TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fast Forward Heineken Dance Parade
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by T3rr0r Zeker bij die ene turk? Die van die kleine hamburgers(?) op brood verkocht met nog wat groene zooi erbij, die hij ook buiten klaarmaakte? Daar heb ik iig gegeten want we wilden eerst friet halen bij een Antiliaan maar daar duurde het zo enorm lang dus toen zijn we maar verder gegaan |
| Originally posted by dj_spare ja haha daar zat ik inderdaad... baggertent zeg... wel maar �2 euro betaald maar toch.. nergens een fatsoenlijke shoarma-tent te vinden |
(me is dronken 
)
| Originally posted by TimeportE (me is dronken ![]() ) |
| Originally posted by Kakao Dit stukje verklaart veel |
okeeeeeeeeeeeej, na wat rond vragen ben ik er achter: dit nr werd gedraaid op de danceparade door jochen op de erasmus:
jordan & baker - explode
jaaaah, brings back memories 
| Originally posted by TimeportE jordan & baker - explode jaaaah, brings back memories |
| Originally posted by M_Peror Ja... natuurlijk! Bij het horen van dit nummer voel ik gewoon de vloer van de slaapkamer onder me deinen... of vergis ik me nu? |
| Originally posted by TimeportE ik heb zelf geen fotos (baal der nog steeds van, kut camera) maar andere hebben wel fotos daar sta ik 1x op volgens mij dus dan zal ik wel eff posten |
). Maar heb inmiddels al minstens 3000 partypics zitten kijken op i'net en ik blijk een expert in de sport "het onbewust ontwijken van fotocamera's". Niks. Nada. Noppes. Geen mooie herinnering aan een mooie dag... (snotter)...
delete deze posts dan nerd