TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by Donna Erg gaar natuurlijk dat jullie weer niet naar Scotje Bond komen magoed ik zal me bedwingen dit niet persoonlijk te nemen ![]() |
volgens mij ligt dat wel in de planning!
Ow, en Optimus was er niet omdat ERNEU hem had gebeld denk ik 
Iemand nog een rondstuiterende rare Hongaar gezien? 
ja, hij had gebeld, maar toen was ik aan t werk
Hij gaat wel naar wakenings in ieder geval smsde hij
| quote: |
| Originally posted by Donna Erg gaar natuurlijk dat jullie weer niet naar Scotje Bond komen magoed ik zal me bedwingen dit niet persoonlijk te nemen ![]() |

| quote: |
| Originally posted by Donna Volgende week allemaal impulz zeker? |
Dan heeft ome Lex gejokkebrokt tegen mij!!!
Has anyone taken some photos during the releaseparty? I've already checked the 'united recordings'-pics! 
Yes the guys from trance.nu and housem.nl......

Als het goed is zijn er vanaf vanavond ook wat videofilmpjes online van armin only
english: if everything's correct, there should be some videoclips online tonight of the armin only party
Thanx for your answers, I'll check it out! 
http://www.photozone.nl/full.php?33744
M_Peror & Engeltje!
http://www.photozone.nl/full.php?33513
En nog een keer Engeltje!
en weet iemand toevallig wanneer die beelden van Armin met Jeroen Post uitgezonden worden? 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! http://www.photozone.nl/full.php?33744 M_Peror & Engeltje! http://www.photozone.nl/full.php?33513 En nog een keer Engeltje! en weet iemand toevallig wanneer die beelden van Armin met Jeroen Post uitgezonden worden? |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! http://www.photozone.nl/full.php?33744 M_Peror & Engeltje! http://www.photozone.nl/full.php?33513 En nog een keer Engeltje! en weet iemand toevallig wanneer die beelden van Armin met Jeroen Post uitgezonden worden? |

Onder de volgende link kan je 7 filmpjes downloaden van armin van buuren - release party afgelopen vrijdag in de Asta..
excuses voor de slechte geluidskwaliteit..
link:
http://trance.nu/v3/forum_viewtopic...c=58088&forum=1
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe En op die tweede foto kijk je echt zo van: Damn, haal die gast bij me weg |
dat is haar vriend!
Zo ik heb ze bewonderd die filpmjes en ik zit hier met vet kippenvel op mijn armen zeg!
Niet meer normaal vet en ook hoe Armin zelf los gaat!
Video's=>
1: James Holden - Nothing (93 Returning mix)
2: Paul van Dyk - Nothing But You
3: Rusch & Murray - Epic (A&B remix)
4: Motorcycle � As The Rush Comes
5: Laura Turner - Soul Deep (Signum Dub)
6: Solarstone - Solarcoaster (Midway remix)
7: Max Walder - Crown
en ik kan niet geloven dat ik Laura Turner - Soul Deep (Signum Dub) gemist heb! was ik zeker net naar het toilet ofzo!
hij draaide trouwens ook nog Exposure - Magic Impuls! 
hahaha mooi opmerking Bram

En vette filpjes ahp2002!! Waan me weer ff in de Asta als ik ze terug zie.. goed geluid kan ik er zelf wel bij bedenken
btw Crown beukte inderdaad aardig hard daar in de Asta 
Tsja, fouten kan je maken 
Heb geen mensen kennis dan denk ik.
Maar de Asta is dus wel bevallen? Dus ik zie jullie daar een keer terug binnenkort? 
2 Snuggle: ROFL
sorry, ik weet 't, vergissen is menselijk, maar ik had het ff niet meer...
Trouwens, hier zijn ze nog een keer maar deze is wat minder "charming", die andere foto is beter
http://www.photozone.nl/full.php?33865
Maar ff serieus: Asta is zeker een gave tent en als er weer eens wat goeds komt draaien (en wij kunnen) dan zul je ons daar zeker vaker gaan zien!
Als we 't daar dan toch over hebben: Hebben de Hagenezen onder jullie dan goeie tips voor parkeergarages (en hoe je daar vanaf de snelweg komt)? Want na twee keer een garage in en weer uit te zijn gereden na een blik op de openingstijden (en niet voor niks zoals Tijs08 heeft ondervonden) terwijl we al VIER keer de Asta waren gepasseerd, had ik 't helemaal gehad en heb 'm ergens langs de kant gekwakt op een plek die vlgs mij nou niet bepaald 'n officiele parking was... hehe. Ik bedoel, zelfs in "wereldstad" Den Bosch
zijn de meeste parkeergarages 24 uur open...
[edit]
Oh en idd gave filmpjes! 
[/edit]
| quote: |
| Originally posted by M_Peror goeie tips voor parkeergarages (en hoe je daar vanaf de snelweg komt)? |
Volgens www.parkeerlijn.nl is de dichtstbijzijnde 24-uurs parkeergarage op bijna 3 km van de Asta.
Eh...parkeerplaatsen in de buurt van de Asta? Is best moeilijk.
Ik ben hier ook nog niet zo bekend, maar volgensmij kan je als je voor de Asta staat het beste doorrijden links, en dan het 2e kruispunt rechtsaf gaan (eerste mag niet eens, daar mogen alleen trams in). Daarachter heb je ergens parkeerplaatsen met 50 plaatsen ofzo. Anders kan je bij de ministeries parkeren (5 minuten lopen).
Trouwens, een routebeschrijving: check de asta site. Het is redelijk simpel volgensmij.
Maar als je van de a12 afkomt is het inderdaad moeilijk. Je gaat dan (voor zover ik weet) meteen links, dan bij de stoplichten wederom links, en dan de eerste rechts (volgensmij ga je eerst onder de tunnel door). Verder weet ik het zo 1, 2, 3 niet (Handig he, hier heb je veel aan
). Moet ik even opzoeken. Als je de volgende keer komt, vraag het nog ff, dan maak ik een goede voor je.
wij kregen te horen dat 1 parkeergarage verder dan onder het stadhuis.. een paar honderd meter ongeveer, 24 uur open was.. deze zat onder het binnenhof ofzo.. Ik weet het ook niet maar inderdaad handig om te weten M_peror!
Hagenzen die het weten laat je horen! Magik54 jij dus niet! 
Ik neem altijd de trein als ik den haag ga stappen!! is veel relaxter 
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Hagenzen die het weten laat je horen! Magik54 jij dus niet! |

| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 MOFO STFU Ik heb zelf nooit op het forum iets over parkeergelegenheid gepost en toen je het in de Asta vroeg wist ik het ook niet. |
| quote: |
Hagenzen die het weten laat je horen! Magik54 jij dus niet! ![]() |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Ps als ik zelf moet rijden, dan pleur ik mijn auto meestal langs de kant, tis tot 10 uur betaald parkeren en dan gooi ik hem vaak in de beurt van het Noordeinde, dan moet je wel een klein stukje lopen, maar daar is meestal wel plek. |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 en nu weet je het dus WEL!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.