TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Een moderator?
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by cyberia hehe er bestaan die hard fans van derrick,ik ben de voorzitter van de club uit brussel as if,nee ma derrick kan de oudjes hier wel bekoren,mijn bomma heeft peis ik alle afleveringen gezien.Kpeis da derrick hier voor oudjes is gelijk matlock in de states |
Zeg manne, nog geen nieuws?
| Originally posted by Belgian Bonzai Zeg manne, nog geen nieuws? |
Amai, die is ook niet van de snelste 
Ok�, net effe met Swamper gesproken op irc en hij zei dat ik een polleke moest maken. Er mag maar 1 moderator zijn voor ons forum.
Vooraleer ik dien poll maak, zijn jullie 3 (Belgian Bonzai, Tiger777 & mr_sick) nog alle 3 kandidaat nu dat ge weet dat er maar eentje mag zijn? Ik doe in ieder geval mee met de verkiezingen 
Okay, Dus... een polleke... okay. Start der maar eentje he, hoe rapper we een mod hebben, hoe beter.
de poll is verdwenen?! 
Er is een nieuwe poll, verklaring staat derin.
| Originally posted by tor8024 de poll is verdwenen?! |
| Originally posted by BEACHBOY Do not be alarmed, remain calm... hehe |
Nog kandidaten?
Z maybe? 
Nu stop ik echt 
| Originally posted by Freezel Nog kandidaten? Z maybe? ![]() Nu stop ik echt |
Freezel in een nostalgische bui? 
| Originally posted by Jasperovitsj Freezel in een nostalgische bui? |
| Originally posted by Freezel Ze zeggen wel eens dat vroeger alles beter was |
hebben we 2 mods nodig? That's the question 
Groetjes
TatanaGirl
Er zijn mensen die mod willen worden om in de file sharing area te kunnen 
^ alsof er daar iets gebeurt 
Ik zou het ni weten 
kheb mijn eigen redenen om mod te willen zijn. mensen die me beter kennen, weten het wel.
btw kben ook van de mening dat het forum opt moment niet echt een tweede mod nodig heeft. jullie hoeven dat dan ook nie constant te herhalen hoor... en tis nie da ik er op aandring om mij mod te maken. 

het is wel iets dat ik heel graag zou doen en maak daar dan ook af en toe een grapje van... maar als het stoort, zal ik het nie meer doen eh... kzou sommige mensen hier nie willen irriteren 
My opinion, als t forum een tweede mod nodig zou moeten hebben...
Gewoon eerlijk voten dervoor he 
En of we een tweede mod nodig hebben, hangt af van Benny zeker, of hij nog genoeg tijd heeft. Btw, ik vind dat Benny een heel goeie mod is 
Maar er is niets mee, moesten we een tweede mod hebben 
Het enige land die 2 mods heeft is Nederland, en ik veronderstel dat die met veel meer zijn dan wij...
| Originally posted by Pumaz Het enige land die 2 mods heeft is Nederland, en ik veronderstel dat die met veel meer zijn dan wij... |
Ik denk niet dat Benny echt teveel werk heeft, ik zou ervan verschieten moest hij elke dag iets moeten doen als moderator...
| Originally posted by Pumaz Het enige land die 2 mods heeft is Nederland, en ik veronderstel dat die met veel meer zijn dan wij... |