TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beste trance lieke OOIT
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by zonno21 on Nov-07-2003 22:36:

Allez, zoveel nummers die ik zalig vind worden hier niet vernoemd :

Blue Alphabet - Cybertrance
Blue Alphabet - Genetic Trance
Blue Alphabet - Quixotism
Technolab - New Fusion
Three Drives - Greece 2000
William Hawk - Sunrise ( Beyond Remix )
Dream your Dream - XTC
Dream your Dream - Soushkin
Dream your Dream - Mayday Dream
Dream your Dream - Belgium Jump
Dream your Dream - Belgium Rave
CJ Bolland - The Prophet
Dave Davis - Transfiguration
Zolex - Time Modulator
Cherrymoon Trax - Let there be house
Agnelli & Nelson - Everyday
Rising Star - Touch me
Scorpio Rising - Nagasaki
Drax Ltd - Amphetamine
Marusha - Somewhere over the rainbow
RMB - Redemption
enz enz

( of ben ik gewoon te oud aan het worden en kennen jullie de meerderheid hiervan niet? )

Is er iemand in dit forum die deze nummers kent van toen ze nog geen retro waren ?

Greetz Zonno


Posted by TOR on Nov-08-2003 11:32:

quote:
Originally posted by zonno21
Is er iemand in dit forum die deze nummers kent van toen ze nog geen retro waren ?


yep, goeie lijst!

time modulator, amphetamine.. gestoorde platen.

nagasaki is ook een zalig nummer.


Posted by pooley on Nov-08-2003 11:41:

Yep yep ken er de meeste van

Staan zelfs op een cd die ik regelmatig afspeel / mee draai


Posted by BEACHBOY on Nov-08-2003 13:18:

quote:
Originally posted by zonno21
( of ben ik gewoon te oud aan het worden en kennen jullie de meerderheid hiervan niet? )


Zeker niet, ken ze allemaal en ze 'rocken' allemaal!!! Goeie smaak


Posted by djcresto on Nov-10-2003 12:39:

quote:
Originally posted by zonno21


( of ben ik gewoon te oud aan het worden en kennen jullie de meerderheid hiervan niet? )

Is er iemand in dit forum die deze nummers kent van toen ze nog geen retro waren ?



velen vind ik eigenlijk zelfs afgezaagd. Maarja de laatste jaren probeer ik nr retro luisteren te vermijden, of het moeten trance klassiekers zijn maar daar plak ik niet het label retro op.


Posted by Jakhira on Nov-10-2003 22:53:

Phrenetic System - Reality
Dj Looney Tune - Workstation

luister ik terug veel naar


Posted by TOR on Nov-11-2003 09:29:

quote:
Originally posted by Pumaz
Phrenetic System - Reality


After The Meteor is beter.


Posted by Jakhira on Nov-11-2003 14:26:

Heb ik ook, maar heb hem een beetje beu gehoord...


Posted by Tiger777 on Nov-11-2003 16:55:

Heb daarjuist nog eens naar airwave van rank 1 geluisterd, dat was zoo lang geleden... Was ervan aangedaan hoe schoon da dat liedje is..


Posted by Jakhira on Nov-11-2003 22:56:

Ja, ik zat juist nog naar Symsonic te luisteren (de album welteverstaan) en kreeg nog eens kippenvel van 'Airwave'


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.