TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by MASTERsplinter לא רציתי לפתוח תרד חדש אבל אני חוזר עכשיו מהרדיו שידרו את הסט שלי.. כן כן הסט פסיי שלי שודר שעה שלמה ברדיו בן זונה לגמרי אני עוד בהתרגשות אני יושב לי באולפן בסבבה והסט שלי מתנגן לאלפי אנשים ברדיו איזה פאקינג כיף.. |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter פשששש כבוד גדול לך אח!! יש איזה דרך שיגידו לך תגובות האלה ששמעו ברדיו? |
ואללה אח שלי שיחקת אותה
:P
תמשיך ככה
| quote: |
| Originally posted by Sniper ואללה אח שלי שיחקת אותה :P תמשיך ככה |

על איזה רדיו אנחנו מדברים?

| quote: |
| Originally posted by Black-Dragon על איזה רדיו אנחנו מדברים? |
סבבה לך אחי 
איך הגעת לשם?

| quote: |
| Originally posted by Black-Dragon סבבה לך אחי ![]() איך הגעת לשם? |
וואלה יפה יפה
בהצלחה בהמשך אחי 
| quote: |
| Originally posted by MASTERsplinter קול רגע 91.5 96 FM בתוכנית BPM של אבי ריבי מאחת עד ארבע שהסט שלי נוגן משלוש עד 4 |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אבי ריבי זה הזה שעשה את הטראק B12 הוא מכין טראקים פצצות!!!!!! יש לי 4 טראקים שלו... כולם חיות!!! |
| quote: |
| Originally posted by MASTERsplinter אני אשמח אם תשלח לי בהזדמנות.. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.