TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fast Forward Heineken Dance Parade
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by dj_spare on Aug-12-2003 17:16:

quote:
Originally posted by T3rr0r
Zeker bij die ene turk? Die van die kleine hamburgers(?) op brood verkocht met nog wat groene zooi erbij, die hij ook buiten klaarmaakte?

Daar heb ik iig gegeten want we wilden eerst friet halen bij een Antiliaan maar daar duurde het zo enorm lang dus toen zijn we maar verder gegaan

ja haha daar zat ik inderdaad... baggertent zeg... wel maar �2 euro betaald maar toch.. nergens een fatsoenlijke shoarma-tent te vinden

Posted by TimeportE on Aug-13-2003 01:35:

quote:
Originally posted by dj_spare
ja haha daar zat ik inderdaad... baggertent zeg... wel maar �2 euro betaald maar toch.. nergens een fatsoenlijke shoarma-tent te vinden

en dat in rotterdam! ik zit ook in buitenlanderbuurt waar zijn mijn goede shoarmatenten/kebabtenten? ze zitten dus alleen in goede buurten, zijn ze dom ofzo.. ikke niet snappe

conclusie, turken houden niet van eigen voedsel (me is dronken )

Posted by Kakao on Aug-13-2003 08:17:

quote:
Originally posted by TimeportE
(me is dronken )

Dit stukje verklaart veel

Posted by TimeportE on Aug-13-2003 12:05:

quote:
Originally posted by Kakao
Dit stukje verklaart veel

hehe, wel gein om te lezen wat ik allemaal geschreven heb

Posted by TimeportE on Aug-15-2003 00:10:

okeeeeeeeeeeeej, na wat rond vragen ben ik er achter: dit nr werd gedraaid op de danceparade door jochen op de erasmus:

jordan & baker - explode

jaaaah, brings back memories

Posted by M_Peror on Aug-16-2003 09:34:

quote:
jordan & baker - explode

jaaaah, brings back memories

Ja... natuurlijk!

Bij het horen van dit nummer voel ik gewoon de vloer van de slaapkamer onder me deinen... of vergis ik me nu?

Posted by TimeportE on Aug-16-2003 12:01:

quote:
Originally posted by M_Peror
Ja... natuurlijk!

Bij het horen van dit nummer voel ik gewoon de vloer van de slaapkamer onder me deinen... of vergis ik me nu?

nee das heel normaal, donderdag hoorde we welk nr et was.. zijn toen ook gaan springen in mijn kamer, was wel weer eff leuk moment

Posted by M_Peror on Aug-16-2003 17:29:

quote:
ik heb zelf geen fotos (baal der nog steeds van, kut camera) maar andere hebben wel fotos daar sta ik 1x op volgens mij dus dan zal ik wel eff posten

Hoopte ook dat er wel ergens een pic van me zou zijn (hoewel, als je de bezoekers van je site wilt wegjagen moet je mij eropzetten... ). Maar heb inmiddels al minstens 3000 partypics zitten kijken op i'net en ik blijk een expert in de sport "het onbewust ontwijken van fotocamera's". Niks. Nada. Noppes. Geen mooie herinnering aan een mooie dag... (snotter)...

Posted by Opti on Aug-11-2004 11:06:

delete deze posts dan nerd

Pages (4): « 1 2 3 [4]