TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lovefields 17-8-2003 Landgraaf
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
tja..
life is all about one priority..
Tiesto..
| quote: |
| Originally posted by Fkwebeman tja.. life is all about one priority.. Tiesto.. |

)
en armin idd..
en wat nog beter is.
ze komen na elkaar..... 
man de helft goedkoper dan DV, en toch net zo goed.
tango gaat ook mee...
Zaterdagavond gaan we al, blijven slapen bij een vriend in Maastricht, dan feesten en maandag terug (moet wel om 13:00 werken)
| Originally posted by Fkwebeman man de helft goedkoper dan DV, en toch net zo goed. |
Ik hoor van iedereen dat Armin spint als een soort "after" in de Vizion en nog vrij cheap ook!!
Ik heb het zelf nog niet gecheckt maar neem aan dat het zo is!?
Dus na LF op naar de Vizion!
(Vizion ligt op 3 minuten rijden van Pinkpop terein)
Mooie tent trouwens Vizion, ben er nu al paar keer geweest, alleen loopt hij nog niet zo goed en is het dus vaak erg rustig.
Komt denk ik door de lineups, maar het wordt langzaam aan beter, ze krijgen door dat je het met alleen een dj "Sven&Sjef" niet echt trekt.
Beetje Powerzone idee daar trouwens qua styling en ook door de gratis WC ,gratis garderobe, no tipping enzo.
Wel heel wazige tent als je doormekaar bent, allemaal verdiepingen en ruimtes en zelfs een heel radiostation met dj's en al zit er ergens daar binnen!!! (radio Parkstad)
En niet te vergeten een hele Breezerbar!! Jawel!

Comign to Europe today!!!!
I am leaving this afternoon from Washington DC (home) for Germany. I will be in the D�sseldorf/�ln area for the next few days, then in Amsterdam on my way to the UK for Creamfields.
I am definately heading to Lovefields from D�sseldorf this weekend. Anyone wanna meet up? Send me a PM or email ([email protected]).
| Originally posted by Fkwebeman en armin idd.. en wat nog beter is. ze komen na elkaar..... ![]() man de helft goedkoper dan DV, en toch net zo goed. |
Ik ga ook naar de afterparty!! ALLEEN!!
moet even kijken of iemand mee een slinger kan geven naar de Vizion!!
Ik ga alleen naar lovefields, kom wel vrienden tegen daar, maar hun gaan niet naar de afterparty....
Neem ik gewoon eerste trein s ochteds naar A'dam!!
trouwens, als ik naar Lovefields ga met de trein, waar moet ik dan uitstappen? is niet echt duidelijk hoe dat moet als je met OV gaat! lekker slim
| trouwens, als ik naar Lovefields ga met de trein, waar moet ik dan uitstappen? is niet echt duidelijk hoe dat moet als je met OV gaat! lekker slim |
/tegenover/zeer dichtbij het terrein..
topwijf of niet dan!
| Originally posted by Fkwebeman Volgens mij is het station naast/op /tegenover/zeer dichtbij het terrein..als je namelijk het routekaartje bekijkt op de site, zie je dat er een spoorlijn/station? dichtbij ligt.. via de site van de NS www.ns.nl kun je ook het een en ander wijzer worden denk ik.. (er is een station Landgraaf.. Mijn reisprobleem is ook opgelost.. Ik mag de auto mee van de schoonmoeder topwijf of niet dan!kost me wel een bosje bloemetjes, maar ach.. lekker!! FIAT PANDA ROADTRIP!!!! (4 uur heen EN 4 uur terug, maar wel 100% Tiesto!!) |
| Originally posted by ambs Ik ben jaloers ik wil ook met de auto!!!! En het is niet duidelijk of ik naar Station landgraaf of Heerlen moet of wat!!! echt irritant |
24 Hours to Go!!!!
Who am I going to see there?
| Originally posted by PCP2017 Ik hoor van iedereen dat Armin spint als een soort "after" in de Vizion en nog vrij cheap ook!! |
(Goed bewaren dus dat kaartje!)
| Originally posted by moogwai .. nu nog een paar gratis kaartje voor M'land zien te winnen |

| Originally posted by Fkwebeman lekker!! FIAT PANDA ROADTRIP!!!! (4 uur heen EN 4 uur terug, maar wel 100% Tiesto!!) |
Nice
| Originally posted by moogwai En deze mazzelpik hoeft ook geen kaartjes voor M'land meer te kopen, want er lagen gisteren 2 VIP kaarten in de bus ![]() |

Trouwens... spreken we nog een meeting af? Voorstel:
15.00 uur tijdens Don Diablo (Soul stage).
Maar iedereen mag daarop schieten natuurlijk (als je dan net elders je favoriete dj mist of zo
).
BTW, voor de geinteresseerden: Alexander Technique & Princess Superstar (16.00 uur Return To New York) hebben afgezegd, er komt geen alternatieve act, de anderen draaien gewoon wat langer.
| Originally posted by M_Peror Gefeliciteerd man... hoe heb je dat voor elkaar gekregen? |

| Originally posted by M_Peror Trouwens... spreken we nog een meeting af? Voorstel: 15.00 uur tijdens Don Diablo (Soul stage). Maar iedereen mag daarop schieten natuurlijk (als je dan net elders je favoriete dj mist of zo ). |
Ben beetje overenthousiast geweest... rond die tijd zijn we waarschijnlijk zelf pas net binnen (als 't niet te druk is bij de kassa)...
maar ik ga m'n best doen! Maar ben dus misschien ietsje later.
Sevens: Ja die prijsvraag heb ik ook gezien, maar vond 't maar een vage site. Het werd me niet eens echt duidelijk wat ze nou precies doen.
Ik kan niet meer naar de afterparty
Anders zit ik alleen 2 uur lang op t station op de eerste trein te wachten, en of dat me nou een leuk plan lijkt...... denk het niet dus.....
IK HEB ER ZIN INNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Look out for me! heb een truitje aan met spaghetti bandjes en het engeltje van mn Avatar met daaronder "Arminholic" 
en waarschijnlijk een heel kort rokje 
| Originally posted by M_Peror Trouwens... spreken we nog een meeting af? Voorstel: 15.00 uur tijdens Don Diablo (Soul stage). |
| Originally posted by Three 'O Three Ja is goed, ben er denk ik ook wel. |
Is het gelukt Amber??
was het plaatje goed dus?
nou ja, ik zie het resultaat wel als de Panda het haalt
Now you all pray for me (and the panda) yes?

Ik zat net de lovefields site te bekijken en we hoeven ons niet te vervelen...
Je kunt o.a. je auto laten beschilderen, een potje gaan sjoelen of dammen, beeldhouwen, schilderen. Er is onderhand een half circus aanwezig en je kunt ook nog gaan zingen in de karaoke tent.
Gezellig... 
Jammer dat er zoveel goede dj's zijn 
| Originally posted by Jappio naja dan ben ik er ook |