TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mysteryland 2003
Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
bra, forts�tt att l�gga upp egna erfarenheter ni som var d�r och sl� ihop det hela till en bra plan f�r oss alla...r�kna med 2 bilar d�...4 i varje eller n�t....
| quote: |
| Originally posted by AC. P� en bil b�r det g� minst tre k�rkorts innehavare, det g�r att �ka ner p� tv� om man vill g�ra det jobbigt f�r sig sj�lv. (f�rsta passet p� hemresan kommer vara en aning jobbigt efter ett tags k�rande) |
| Originally posted by Glorie ja h�ller som l�ttast p� att kolla upp lite motell i trakten, s� vi/ni har n�nstans att bo. ja kommer inte kunna s�ga �n p� ett bra tag heller om ja kan �ka eller inte.. just nu har n�stan allt som skulle kunna g� snett i mitt liv, g�tt snett k�nns det som. ![]() hur m�nga av de intresserade har k�rkort d�? e ju en v�sentlig del av planerandet ja har de iaf ![]() sipo tror ja f�rresten vi kan locka med kanske.. om han inte drar p� Nature, som han talat sig varm om...I aug. kostar f�rjebiljetterna 1800 tur � retur f�r en bil med fem personer i.. ja t�nkte bara om n�n ville ha en prisupplysning ![]() tr�kigt att de ska va s� dyrt, men jaja ![]() och just det.. n�r det och OM det b�r v�g,.. s� tycker ja vi/ni ska spika en rutt � inte �ka � h�mta folk � grejor allts� ta s�na avstickare till �rebro, gbg som det blev f�r oss sist.. (inge ont menat, men de tar tid i anspr�k) en bil g�r ev. fr�n sthlm VIA e4:an NER.. me inge avstickare p� 20 mil hit � dit) s� f�r de som intebor l�ngs v�gen ta sig till l�mplig p�stigningsplats.. en bil kanske g�r fr�n Malm� typ.. � d� f�r folk ta sig dit ner? eller va tycker ni? |
| Originally posted by x-dream Men t�nkte p� detta om jag vill �ka med s� menar du att jag ska ta mig till alt Stockholm eller Malm� f�r att �ka med? |
en bil kan starta fr�n gbg kanske eftersom SWE_trance kan hoppa p� d�r ox� isf... � d� blire lite n�rmare f�r dig
annars f�r du la hoppa p� i J�nk�ping?! Ligger ju l�ngs e4:an s� de e inge problem.. men de kanske e lite v�l l�ngt f�r dig? ja vet inte
ass�, sm� avstickare e ju inge problem att ta, men att k�ora 10 mil enkel v�g f�r att h�mta upp n�n k�nns lite jobbigt.. � andra sidan s� blire ju billigare f�r den personen
aja, de l�ser sig...
vi har ju dessa som inte �r fr�n sthlm:
x-dream (Sk�vde)
tobo_99 (Bor�s)
swe_trance (Bor�s)
F�r vad jag fattat det som s� �r det ingen mer fr�n gbg-omr�det som visat intresse...!??
Att en bil avg�r fr�n gbg-omr�det l�ter v�l som en bra id� (!?). L�ste n�t om 4 pers i varje bil (2 biler), om gbg-bilen m�ter upp i jkpg med sthlm-bilen s� hoppar en snubbe fr�n sthlm �ver i gbg-bilen s� borde det ju l�sa sig. Men nu �r det ju ett bra tag kvar, och det kanske dyker upp fler som �r intresserade... 
Men det b�ste vore att fixa detta innan sommaren drar ig�ng, f�r d� sticker m�nga iv�g p� egna semestrar, v�l tillbaka s� kan det vara f�rsent att fixa denna planeringen!
Jag kom just p� att jag f�r ju tillbaks p� skaten runt Mysteryland datumet...
F�r runt 5 papp i fickan...
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag kom just p� att jag f�r ju tillbaks p� skaten runt Mysteryland datumet... F�r runt 5 papp i fickan... |
s� k�r vi sl�pt�g ner...wohoo 
| Originally posted by SWE_TRANCE vi har ju dessa som inte �r fr�n sthlm: x-dream (Sk�vde) tobo_99 (Bor�s) swe_trance (Bor�s) F�r vad jag fattat det som s� �r det ingen mer fr�n gbg-omr�det som visat intresse...!?? Att en bil avg�r fr�n gbg-omr�det l�ter v�l som en bra id� (!?). L�ste n�t om 4 pers i varje bil (2 biler), om gbg-bilen m�ter upp i jkpg med sthlm-bilen s� hoppar en snubbe fr�n sthlm �ver i gbg-bilen s� borde det ju l�sa sig. Men nu �r det ju ett bra tag kvar, och det kanske dyker upp fler som �r intresserade... ![]() Men det b�ste vore att fixa detta innan sommaren drar ig�ng, f�r d� sticker m�nga iv�g p� egna semestrar, v�l tillbaka s� kan det vara f�rsent att fixa denna planeringen! |
| Originally posted by Glorie det var ett exempel bara en bil kan starta fr�n gbg kanske eftersom SWE_trance kan hoppa p� d�r ox� isf... � d� blire lite n�rmare f�r dig annars f�r du la hoppa p� i J�nk�ping?! Ligger ju l�ngs e4:an s� de e inge problem.. men de kanske e lite v�l l�ngt f�r dig? ja vet inte ass�, sm� avstickare e ju inge problem att ta, men att k�ora 10 mil enkel v�g f�r att h�mta upp n�n k�nns lite jobbigt.. � andra sidan s� blire ju billigare f�r den personen aja, de l�ser sig... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag kom just p� att jag f�r ju tillbaks p� skaten runt Mysteryland datumet... F�r runt 5 papp i fickan... |
ingen avstickare till �rebro...�h� den d�r
n� h�ller me d�r...b�ttre att ta sig till ett st�lle d�r alla g�r p� typ...
men ass� 2 bilar l�ter mkt vettigare �n en instabil minibuss helt klart......men ass� den h�r sortens bil...hyundai Trajet bilgrupp N 7platser � ser ut som ac kan k�ra den mer �n 110 s� blir han ox� glad
gick ju bra f�rra g�ngen jue..den d�r danska polisbilen f�rsvann r�tt fort bakom oss..hehe
http://www.avis.se/avisonline/se/av...9002FA647_N2_N3
e det n�n mer som kan svara s�kert p� att dom kan me..???
| Originally posted by x-dream Bara n�gon st�ller upp p� att �ka mellan Stockholm-Gbg sj�lv ju vilket inte �r s� roligt.... |

de andra grabbarna var f�r sm�
huumz vad� e n�ra fler redan klara p� � �ka...tyckte alla skulle se om dom kunde jue...
jag + en till e redo..men vill inte s�ga f�r mkt innan linan e sl�ppt..d� kan jag boka bil � allt vad som beh�vs direkt...
ass� beror ju p� hur m�nga som ska ner.....blire 10pers s� e ju tv� kombis perfekt men blire 7 s� e detta ett alternativ...
just nu k�nns det som d e flera 100 som e p� s� kanske ska hyra en buss
lol vadd� f�r sm�
uppfatta det som vi skulle starta d�r jue

Kommer:
Paul van Dyk
Sven V�th
Marco Carola
Kommer inte:
Johan Gielen
Marco V
Dana
EDIT: Still too young.
var st�r detta ac????
e det n�tt man kan lita p� typ????
| Originally posted by Amnezia huumz vad� e n�ra fler redan klara p� � �ka...tyckte alla skulle se om dom kunde jue... jag + en till e redo..men vill inte s�ga f�r mkt innan linan e sl�ppt..d� kan jag boka bil � allt vad som beh�vs direkt... |
ja trodde du var klar f�r bilen me Patrik, men ok. du e inte det.. d� h�nger ja me.. 

lol vadd� f�r sm� uppfatta det som vi skulle starta d�r jue |
gick inga bussar till stationen d� precis
eftersom ja bodde 4,5 km ifr�n den. Ni hade ju annars kunnat h�mta upp mig i LKPG. Aja, whatever 
inte starta 8 fr�n sthlm som vi gjorde
d� hinner man leta vandrarhem i Holland me, som inte har hunnit st�nga f�r dagen
| Originally posted by AC. Kommer: Paul van Dyk Sven V�th Marco Carola Kommer inte: Johan Gielen Marco V Dana EDIT: Still too young. |
jag �r 99% att jag �r p�...kan juh alltid dyka upp n�got men nu ser det ut s� iaf
aha du menar den patrik...
n�e ass� e r�tt s�ker p� att han sak �ka men han e s� sv�r � n� nu f�rtiden....han ska ju dessutom ha med sin brorsa � s� tror dom n�stan fyller en bil sj�lva ass�...
s� e fortf intresserad h�r..jag+1
hehe jo minns d nu att d blev struligt...men 8 fr�n sverige..d� skulle alla beh�va va p� plats dan innan typ..�nnu mer strul me bost�der � s�nt jue...
men visst minns jag vandrarhems kaoset
mind lungt d kommer bli bra...n�r id-t sl�pper linan d� litar jag p� att det �r den som g�ller..innan s� e det ju bara � avvakta...
men ett id-t party utan gielen...ha n�stan som julafton utan tomten...han e ju f�r sjutton deras maskot....

ju tidigare man e p� plats desto b�ttre �re. man l�r av sina misstag.. t.ex. s� vet vi nu att vandrarhem inte har �ppet p� kv�llarna precis... allts� e de inte smart att dyka upp efter sex p� kv�llen...drygt att ��ka vid 3 p� natten fr�n sthlm, men de funkar... bara � sova innan ju om man inte drabbas av resfeber som ja 
jo du har v�l r�tt som vanligt antar jag
d l�ser sig

de klart ja har koll 
men de e inte s� sv�rt att r�kna ut att de inte e smart att anl�nda tv� p� natten � hoppas p� �ppna vandrarhem
vet inte va vi t�nkte p� riktigt. jaja, vi har lite roliga minnen iaf.. fan va ja skratta!

nj�ee men �nd�..s� d�r st�ngt f�r d ju inte va jue...
gilla hotellet d�r d var br�llop lr hur d va � doter gick in � h�ll p�..woaha...
men ass� d var ju schysst d st�llet vi hamna p�..borde styra dit direkt denna g�ng is�fall...fanns ju g�tt om plast tror jag � �ppet s� man kunde sova under trappan om man ville

vilka fuskisar ni �r.. ska ni bila ner till mysteryland?.. om det �r n�t jag vill �ka p� i sommar s� �r det ju det.. =D vad kan hela kalaset komma att kosta?..
| Originally posted by WoberT vilka fuskisar ni �r.. ska ni bila ner till mysteryland?.. om det �r n�t jag vill �ka p� i sommar s� �r det ju det.. =D vad kan hela kalaset komma att kosta?.. |
uppemot 2000 kom n�gra fram till h�ra....
helt klart v�rt det!
ni snackade om minibuss.. o kom fram till att man inte f�r plats med bagage o att dom inte e p�litliga?.. vet inte var ni har f�tt det ifr�n.. vi har en VW Caravelle -01 som vi hyr ut h�r p� jobbet. en f�rl�ngd version s� du f�r plas med en j�vla massa bagage + 9pers.. den �kte vi i till Oslo n�r vi skulle till Metropolis 2002.. men tror vi ska s�lja den nu .. o min far �r inte s� pigg p� att l�na ut den.. men annars �r en s�n bil perfekt.. h�gre �n andra bilar s� man har bra sikt.. k�nns precis som en vanlig bil o k�ra. (l�g i 170 p� v�g upp till oslo..
..)