TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de officiële examensthread
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
Beetje nerveus; ik zit hier in de practicumzaal. Juist mijn theorie gehad, ging wel; maar nu 2 projecten verdedigen brrrr. Prof zou es moeten weten dat ik hier zit te surfen
Gotta go, hij komt eraan.
geluidsingenieur, wa moet ik mij daar bij voorstelle??
ingenieur vant geluid tiens 
YYYIIIIIIHHHHHHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
was dat ff stressen
eindelijk gedaan met school
nu nog werk vinden, zal wel een andere zaak zijn, maarja
iedereen is zich nu aan het amuseren op de cityparade en ik zit hier mijn kop te breken over de bevoegdheden van de gemeenschaps- en gewestregeringen..
life is not fair! 
| quote: |
| Originally posted by tor8024 iedereen is zich nu aan het amuseren op de cityparade en ik zit hier mijn kop te breken over de bevoegdheden van de gemeenschaps- en gewestregeringen.. life is not fair! |
| Originally posted by Belgian Bonzai Subatomaire Fysica bij mij |
I'm FRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Nu wachten tot de dag des oordeels --> 26 juni 
Ik moet nog altijd beginnen 
| Originally posted by CygnusX Ik moet nog altijd beginnen |
jup, ik wacht oo kmen dag des oordeels af... ook 26 juni... Schik 
| Originally posted by Tiger777 jup, ik wacht oo kmen dag des oordeels af... ook 26 juni... Schik |
ik denk der ni aan... Ik ga profiteren van men laatste dagen als een gelukkig persoon... En ge kunt u al inbeelden wat da inhoudt...
| Originally posted by Tiger777 ik denk der ni aan... Ik ga profiteren van men laatste dagen als een gelukkig persoon... En ge kunt u al inbeelden wat da inhoudt... |
| Originally posted by Dark Apostle Ben al bezig van in mei, dus het mocht wel stillekes aan gedaan zijn |

Er gaat veel stress heersen in belgie op 26 juni. Ik moet dan ook mijn rapport gaan afhalen.
Ik hoop dat het meevalt. Mijn innige deelneming aan iedereen die nog moet beginnen of nog bezig is. Het duurt niet meer lang boys and girls. Even op de tanden bijten.
groetjes
TatanaGirl
Maar komaan... Vergeet gewoon alles wa ge gedaan hebt op die exames en profiteerd van de komende week! En begint pas donderdagmorgen te stressen...
Sebiet mijn laatste examen, zo een zwaar blokvak (Internationale en Europese Besturen...)
"Let it flow" zeker, nu kan ik er ni veel meer aan veranderen he! haha
Pfff stresseeuuh!!
K wa content zijn als t 10u is, dan stap ik voor de laatste keer dit jaar uit dat examenlokaal
En dan afwachten tot vrijdag voor de uitslag
En dan............ WOOOOOOOOOOT
vakantie, reizen, feesten, uitgaan, ....
En dan 2e zit
hehe? ma ja da's maar in september eh
Greetz
| Originally posted by BEACHBOY WOOOOOOOOOOT vakantie, reizen, feesten, uitgaan, .... |
| En dan 2e zit |
| Originally posted by BEACHBOY WOOOOOOOOOOT vakantie, reizen, feesten, uitgaan, .... |

| Originally posted by Tiger777 Bij ons is het derop of deronder... Herexames zijn blijkbaar afgeschaft |
| Originally posted by tor8024 weer zo'n leuk idee van marleen vanderpoorten.. dat mens moest allang ontslagen zijn!! |
tis overal zo denk ik. Algemene richtlijnen van het ministerie: Geen herexames
| Originally posted by Tiger777 tis overal zo denk ik. Algemene richtlijnen van het ministerie: Geen herexames |
Totaal wa ik vorig jaar aan de school heb betaald: 473€
Gratis onderwijs?!?