TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Godskitchen Global Gathering 26 july 2003
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by basd on Jul-27-2003 20:44:

Het was fantastisch

Nadat de buschauffeur ons veilig in het toen nog regenachtige (later werd het wel droog) Stratford had afgezet, kon het feest beginnen. Na een soepele binnenkomst, met veel minder strenge controle dan in Nederland, wat trouwens bij de douane niet gezegd kon worden (he Harmen ) gingen we eerst een kijkje nemen in de Bedrock-tent. Daar was Steve Lawler al bezig met lekkere vette funky progressive met af en toe wat tech-house en techno-invloeden.. Erg lekker om de avond mee te beginnen. Na hem was de beurt aan Futureshock (live), ook dit klonk erg lekker. Veel heb ik er persoonlijk niet van meegekregen, was meer wat aan het praten met wat Engelsen, die het allemaal schitterend vonden dat wij speciaal voor dit feest zo gek waren om tien uur heen, tien uur terug in de bus te zitten. Erg leuk volk die Engelsen, altijd in voor een praatje, eerlijk gezegd een stuk gezelliger dan in Nederland (alhoewel een Engelsman juist vond dat Nederlanders een stuk aardiger zijn..).

Daarna was het tijd voor een van de namen die ik zeker niet wilde missen: Misstress Barbara. Zij draaide in de grootste tent, de Godskitchen Arena. Voor mij persoonlijk zette zij een van de beste sets van de avond neer, funky, opzwepend, maar vooral ERG lekker... Gedurende haar set liep de tent ook steeds meer vol. Dit zal trouwens niet alleen aan haar gelegen hebben, maar waarschijnlijk vooral aan de DJ die na haar het podium betrad: Tiesto. Aangezien ik hem niet zo nodig hoefde te zien, zijn we dan ook weer verhuisd.

Na dit anderhalf uurtje lekker knallen was het tijd voor iets rustigers. Dit werd Richie Hawtin, hij draaide in de Global-tent. Hier was het een stuk rustiger. Hawtin draaide ook erg diep, wel lekker om te luisteren en een beetje te ouwehoeren. Om 23.30 was het tijd voor een andere grote naam die ik niet wilde missen: John Digweed in de Bedrock-tent. Hier was het weer lekker vol, maar toch konden we een mooi plekje vooraan bemachtigen. Digweed begon het eerste anderhalf uur erg diep en naar mijn mening wat traag, pas het laatste uur kwam het tempo er goed in. Toch wist hij mijn aandacht de volle 2,5 uur met gemak vast te houden, een erg lekkere set.

Daarna was het de bedoeling dat ik bij Carl Cox zou gaan kijken, maar aangezien de redelijk kleine Global-tent helemaal uitpuilde en ik een beetje moe was, ben ik (na een rondje over de kermis te hebben gelopen en wat te hebben gegeten) teruggegaan naar de Bedrock-tent, waar ik lekker ging zitten, ondertussen luisterend naar de diepe sounds van Hernan Cattaneo. Hij draaide rustig en zweverig, wat minder dansbaar maar op dat moment erg lekker om naar te luisteren en even te relaxen..

Tot slot ben ik nog een uurtje naar Adam Beyer (ook in de Global) geweest. De hernieuwde energie kon ik hierop weer helemaal kwijt, Beyer was een lekker stevige afsluiter van een geweldige nacht !

En dan tot slot:

- Sommige Engelse vrouwen zouden wat meer geld moeten besteden aan textiel
- Engelsen zijn echt ZWAAR relaxt volk
- Cyber schijnt echt weer helemaal uit te zijn
- Engeland = modder = hele smerige schoenen
- Leuk om ook even een paar UKTA's gesproken te hebben

Posted by snitz on Jul-27-2003 21:28:

mijn reportje laat nog ff op zich wachten, heb er nu even geen zin in

Posted by Spad on Jul-28-2003 08:08:

(EDIT BY SNUGGLE)
Spad, my bad, i fucked up your post. I thought i pressed the "Reply with Quote", but i edited your post. My apologies.

But what you tried to say was: BasD, please react in the UK forum about GKGG, the people want to know what you said

Posted by SnuggLe on Jul-28-2003 10:38:

Wat een superfeest! Mijn hele report (MET foto's) komt er asap aan (woensdag denk ik), maar nu al wat dingen:

- De sfeer is 10x beter dan in NL
- Digweed en Michel de Hey waren de toppers van de avond
- Negers moeten van de draaitafels van Carl Cox afblijven
- Engelse vrouwen zijn LEUK en ERG direct! Super man!
- Ik ben en blijf van van Remy-D
- Harmen heeft bekend dat hij naar ID&T radio luisterde naar Thunderdome..en het leuk vond!
- De sfeer is 10x beter dan in NL
- Zie het voorgaande
- Ik heb het SUPER naar mijn zin gehad, iedereen die meewas nogmaals bedankt

Posted by basd on Jul-28-2003 11:29:

quote:
Originally posted by SnuggLe
- Negers moeten van de draaitafels van Carl Cox afblijven

Eeehh.. en Carl Cox zelf dan?

quote:

- Harmen heeft bekend dat hij naar ID&T radio luisterde naar Thunderdome..en het leuk vond!

Jaja, we zijn het niet vergeten

Oh ja, mijn stukje heb ik vertaald en op de UKTA pagina gezet..

Posted by Opti on Jul-28-2003 11:50:

-het was nat en modderig
-ik was echt vroeg brak
-de vrouwen zijn echt klein daar
-helaas veel UK hardhouse gemist

Mistress Barbara spankie spankie ( 99.99.99.99.99.99.99!!!!!!!)
Marco V

het was lekker

Posted by SnuggLe on Jul-28-2003 13:35:

Foto van de site van Michel de Hey (www.micheldehey.nl)

Daar sta ik in het midden met mijn beige broek, en camera in de hand.
Die gast die naar de zijkant kijkt.

HIer werden we op de foto gezet door de vriendin van Michel de Hey (dacht ik), samen met
(vlnr) BasvH, Rutger, ?? (ben de naam kwijt, sorry!), SnuggLe, en achteraan Snitz.

Posted by magrec on Jul-28-2003 14:08:

Het was echt moddervet (woordspelinkje )

Ik heb echt veel dj's gezien. Geen één dj een hele set lang gehoord. Maar dit is wat ik bij een festival vind horen. Zeker als je ergens in het buitenland bent. Lekker langs alle tenten rondhuppelen. Kletsen met gestoorde engelsen o.a :

you are tall, how tall are you
i know some dutch words: Neuk je zelf, lulhoof
I have friends in Utrekt en vlissing.
I have lived in enschede....

Echt superleuk. Kwaliteit van soundsysteem daar is echt zwaar goed. Een aantal tenten waren zo groot maar ja ze hebben dan ook geen open stage....

Maar mijn god wat was ik al fvkced op om middernacht hehe als jullie foto's vanmij zien dan snappen jullie het wel. halve liters bier kom maar hier!!!!! en dan die poppers die je daar gewoon kan kopen

Posted by SnuggLe on Jul-28-2003 14:37:

ow ja, was ik vergeten:

POPPERS ZIJN VET!

...ook al zei onze popper kenner Supersjinees dat het geen goede kwaliteit was

Oh, en mijn verslag is al af, maar ik post het morgen wel in een afzonderlijke thread, met de foto's samen, mmkay?

Posted by M5 on Jul-28-2003 16:25:

quote:
Originally posted by Optimus

Mistress Barbara spankie spankie ( 99.99.99.99.99.99.99!!!!!!!)

Blijft superr dat nummertje!!! Sven draaide hem ook nog vorige week op ILT outdoor

en owja.. 11 oktober Awakenings >> Mistress Barbara ben benieuwd!

Posted by basvh on Jul-28-2003 17:31:

Jah wat vond ik ervan..... op de schaal van 10 een krappe 7. Eerst de positieve dingen dan:

Gratis water
Engele erg relekste mensen veel leuker, gezelliger dan in nederland top sfeertje dus.
Engelse mensen die me maar bleven aan spreken dat ik zo lang was.
Gezellige busreis + medepassagiers
Michel de Hey
Carl Cox (wat een techniek)
FF met marco v kletsen
Rustige barren
Lab 4 blijft lachen]
Briljante opmerking van Snitz tegen engelsman die hem pillen aanbod: Wijzend richting zijn biertje die hij in zijn hand had. I already have pils
Engelse zijn goed opgevoed iedereen staat overal netjes in rijen te wachten.

Nu het negatieve:

-Ik had speciaal glowsticks gekocht--> Moet ik ze bij de ingang afstaan omdat ze ze binnen ook verkopen!!! Dat terwijl er albert heijn tassen vol met XTC naar binnen werd gedragen. Ok beetje overdreven maar toch XTC kon je zo makkelijk meenaar binnen nemen (geen foullering) maar mijn glowstickje mogen niet.
-Te weinig wc's: Het was dat ik een man was en geen grote boodschap hoefde (wat ik bijna altijd moet op een feest) anders had ik zker 45 min in de rij kunnen staan
-Ok het regende als een gek daar kan de organisatie niks aan doen, maar ze hadden wel de belangrijkste paden met van die houtsnippers kunnen bestrooien.Stel iemand ligt daar ergens vet te trippen hoe had daar ooit een ambulance bijgekunt. Ja een camel troffee ambulance misschien.
- Een tent van 75 bij 100 m waar 1 bar te vinden is, en zo waren er meer tenten waar weinig barren waren en waar je dus echt ver moets banjeren door de drek om bij een bar te komen.
-Programma boekje wat geld kost. Het gaat mij niet om het geld maar omdat iedereen uit veiligheid/service gewoon een boekkie moet krijgen. VOORBEELD ALs iemand geen boekje heeft en die heeft te veel xtc op ofzo en gaat plaat, zijn vriend wil hem naar ehbo brengen maar waar is ehbo want hij heeft geen boekje!
- Enorme tent waar je makkelijk tribune kwijt kan waar je beetje chill area/zit gedeelte van kan maken. Nee hoor iedereen lag nu in de modder

Dit zijn allemaal dingen waar ik nog wel over heen kan stappen maar het volgende heeft echt mijn feestgevoel aardig weg gehaalt:

WAT EEN VERNEUKT KUT GELUID ZEG

Misschien ben ik na Berlijn duits geluid gewent maar in sommige tenten was het geluid en licht echt drie keer niks. En je raad het al precies in de tenten waar ik dus eigenlijk speciaal voor was gekomen.

Sundissential (uk hardhouse):

Heerlijk uk hardhouse precies waarvoor ik gekomen was maar 10 meter voor de boxen kon ik nog gewoon met snitz praten zonder dat we daarbij elkaar in de oor hoefden te schreeuwen. Ik kon gewoon staant een gesprek voeren zoals je dat normaal op school of op het terras ook gewoon doet. Dus ja dan ga je nog wat dichterbij bij de boxen staan en ja toen hoorde je alleen een bass en veeeeeeeeeeel te hoge tonen. Uk hardhouse moet uit de speakers knallen je moet uit de tent worden geblazen. Je meot de ukhardhouse hoover samples in je ruggengraat moeten meetrillen. Dit had je dus niet dus. voor mij viel tent no1 waar ik speciaal voor kwam al weg

Godskitchen area:

Voor de vosc (of hoe heten die boxen die in c vorm hangen) was het wel te doen. Er kwam een helder geluid uit dat wel maar ook weer rete zacht. Voor het podium was het weer veeeeeel te schel. Hebben ze daar nooit van soundchecken gehoord!

GLobal area: Het beste van de 3 tenten qua waar ik dus speciaal voor gekomen was. Tijdens Karel was het goed maar het stond ook niet zo hard als wij hier in NL gewent zijn.

Licht/VJ: In sommige tenten van die spots en scans uit het jaar 0. Wel leuke lazers maar er mee spelen en opbouwen zoals in nederland doen ze het niet.
VJ films waren kwalitatief hoog maar het waren meer filmpjes die achterelkaar waren geplakt. Het leek wel of ze de volgorde niet konden bepalen. Het waren net loops van 40 min. Geen vision impossible of micha klein kwaliteit. Licht/VJ is niet zo belangrijk als geluid natuurlijk en het licht had ook geen Tic/Sensation niveau hoeven hebben maar dit was wel erg dramatisch.

Het rare was dat bij bedrock en die drum n bass area je de tent werd uitgeblazen (zoals het hoort zeg maar) maar ja hier kwam ik dus niet voor. Ik denk ook dat ik misschien mijn verwachtingen te hoog had gesteld. Ik hoorde dat engelse echt van die gekken waren nou dat vond ik wel meevallen. Wij ollanders stonden toch meer te springen en om 4 uur lag de helft van de UK daaro te pitten in de modder. Ook hebben de engelse zoals eerder gezegd echt slechte kleding keuze of anders gezegd geen smaak

Ik denk dat id-t of udc zon slechte feest qua organisatie zouden opzetten er nooooit meer iemand naar hun feesten zouden komen

Posted by Opti on Jul-28-2003 18:44:

ik denk dat voor veel mensen de goede sfeer en de nieuwigheid veel heeft goedgemaakt Ik vond het ook raar dat er geen houtsnippers oid op paden lagen of een vloer op de tenten. Bij omgeving vlakbij ingangen van tenten liep je in modder gewoon. En het geluid op Sundissential was idd erg matig Jammer jammer jammer.

Niettemin heb ik een gewoon een goed feest gehad, veel gelachen weer met iedereen in de bus en op het feest, al was het weer gewoon KUT Volgende keer regenjas en kaplaarzen mee

En die opmerking van snitz: whaaahahahaha

Posted by basvh on Jul-28-2003 19:33:

hej snuggle deze staat er ook nog op michel de hey site

Posted by snitz on Jul-28-2003 21:04:

quote:
Originally posted by basvh
Jah wat vond ik ervan..... op de schaal van 10 een krappe 7. Eerst de positieve dingen dan:

Gratis water
Engele erg relekste mensen veel leuker, gezelliger dan in nederland top sfeertje dus.
Engelse mensen die me maar bleven aan spreken dat ik zo lang was.
Gezellige busreis + medepassagiers
Michel de Hey
Carl Cox (wat een techniek)
FF met marco v kletsen
Rustige barren
Lab 4 blijft lachen]
Briljante opmerking van Snitz tegen engelsman die hem pillen aanbod: Wijzend richting zijn biertje die hij in zijn hand had. I already have pils
Engelse zijn goed opgevoed iedereen staat overal netjes in rijen te wachten.

Nu het negatieve:

-Ik had speciaal glowsticks gekocht--> Moet ik ze bij de ingang afstaan omdat ze ze binnen ook verkopen!!! Dat terwijl er albert heijn tassen vol met XTC naar binnen werd gedragen. Ok beetje overdreven maar toch XTC kon je zo makkelijk meenaar binnen nemen (geen foullering) maar mijn glowstickje mogen niet.
-Te weinig wc's: Het was dat ik een man was en geen grote boodschap hoefde (wat ik bijna altijd moet op een feest) anders had ik zker 45 min in de rij kunnen staan
-Ok het regende als een gek daar kan de organisatie niks aan doen, maar ze hadden wel de belangrijkste paden met van die houtsnippers kunnen bestrooien.Stel iemand ligt daar ergens vet te trippen hoe had daar ooit een ambulance bijgekunt. Ja een camel troffee ambulance misschien.
- Een tent van 75 bij 100 m waar 1 bar te vinden is, en zo waren er meer tenten waar weinig barren waren en waar je dus echt ver moets banjeren door de drek om bij een bar te komen.
-Programma boekje wat geld kost. Het gaat mij niet om het geld maar omdat iedereen uit veiligheid/service gewoon een boekkie moet krijgen. VOORBEELD ALs iemand geen boekje heeft en die heeft te veel xtc op ofzo en gaat plaat, zijn vriend wil hem naar ehbo brengen maar waar is ehbo want hij heeft geen boekje!
- Enorme tent waar je makkelijk tribune kwijt kan waar je beetje chill area/zit gedeelte van kan maken. Nee hoor iedereen lag nu in de modder

Dit zijn allemaal dingen waar ik nog wel over heen kan stappen maar het volgende heeft echt mijn feestgevoel aardig weg gehaalt:

WAT EEN VERNEUKT KUT GELUID ZEG

Misschien ben ik na Berlijn duits geluid gewent maar in sommige tenten was het geluid en licht echt drie keer niks. En je raad het al precies in de tenten waar ik dus eigenlijk speciaal voor was gekomen.

Sundissential (uk hardhouse):

Heerlijk uk hardhouse precies waarvoor ik gekomen was maar 10 meter voor de boxen kon ik nog gewoon met snitz praten zonder dat we daarbij elkaar in de oor hoefden te schreeuwen. Ik kon gewoon staant een gesprek voeren zoals je dat normaal op school of op het terras ook gewoon doet. Dus ja dan ga je nog wat dichterbij bij de boxen staan en ja toen hoorde je alleen een bass en veeeeeeeeeeel te hoge tonen. Uk hardhouse moet uit de speakers knallen je moet uit de tent worden geblazen. Je meot de ukhardhouse hoover samples in je ruggengraat moeten meetrillen. Dit had je dus niet dus. voor mij viel tent no1 waar ik speciaal voor kwam al weg

Godskitchen area:

Voor de vosc (of hoe heten die boxen die in c vorm hangen) was het wel te doen. Er kwam een helder geluid uit dat wel maar ook weer rete zacht. Voor het podium was het weer veeeeeel te schel. Hebben ze daar nooit van soundchecken gehoord!

GLobal area: Het beste van de 3 tenten qua waar ik dus speciaal voor gekomen was. Tijdens Karel was het goed maar het stond ook niet zo hard als wij hier in NL gewent zijn.

Licht/VJ: In sommige tenten van die spots en scans uit het jaar 0. Wel leuke lazers maar er mee spelen en opbouwen zoals in nederland doen ze het niet.
VJ films waren kwalitatief hoog maar het waren meer filmpjes die achterelkaar waren geplakt. Het leek wel of ze de volgorde niet konden bepalen. Het waren net loops van 40 min. Geen vision impossible of micha klein kwaliteit. Licht/VJ is niet zo belangrijk als geluid natuurlijk en het licht had ook geen Tic/Sensation niveau hoeven hebben maar dit was wel erg dramatisch.

Het rare was dat bij bedrock en die drum n bass area je de tent werd uitgeblazen (zoals het hoort zeg maar) maar ja hier kwam ik dus niet voor. Ik denk ook dat ik misschien mijn verwachtingen te hoog had gesteld. Ik hoorde dat engelse echt van die gekken waren nou dat vond ik wel meevallen. Wij ollanders stonden toch meer te springen en om 4 uur lag de helft van de UK daaro te pitten in de modder. Ook hebben de engelse zoals eerder gezegd echt slechte kleding keuze of anders gezegd geen smaak

Ik denk dat id-t of udc zon slechte feest qua organisatie zouden opzetten er nooooit meer iemand naar hun feesten zouden komen

mijn post zou ongeveer hetzelfde zijn maar ik wou even zeggen dat ik het super naar me zin heb gehad, bedankt iedereen!! Voelde me vandaag alleen behoorlijk brak tijdens mijn theorieexamen, ma ja toch. geslaagd

Posted by Switch on Jul-28-2003 21:15:

quote:
Originally posted by basvh
hej snuggle deze staat er ook nog op michel de hey site

meneer de aandachttrekker weer hoor

Posted by Bouma-Bros on Jul-28-2003 22:09:

quote:
Originally posted by Switch
meneer de aandachttrekker weer hoor

het lukt em aardig he

Posted by SnuggLe on Jul-29-2003 07:23:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
het lukt em aardig he

Jullie zijn gewoon jaloers omdat ik sjans had met de vriendin van Michel de Hey, en ze mij wel op de foto wilde zetten

Posted by Dj Lex on Jul-29-2003 12:46:

Wat filmpjes voor de liefhebbers

LINK

Posted by SnuggLe on Jul-29-2003 13:06:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Wat filmpjes voor de liefhebbers

LINK

Die heeft Richard gemaakt ja Fotograaf voro partyvibes.nl, en ook lid van Partyflock. Wel een aardige gozer, alleen hyperactief

Ik heb ook nog wat filmpjes gemaakt, maar kan ze niet uppen.
Die zien er wel super uit moet ik zeggen.....

Posted by Miss Proximus on Jul-29-2003 13:17:

uitleg komt later

cijfer = 9,8

cheers!

Posted by Opti on Jul-29-2003 13:49:

quote:
Die heeft Richard gemaakt ja Fotograaf voro partyvibes.nl, en ook lid van Partyflock. Wel een aardige gozer, alleen hyperactief

Ik heb ook nog wat filmpjes gemaakt, maar kan ze niet uppen.
Die zien er wel super uit moet ik zeggen.....

ehm Richard?? HIj heet toch echt Denny hoor

Posted by SnuggLe on Jul-29-2003 15:24:

quote:
Originally posted by Optimus
ehm Richard?? HIj heet toch echt Denny hoor

Ook best Reageer nou maar op mijn mail, hond

Posted by Switch on Jul-29-2003 18:53:

quote:
Jullie zijn gewoon jaloers omdat ik sjans had met de vriendin van Michel de Hey, en ze mij wel op de foto wilde zetten

hoe kan ik nou jaloers zijn, ik was er fokking niet eens!

Posted by Divine9 on Jul-29-2003 21:58:

[lekker in het engels, zodat ik mooi kan crossposten]

(I have travelled with the TA-NL bus)
The festival was ok. It rained quite alot, so the whole festival area turned into a mudpole. They didn't have any precautions for the rain+grass, (like wooden boards or something) so it was very nasty. The prices were skyrocket high, even the program guide cost 5 pounds. I, my legs, was still tired of my holiday, from which i returned just shortly before the festival, (i was basicly broken b4 i even entered the festival area) so i had to take a break often.... So it was a kind of disappointment. The uk people, including the girls, were great, but i had big problems to understand them. Damn accent. The music was bad/ok/good/great, depending on the dj. I have been in the Bedrock, (found a nice spot there to relax, next to the speakers, later that evening D&B, Gallery, Beach house arenas most of the time.

Pages (4): « 1 2 3 [4]