שהסט שלי נוגן משלוש עד 4


אבי ריבי זה הזה שעשה את הטראק
B12
הוא מכין טראקים פצצות!!!!!!
יש לי 4 טראקים שלו... כולם חיות!!!


Posted by MASTERsplinter on May-09-2003 18:16:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבי ריבי זה הזה שעשה את הטראק
B12
הוא מכין טראקים פצצות!!!!!!
יש לי 4 טראקים שלו... כולם חיות!!!



אני אשמח אם תשלח לי בהזדמנות..


Posted by Hell_Copter on May-09-2003 18:43:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter
אני אשמח אם תשלח לי בהזדמנות..


בכיף אחי
האיי סי קיו שלי זה 35190491


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.