TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe kom ik in de Pacha vanuit Salou??
Pages (4): « 1 2 3 [4]
Mallorca
Mallorca is wel lachen. Alleen je moet zorgen dat je niet in Palma terechtkomt. Alleen maar proppers die je met hun beste nederlands zo'n duitse bratwurst discotheek in willen lokken. Er is qua uitgaansgelegenheden zowiezo niet veel op Mallorca. Alleen de BCM is wat groter, maar dat ligt nog best ver van El Arenal af ook. Je hebt meer relax tentjes als echte staptenten. De discotheken die er zijn liggen dus in Palma en zijn vooral bevolkt door duitsers. En ja, het is mijn volk niet, maar ja smaken verschillen.
Greetz.

| quote: |
| Originally posted by Blik wij de 2de, gaan met de bus |

dus niet te missen
| Originally posted by moogwai Lachen.... wij gaan lekker met het vliegtuig ![]() Maar wij zitten dus in het appartement waar al die supergave muziek vandaan komt dus niet te missen |

Hallelujaaah rellivisit wat een sign
Het doet haast pijn aan mijn ogen 
ga je met GoGo tours???
Re: Mallorca
| Originally posted by rellivisit De discotheken die er zijn liggen dus in Palma en zijn vooral bevolkt door duitsers. En ja, het is mijn volk niet, maar ja smaken verschillen. Greetz. |
| Originally posted by Blik post es een pic van jezelf, dan kan ik je begroeten als ik je zie ![]() waar de andere goeie muziek vandaan komt zijn wij, dat je dat ff weet |