TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Mocht iemand de nood voelen om...
Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Vorig jaar in Spanje gemaakt, Armin wilde perse met me op de foto dus heb ik em maar dat plezier gedaan. Tegenwoordig is m'n kapsel een stuk korter (en normaler)...
| quote: |
| Originally posted by ryo Vorig jaar in Spanje gemaakt, Armin wilde perse met me op de foto dus heb ik em maar dat plezier gedaan. |
nee, elke keer da ik armin tegengekomen ben, wou hij ook met mij op de foto 
mja k, bij u kannek da begrijpe tiger =>
waarde gij dien ene ni die da tiesto is een mot in z'n gezicht heeft gegeven omdattem ni wouw ophoepele? =)
ik wou dat m.i.k.e. zo toegankelijk was..
ja idd, als ge als dj gewoon tussen het volk komt dansen aan het einde van uw set...
mega gewoon
| ja idd, als ge als dj gewoon tussen het volk komt dansen aan het einde van uw set... |
| Originally posted by Gladius mja k, bij u kannek da begrijpe tiger => waarde gij dien ene ni die da tiesto is een mot in z'n gezicht heeft gegeven omdattem ni wouw ophoepele? =) |
| ik wou dat m.i.k.e. zo toegankelijk was.. |
| ja idd, als ge als dj gewoon tussen het volk komt dansen aan het einde van uw set... |
| Originally posted by Tiger777 Ja, ma sssst, gaat da ni rondvertellen, mensen horen dat niet graag. Trouwes, djeezes, die zat daar aan te dringen: een foto en een handtekening aub, PLEASE PLEASE. jezes, wa denkt die gast wel, da ik zomaar me iedereen op de foto ga of zo? dat is ni waar wa wij hier aan het zeveren zijn he... Ja, da's waar, da's gewoon zalig. Heeft iemand het al ooit meegemaakt da den DJ gewoon mee kwam danse TIJDENS zenne set? Da's pas bengelek. |
| Originally posted by Tiger777 GE hebt nog geen foto's gepost |
| Originally posted by Nabistai Ja, wij Hij maakte zich trouwens vrij belachelijk toen de muziek ineens stopte |
)
hehe bangelijke foto ryo!!!
heb ook is me ti�sto op foto gestaan,had al een paar(2 dus)van hem getrokken terwijl hij aant draaien was,goe gelukt en al,en dan vroeg ik aan ne copain of hij geen foto wou trekken van mij me ti�sto,ge kent ti�sto h�,zelfde probleem als me tiger
,wa blijkt op di� foto was enkel zwart te zien

Voor degenen da mijne kop ne keer willen zien,click op onderstaande link,maar wees gewaarschuwd
oh ja btw mijn mokke staat er ook op
http://groups.msn.com/seabke/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=1
Pro-Idiot #1
En wat voor gezicht trek je als mensen achter een pic van u vragen?

looking gooood apostel
'wa est eje ne poefe ghad?'
mooi meisje cyb 
| Originally posted by Tiger777 ma geef toe, da was toch gewoon zalig... (daarna begonnen ze zelfs me tuinstoelen te smijten... ) |
ma neeje, naar de grond 
| Originally posted by cyberia 'wa est eje ne poefe ghad?' |
rofl, welken dj was da die met tuinstoelen begon te smijte? =)
*wooohooow ammbiance!.... hup bang stoel tege uwe kop* =p
| Originally posted by cyberia looking gooood apostel ![]() 'wa est eje ne poefe ghad?' |
| Originally posted by Gladius rofl, welken dj was da die met tuinstoelen begon te smijte? =) *wooohooow ammbiance!.... hup bang stoel tege uwe kop* =p |
mooi meisje cyb ![]() |
| Originally posted by Gladius rofl, welken dj was da die met tuinstoelen begon te smijte? =) *wooohooow ammbiance!.... hup bang stoel tege uwe kop* =p |
Indeed, ik wist ni da tuinstoelen zo breekbaar waren.
Heh, wijle passeerden daar, blik op oneindeg, naar NIKSKE kijkend. en achter ons, nog gene minuut na da wij daar ware gepasserd zijn ze beginne vechten. Ik was blij als we uit het zicht wegwaren, want da was een van die keren da ik thuis ontsnapt ben om naar die fuif te gaan. Stel u voor da ge dan 's morges opstaat me e blauw oog. Wa moeje dan uitlegge? Ik ben tegen de deur gelopen in mijn slaap? 
| Originally posted by Tiger777 Indeed, ik wist ni da tuinstoelen zo breekbaar waren. Heh, wijle passeerden daar, blik op oneindeg, naar NIKSKE kijkend. en achter ons, nog gene minuut na da wij daar ware gepasserd zijn ze beginne vechten. Ik was blij als we uit het zicht wegwaren, want da was een van die keren da ik thuis ontsnapt ben om naar die fuif te gaan. Stel u voor da ge dan 's morges opstaat me e blauw oog. Wa moeje dan uitlegge? Ik ben tegen de deur gelopen in mijn slaap? |