TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »


Posted by NordLight on Jun-16-2003 15:18:

quote:
Originally posted by Glorie
hit för att spela ett omöjligt streak-spel.. jag försökte tre gånger ändå sprang bara gubben runt runt.. hoho, eller ja kunde i vilket fall inte styra den.. Det måste vara nå fel på spelet..


Kom till Level 2 - sjukt spel . Streaka och samla bira...låter som en helt normal sysselsättning.

Greetz
NordLight


Posted by x-dream on Jun-16-2003 15:43:

Re: sööööööta katter :)

quote:
Originally posted by Glorie





hihi


Mjauuuu...Gulliga kissar...


Posted by cviper on Jun-17-2003 17:06:

Love is in the air

Click.

Ser ... bra ut


Posted by Glorie on Jun-17-2003 20:57:

Talking haha

Bilden avviker något från verkligheten!

undrar om han får den såld


Posted by SteveTranz4ever on Jun-17-2003 21:48:

Re: haha

quote:
Originally posted by Glorie
Bilden avviker något från verkligheten!

undrar om han får den såld


Ha ha fan va klockren... Ska låta min 6 åriga lilla syster måla av min bil när det är dags att sälja av den


Posted by dbl on Jun-24-2003 21:24:

den här e ju klockren
angående alla som spelar låtar bakåt bara för att se om dem har med jävulen att göra typ



från den extremt grymma sidan John & John för dem som inte känner till den


Posted by Glorie on Jul-02-2003 11:48:

Onödig omväg


Posted by reveal on Jul-02-2003 15:34:

quote:
Originally posted by Glorie
Onödig omväg


tycker jag inte!!! klockren sträcka ju, tåg som går mellan Lund och Amsterdam utan stopp


Posted by Glorie on Jul-20-2003 22:07:

Thumbs down

kolla va elakt... kan detta va sant???

nån som vet vare de där "deltree" betyder???
hmmmm....


Posted by Rikard on Jul-20-2003 22:18:

HAHAHA fyfan va bra

har gjort det där själv en gång på en "polare" för några år sen så jävla kul när hans morsa kommer hem till mig skiiitsur för att JAG hade förstört deras dator när jag inte ens rört den


Posted by dj_hysterix on Jul-20-2003 22:22:

quote:
Originally posted by Glorie
kolla va elakt... kan detta va sant???

nån som vet vare de där "deltree" betyder???
hmmmm....


hehe..va taskigt..tycker synd om snubben som inte vet nånting o så händer bara massa skit med hans data...men jag satt o flina lite iaf ...deltree C:\ betyder att man ska deleta hela c: (aså hårddisken)...

shit..poor bastard


hihihhi


Posted by St_Andrew on Jul-20-2003 22:32:

quote:
Originally posted by Glorie
kolla va elakt... kan detta va sant???

nån som vet vare de där "deltree" betyder???
hmmmm....


hahahaha fy fan va bra bästa jag läst på länge! tror det kan vara sant, fast det där sista var jävligt taskigt! men kul

deltree e ett kommando för att ta bort alla mappar o grejer, för honnom blir det typ ta bort allt på c .. hahahaha


Posted by GyLLe on Jul-21-2003 00:31:

hehe.. vilket pucko...
fan va jobbit att vara sååå jävla kass på datorer... ujujuj


Posted by cviper on Jul-21-2003 06:57:

taskigt.

Det där med "deltree ..." var ändå lite överdrivet tycker jag


Posted by dj_revive_ on Jul-21-2003 13:48:

quote:
Originally posted by cviper
taskigt.

Det där med "deltree ..." var ändå lite överdrivet tycker jag


neh.. om man e kass på datorer och "råkar" deleta hårddisken, kanske man blir motiverad att gå på en kurs.


Posted by mindshooter on Jul-21-2003 14:31:

hade inte så stora problem med Streak spelet, kom till level 3 men där va vakterna lika snabba som en själv typ...sketasvårt... kul spel iaf


Posted by JayBee on Jul-21-2003 16:53:

Re: sööööööta katter :)

quote:
Originally posted by Glorie



hihi



det där ser fan inte roligt ut. tortyr! hur kan man tycka att det är kul? påminner mig om sånna där burk katter. det finns katter som föds i burkar och lever där hela sitt liv, föda och avföring i slangformat, skit äckligt.


P.S jag tycker det ser ut som katten gråter, hur vågar ni lägga ut sånna här bilder och skratta!??


Posted by robstar on Jul-21-2003 17:00:

Re: Re: sööööööta katter :)

quote:
Originally posted by JayBee
påminner mig om sånna där burk katter. det finns katter som föds i burkar och lever där hela sitt liv, föda och avföring i slangformat, skit äckligt.


Du tänker förmodligen på den där hemsidan som hade bilder på katter i glas brukar å sånt. Tror de hette nått med Bonzai...

Sidan var falsk, bara påhittat alltihop.


Posted by Glorie on Jul-21-2003 20:45:

Re: Re: sööööööta katter :)

quote:
Originally posted by JayBee
det där ser fan inte roligt ut. tortyr! hur kan man tycka att det är kul?

P.S jag tycker det ser ut som katten gråter, hur vågar ni lägga ut sånna här bilder och skratta!??


oj, där fick man sig en armbåge i sidan...bäst å svara
inte ser det skönt ut precis...det håller jag med om, men ja tror inte de lät katten sitta sådär, längre än det tog kameran att knäppa bilden?


Posted by mindshooter on Jul-22-2003 00:24:

Re: Re: Re: sööööööta katter :)

quote:
Originally posted by robstar
Du tänker förmodligen på den där hemsidan som hade bilder på katter i glas brukar å sånt. Tror de hette nått med Bonzai...

Sidan var falsk, bara påhittat alltihop.


Jag minns att jag skrev på en lista mot den sortens hantering av katter... vad är det som bevisar att det inte sker?

Tänkte i samma banor som dig Jay bee...


Posted by JayBee on Jul-22-2003 16:49:

Re: Re: Re: sööööööta katter :)

quote:
Originally posted by Glorie
oj, där fick man sig en armbåge i sidan...bäst å svara
inte ser det skönt ut precis...det håller jag med om, men ja tror inte de lät katten sitta sådär, längre än det tog kameran att knäppa bilden?


.... nä men vi har bara krig i världen så att vi hinner ta lite foton till tidningen så folk har något att läsa, det dör bara folk sålänge vi tar bilder.

vadå så kan man ju inte säga!!!! nä men altså jag skyller ju inte på dig det var ju inte du som gjorde det.. hoppas jag i alla fall men jag blev bara lite förvånad att du tyckte det var så "kul". dessutom e du tjej och borde ha lite mer känslor. lite besviken blir jag ju

föresten det regnar idag, JIHUUU!!!!


Posted by Aendy on Jul-22-2003 17:03:

Re: Re: Re: Re: sööööööta katter :)

quote:
Originally posted by JayBee
jag blev bara lite förvånad att du tyckte det var så "kul". dessutom e du tjej och borde ha lite mer känslor. lite besviken blir jag ju


WTF? Undrar vem som är den största hycklaren? Tjejer har mer känslor än killar??? Tillbaka till stenåldern. Är det fler egenskaper du anser bör tillskrivas tjejer resp. killar?

Hell... jag har en bild på när min katt ramlar ned i toalettstolen, det betyder inte att jag tvingar min katt att bo i den. Snälla håll resonemangen på en förnuftig nivå och starta inte tredje världskriget för att nån typ har plåtat sin katt i ett ölglas. GODAMN!


Posted by JayBee on Jul-22-2003 18:00:

Sad Re: Re: Re: Re: Re: sööööööta katter :)

quote:
Originally posted by Aendy
WTF? Undrar vem som är den största hycklaren? Tjejer har mer känslor än killar??? Tillbaka till stenåldern. Är det fler egenskaper du anser bör tillskrivas tjejer resp. killar?

Hell... jag har en bild på när min katt ramlar ned i toalettstolen, det betyder inte att jag tvingar min katt att bo i den. Snälla håll resonemangen på en förnuftig nivå och starta inte tredje världskriget för att nån typ har plåtat sin katt i ett ölglas. GODAMN!


:P jag var ju inte riktigt seriös, ursäktar om det inte var så glasklart


Posted by Glorie on Jul-22-2003 20:17:

quote:
Originally posted by JayBee


vadå så kan man ju inte säga!!!! nä men altså jag skyller ju inte på dig det var ju inte du som gjorde det.. hoppas jag i alla fall men jag blev bara lite förvånad att du tyckte det var så "kul". dessutom e du tjej och borde ha lite mer känslor. lite besviken blir jag ju


ingen kommentar

quote:
jag var inte riktigt seriös. ursäktar om det inte var så glasklart.
jag tog ovanstående som du skrev (och jag citerade först) seriöst och _inte_ ironiskt. men det e ju visserligen inte lätt att fatta folks ironi över nätet.
därmed basta.


Posted by SteveTranz4ever on Jul-22-2003 20:47:

Jag säger som jag brukar säga.... nu kramas vi


Pages (96): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.