TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Holland Forum...
Pages (4): « 1 2 3 [4]
hehe, eindelijk thuis, +vanaf 9 uur sochtends weg geweest, maja, zolang het bier smaakt
| quote: |
| Originally posted by moogwai Hee je hebt het toch niet over mij ![]() Nu zit ik weer met m'n 56k modem opgescheept... in het begin is het forum redelijk snel .. maar als je er dan al 1,5 uur opzit... dan is dit forum al niet meer vooruit te branden |
| Originally posted by Blik hehe, eindelijk thuis, +vanaf 9 uur sochtends weg geweest, maja, zolang het bier smaakt |
Gaan er eigelijk veel vanavond naar mysteryland?
He Jukx,
Ik las vanochtend jouw oproep voor dat nummertje van Daft Punk.
Ik heb even dat cd'tje geluisterd en het nummer wat jij bedoeld is (en het kan absoluut geen ander zijn) - Superheroes (van Daft Punk dus)
De groeten
| Originally posted by Kamaya He Jukx, Ik las vanochtend jouw oproep voor dat nummertje van Daft Punk. Ik heb even dat cd'tje geluisterd en het nummer wat jij bedoeld is (en het kan absoluut geen ander zijn) - Superheroes (van Daft Punk dus) De groeten |
| Originally posted by Kamaya He Jukx, Ik las vanochtend jouw oproep voor dat nummertje van Daft Punk. Ik heb even dat cd'tje geluisterd en het nummer wat jij bedoeld is (en het kan absoluut geen ander zijn) - Superheroes (van Daft Punk dus) De groeten |
Leek er nie eens op!
| Originally posted by Kamaya het nummer wat jij bedoeld is (en het kan absoluut geen ander zijn) - Superheroes |
...Ik zou niet weten welke btw...