TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- MP3-Players
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »

Posted by Opti on Sep-05-2004 10:53:

Had zelf in november 03 de iRiver iHp-120 gekocht, superding, maar was redelijk zwaar en die 20 Gig was top om divxjes naar werk en huis mee te nemen maar voor de rest heb ik zelf gemerkt dat ik altijd naar 10 dezelfde setjes/nummers luister (bij wijze van). Omdat ik er toch al op uitgekeken was (verwend nest) heb ik hem voor een leuk prijsje verkocht aan een collega en de iPod mini besteld.

Redenen:
formaat (al is het maar in de lxbxh enkele mm tov de iRiver)
licht (je merkt niet eens dat hij in je zak zit)
design
het is Apple

Deze week de iPod mini eindelijk binnengekregen, fotootje (met mijn gsm gemaakt):

naast een FRSkortingskaartje, het ding is dus echt mini

klein, licht, mooi design zoals we gewend zijn van Apple. Nadeel is dat de batterij minder langer meegaat dan ik gewend van ben en dat iTunes wel vereist is voor muziek erin zetten. Bij de iRiver was ik gewoon gewend te slepen van de HDD naar de iRIver

Maar overall gezien ben ik er erg tevreden mee, topding!

Posted by Blik on Sep-05-2004 12:42:

wat bedoel je met iTunes is vereist? Ik zit er namelijk ook over te denken om de Ipod Mini te kopen

Posted by Opti on Sep-05-2004 15:23:

Je kan niet je muziek van HDD naar HDD slepen (wat ik dus gewned was), je moet iTunes ervoor gebruiken (muziek importeren etc), dat is weer het nadeel, want ik haat iTunes, ook bij mijn iBook gebruik ik geen iTunes, maar nu moet ik wel

Posted by Raymond on Sep-05-2004 15:32:

quote:
Originally posted by eieregooie
iPod heeft de reputatie die helpt, overigens is dat niet wat ik gelezen heb, maar ik hecht persoonlijk ook meer waarde aan gebruikewrservaringen dan aan bladen e.d. Wat voor mij bv. heel zwaar heeft gewogen is de beperkte speelduur van de iPod t.o.v. de iRiver... op papier is dat 8 uur vs. 16 uur...

Maar wat ik wilde aangeven is dat het dus maar net afhangt van je wensen welke speler voor jou het beste is... Zo heeft de iPod de looks en het scroll gebeuren... Als je dat belangrijk vind ga je voor de iPod, heb je liever wat meer functionaliteit en beter geluid ga je voor de iRiver... Moet t vooral niet te duur zijn ga je weer voor iets anders... etc. etc.

Echter als je de technische specificaties van de iPod naast die van de iRiver legt dan legt de iPod het af, en daarom vind ik niet dat je kan zeggen dat de iPod de beste mp3speler is... Dat is net zoiets als zeggen dat Ti�sto de beste DJ ter wereld is alleen omdattie het meest populair is

Daarbij komt ook het feit, dat de Ipod alleen AAC afspeeld en de Iriver Ogg Vorbis, MP3 en nog tig andere encoders!!!

Posted by basvh on Sep-05-2004 22:50:

duurt toch echt tijden voordat die ipod van mij eris. grrrrrrr. Echt slecht dat ze die dingen niet op voorraad hebben en helemaal uit de us moeten komen

Posted by Opti on Sep-06-2004 08:56:

quote:
Originally posted by Raymond
Daarbij komt ook het feit, dat de Ipod alleen AAC afspeeld en de Iriver Ogg Vorbis, MP3 en nog tig andere encoders!!!

ach, OGG is nog lang niet ingeburgerd, ik heb welgeteld maar 4 OGG bestanden,dus op dit moment maakt het nog niet uit En Basvh, bij de Bjenkorf heb je hem binnen 2 dgn binnen www.bijenkorf.nl

Posted by Partyhardy! on Sep-06-2004 15:08:

Hey Opti, hoeveel kost dan zo'n iPod mini en hoeveel gig heeft dat ding?

Posted by eieregooie on Sep-06-2004 15:11:

250 Eur / 4 Gig

Posted by basvh on Sep-23-2004 21:34:

Vandaag eindelijk me ipod binnen gehad en wat een vet ding zeg!!!!
Dat ding is in de details afgewerkt en echt overal is aangedacht.

Enige minpunt is misschien dat itunes verhaal.

Waar ik nu ook tegen aankijk is dat mijn laptop en desktop pc geen usb2 poorten hebben maar alleen usb1. Bestanden overzenden gaan nu redelijk sloom

Posted by Drpeer on Sep-24-2004 06:05:

quote:
Originally posted by basvh
Vandaag eindelijk me ipod binnen gehad en wat een vet ding zeg!!!!
Dat ding is in de details afgewerkt en echt overal is aangedacht.

Enige minpunt is misschien dat itunes verhaal.

Waar ik nu ook tegen aankijk is dat mijn laptop en desktop pc geen usb2 poorten hebben maar alleen usb1. Bestanden overzenden gaan nu redelijk sloom

Heb nu sinds een paar weken ook een Ipod (mini), werkt echt perfect, mooi geluid, past veel op, makkelijk te bedienen...als je een Firewire kaart koopt gaat het een stuk sneller(heb ik ook eentje aangeschaft, kost rond de 20 euro) Ik had namelijk ook alleen maar USB 1.1, veel te sloooommm

Posted by Joost on Sep-24-2004 08:24:

Wat denk je dat je moet kopen? De koning onder de mp3spelers natuurlijk: iPod!

Posted by Drpeer on Sep-24-2004 08:57:

Op Tweakers staat een review van de ipod mini

Posted by MaGiK54 on Sep-25-2004 14:48:

Ik wil ook een Ipod.

Posted by jp on Sep-25-2004 15:11:

I, Ropot: een film over een op hol geslagen mp3 speler.

Zal het Bart Smith lukken om de wereld te redden van de illegale muziekbestanden?

Uitgebracht door NOYS Pictures International

Posted by Passiva on Sep-25-2004 16:58:

quote:
Originally posted by jp
I, Ropot: een film over een op hol geslagen mp3 speler.

Zal het Bart Smith lukken om de wereld te redden van de illegale muziekbestanden?

Uitgebracht door NOYS Pictures International

Hahahaha super!

Posted by ambs on Sep-25-2004 17:20:

er is hier een nieuwe sony mp3 speler... hij heet gewoon sony walkman ofzo, maar hij ziet er echt VET uit!! die wil ik!!!!!

Posted by jp on Sep-25-2004 17:40:

quote:
Originally posted by ambs
er is hier een nieuwe sony mp3 speler... hij heet gewoon sony walkman ofzo, maar hij ziet er echt VET uit!! die wil ik!!!!!

Ik zie er ook vet uit. Moet ik me nu zorgen maken?

Posted by Gonzo on Sep-28-2004 13:20:

quote:
Originally posted by jp
Ik zie er ook vet uit. Moet ik me nu zorgen maken?

Nee joh, gewoon veel Net 5 kijken.

Posted by Smirnoff on Sep-28-2004 16:03:

iRiver Media Player = ook leuk.

iRiver 20GB Portable Media Player

iRiver's new portable media player allows you to enjoy your favorite recorded TV shows, movies, home videos, music and photos on a single, portable player. It supports widely used video, audio, and picture formats (AVI, MPEG4, MP3, WMA, WAV, ASF and JPEG) and features an intuitive video conversion application to further ensure video compatibility. Its sharp 3.5-inch color display is perfect for viewing videos or sharing digital pics with your fellow geeks.

Model PMP-120

Plays digital music and video files
20GB of internal storage
Store up to 80 hours of video or up to 600 hours of music
Wide 3.5 inch vivid color display
Connect to your home entertainment system
Built-in FM tuner
Integrated voice recorder
Record music from any audio source (no PC required)
Built in speaker
Store or transfer files of any type
USB On the Go to attach to digital cameras
USB 2.0 support
Rechargeable Lithium-Ion battery
Up to 10 hours of battery life (audio)
Up to 5 hours of battery life (video)
Compatible with both PC and Mac computers
File Types Supported:

Audio: MPEG 1/2/2.5 Layer3, WMA, WAV, ASF(Audio)
Video: AVI, ASF, DivX 3.11, 4.0, 5.x, XviD, ISO MPEG-4 SP
Still Image: Baseline JPG up to 3100 x 2100, BMP up to 800 x 600

Posted by nwopper on Oct-09-2004 14:17:

Het enige nadeel van de ipod is toch wel dat de batterij die erin zit snel lui wordt.... Hij hoort het 11 uur te doen, ik heb mijn ipod nu een jaar....en 4 uur is het maximale wat ik er nog uit kan halen.... Maar ja, misschien is dat omdat ik een 1e generatie ipod heb....

Posted by Esrem on Oct-27-2004 18:59:

He zat ff oude threads te lezen (om maar te vergeten dat ik nog steeds moet leren) en wilde in deze toch wel ff kwijt, ook al hoort t misschien weer in klaagthread, dat mn mp3speler kapot is Echt zwaar irritant, want nu moet ik weer cds gaan branden en mn discman mee gaan slepen...

Posted by Freezel on Oct-27-2004 19:07:

quote:
Originally posted by Esrem
He zat ff oude threads te lezen (om maar te vergeten dat ik nog steeds moet leren) en wilde in deze toch wel ff kwijt, ook al hoort t misschien weer in klaagthread, dat mn mp3speler kapot is Echt zwaar irritant, want nu moet ik weer cds gaan branden en mn discman mee gaan slepen...

MP3 speler toevallig gekocht bij Media Markt? Ik werk er 2 dagen in de week en het lijkt wel alsof de partijen die we verkopen, weer rechtstreeks kunnen inruilen voor geld of kunnen opsturen naar de fabrikant

Posted by MaGiK54 on Oct-27-2004 20:42:

quote:
Originally posted by Freezel
MP3 speler toevallig gekocht bij Media Markt? Ik werk er 2 dagen in de week en het lijkt wel alsof de partijen die we verkopen, weer rechtstreeks kunnen inruilen voor geld of kunnen opsturen naar de fabrikant

welke gaan er mol dan ?

Posted by Freezel on Oct-27-2004 20:43:

quote:
Originally posted by MaGiK54
welke gaan er mol dan ?

Time, Gembird, Styxx, Sweex, Loomax, Cyber House. Dit zijn de namen die erg vaak voorkomen met defecten.

Posted by MaGiK54 on Oct-27-2004 20:53:

Zeker vooral die zonder harde schrijf erin.

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »