TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »
| quote: |
| Originally posted by Glorie Gå hit för att spela ett omöjligt streak-spel.. jag försökte tre gånger ändå sprang bara gubben runt runt.. hoho, eller ja kunde i vilket fall inte styra den.. Det måste vara nå fel på spelet.. |
. Streaka och samla bira...låter som en helt normal sysselsättning.Re: sööööööta katter :)
| quote: |
| Originally posted by Glorie hihi |
Click.
Ser ... bra ut 
haha
Bilden avviker något från verkligheten!
undrar om han får den såld
Re: haha
| quote: |
| Originally posted by Glorie Bilden avviker något från verkligheten! undrar om han får den såld |
den här e ju klockren
angående alla som spelar låtar bakåt bara för att se om dem har med jävulen att göra typ 
från den extremt grymma sidan John & John för dem som inte känner till den 
| quote: |
| Originally posted by Glorie Onödig omväg |
kolla va elakt... kan detta va sant???
nån som vet vare de där "deltree" betyder???
hmmmm....
HAHAHA
fyfan va bra 
har gjort det där själv en gång på en "polare" för några år sen
så jävla kul när hans morsa kommer hem till mig skiiitsur för att JAG hade förstört deras dator när jag inte ens rört den 
| quote: |
| Originally posted by Glorie kolla va elakt... kan detta va sant??? nån som vet vare de där "deltree" betyder??? hmmmm.... |
...deltree C:\ betyder att man ska deleta hela c: (aså hårddisken)...
| quote: |
| Originally posted by Glorie kolla va elakt... kan detta va sant??? nån som vet vare de där "deltree" betyder??? hmmmm.... |
.. hahahaha
hehe.. vilket pucko...
fan va jobbit att vara sååå jävla kass på datorer... ujujuj
taskigt.
Det där med "deltree ..." var ändå lite överdrivet tycker jag 
| quote: |
| Originally posted by cviper taskigt. Det där med "deltree ..." var ändå lite överdrivet tycker jag |
hade inte så stora problem med Streak spelet, kom till level 3 men där va vakterna lika snabba som en själv typ...sketasvårt... kul spel iaf 
Re: sööööööta katter :)
| quote: |
| Originally posted by Glorie hihi |
Re: Re: sööööööta katter :)
| quote: |
| Originally posted by JayBee påminner mig om sånna där burk katter. det finns katter som föds i burkar och lever där hela sitt liv, föda och avföring i slangformat, skit äckligt. |
Re: Re: sööööööta katter :)
| quote: |
| Originally posted by JayBee det där ser fan inte roligt ut. tortyr! hur kan man tycka att det är kul? P.S jag tycker det ser ut som katten gråter, hur vågar ni lägga ut sånna här bilder och skratta!?? |

Re: Re: Re: sööööööta katter :)
| quote: |
| Originally posted by robstar Du tänker förmodligen på den där hemsidan som hade bilder på katter i glas brukar å sånt. Tror de hette nått med Bonzai... Sidan var falsk, bara påhittat alltihop. |
Re: Re: Re: sööööööta katter :)
| quote: |
| Originally posted by Glorie oj, där fick man sig en armbåge i sidan...bäst å svara ![]() inte ser det skönt ut precis...det håller jag med om, men ja tror inte de lät katten sitta sådär, längre än det tog kameran att knäppa bilden? |
nä men altså jag skyller ju inte på dig det var ju inte du som gjorde det.. hoppas jag i alla fall men jag blev bara lite förvånad att du tyckte det var så "kul". dessutom e du tjej och borde ha lite mer känslor. lite besviken blir jag ju
Re: Re: Re: Re: sööööööta katter :)
| quote: |
| Originally posted by JayBee jag blev bara lite förvånad att du tyckte det var så "kul". dessutom e du tjej och borde ha lite mer känslor. lite besviken blir jag ju |
Re: Re: Re: Re: Re: sööööööta katter :)
| quote: |
| Originally posted by Aendy WTF? Undrar vem som är den största hycklaren? Tjejer har mer känslor än killar??? Tillbaka till stenåldern. Är det fler egenskaper du anser bör tillskrivas tjejer resp. killar? Hell... jag har en bild på när min katt ramlar ned i toalettstolen, det betyder inte att jag tvingar min katt att bo i den. Snälla håll resonemangen på en förnuftig nivå och starta inte tredje världskriget för att nån typ har plåtat sin katt i ett ölglas. GODAMN! |
| quote: |
| Originally posted by JayBee vadå så kan man ju inte säga!!!! nä men altså jag skyller ju inte på dig det var ju inte du som gjorde det.. hoppas jag i alla fall men jag blev bara lite förvånad att du tyckte det var så "kul". dessutom e du tjej och borde ha lite mer känslor. lite besviken blir jag ju |
| quote: |
| jag var inte riktigt seriös. ursäktar om det inte var så glasklart. |
Jag säger som jag brukar säga.... nu kramas vi 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.