TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 2e fase TOETSWEEK
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Blik wat ben je nu dan aan het doen?? |
oh haha, dan zit ik al lekker in salou te bakken in de zon en te feesten in de Pacha en de Snoopy's!!!!!!!!!
| Originally posted by Blik oh haha, dan zit ik al lekker in salou te bakken in de zon en te feesten in de Pacha en de Snoopy's!!!!!!!!! |
| Originally posted by Dj Lex wow ik ben jaloers, maar waarschijnlijk moet jij dan weer eerder naar school |

| Originally posted by Blik ja, dat zou op zich best wel logisch zijn ja ![]() maar ik kijk al uit over 2.5 weken......... |
| Originally posted by Dj Lex hehe ja en terecht. ik snak ook naar vakantie. heb het wel gehad met school ff |
ik heb volgende week nog toetsweek en dan nog 3(!!!) weken project! hoe oneerlijk is de wereld! 
| Originally posted by Blik hehe als we het zo gaan bekijken, dan ben ik woensdag vrij!!!!!!!!! vakantie vanaf woensdag jongens............denk maar lekker terug aan dat luie schoolleventje |
Toetsweken zijn frusterend...
| Originally posted by -=WVG=- Toetsweken zijn frusterend... |
we concluderen dus ff dat school zuigt zeg maar... 
aaaaa.....HBO......wat een leventje!! op elk uur van de dag TA-en...h��rlijk! 
| Originally posted by Miss Proximus aaaaa.....HBO......wat een leventje!! op elk uur van de dag TA-en...h��rlijk! |
hehe, ik had een 5 voor mondeling Engels, volgens is die gast er wel achter gekomen dat ik geen enkel boek gelezen heb
ik ben nu 3 dagen bezig en heb in willekeurige volgorde:
Ges, Eco, Eng, Wis, Anw en Ma.... damn van deze toesten hangt gewoon mijn hele jaar af...
kan mijn jaar in 3 dagen verneuken...
beetje jammer
| Originally posted by Blik hehe, ik had een 5 voor mondeling Engels, volgens is die gast er wel achter gekomen dat ik geen enkel boek gelezen heb |
| Originally posted by Dj Lex hehe moet je niet zoveel posten he |
| Originally posted by Blik 2 boeken moest ik aan het begin van dit schooljaar lezen, toen kende ik deze site nog niet, maar waarom zou ik die boeken gaan lezen, leert er niks van, duurt gruwelijk lang, leesdossiers haal je van internet af......... |
| Originally posted by Dj Lex ik ben zo gek dat ik hem wel gelezen heb, beneen heilig boontje hehe |
j/k
| Originally posted by Blik een studje dus j/k |
| Originally posted by Dj Lex mnee helemaal niet anders zou ik toch niet zo vaak hier zitten joh leer bijna nix ga misschien nie eens over |
| Originally posted by Blik heb ik geen zorgen over, ik ga wel over, moet alleen opletten dat ik voor de vakken die ik afsluit geen onvoldoende kom te staan, had misschien toch beter voor maatschappijleer moeten leren, weet niet zeker of ik die 3.2 heb gehaald of wel |
| Originally posted by Dj Lex hadden wij al in de vierde afgesloten had ik een 9 voor geloof ik |
| Originally posted by Blik dat zou echt relax zijn, als ik gewoon een keer een 9 op mijn rapport zou hebben, is me helaas nog nooit gelukt, een 8 is het hoogste, en dat was niet eens mijn eindrapport |
**valt stil**