TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Threadje voor de Lexieman
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by Blik nee, deze thread ging over Lex die 2000 posts gehaald heeft!!!! totdat iemand oner GI-Joe begon te lullen en over de Transformers |
Zorg er wel ff voor dat je geluid aanstaat als je naar deze site gaat 
http://cs.georgefox.edu/~aliljen/tr...ansformers.html

Jezus echt een paar transformers verslaafden hier. mijn leraar wiskunde ook. dat zegt genoeg denk ik.
| Originally posted by Jukx dat meen je niet! |
| Originally posted by Blik nou, eigenlijk wel!!! |
| Originally posted by Dj Lex haha LOL, je krijgt ook steeds meer pinguins he. (shrijf je dat zo) |
omdat ik geen eigen site had, stomme mongolen
| Originally posted by Dj Lex haha LOL, je krijgt ook steeds meer pinguins he. (shrijf je dat zo) |
| Originally posted by Blik ja, ik stop er nu mee, is meer dan genoeg zo, dat kut Brinkster had mijn account afgesloten omdat ik geen eigen site had, stomme mongolendus nu heb ik maar opnieuw wat pinguins(was goed lexie) opgezocht, maar ik kon de coole met de zonnebril niet meer vinden, toen heb ik er maar wat andere bijgezocht |
morgen is die dikke weg, die vind ik eigenlijk ook maar kut
| Originally posted by Blik morgen is die dikke weg, die vind ik eigenlijk ook maar kut |
| Originally posted by Dj Lex mm die is juist geing joh |
Originally posted by Henkie_henk Zorg er wel ff voor dat je geluid aanstaat als je naar deze site gaat ![]() http://cs.georgefox.edu/~aliljen/tr...ansformers.html |
| Originally posted by Blik er zitten van die stomme witte puntjes aan de zijkant, dat is niet mooi |
| Originally posted by Dj Lex JHa das waar, is niet de mooiste |
| Originally posted by Blik zijn we het daar ook weer overeens |
| Originally posted by Dj Lex ja ik ga jou toch niet tegen spreken. Ga je me dalijk in de jail gooien ofzo hehe |
| Originally posted by Blik neej, hooguit wat posts veranderen ofzo |
| Originally posted by Dj Lex Haha LOL, dat doe je niet, want dan schakel ik henkie in hehe |

| Originally posted by Blik dan verander ik zijn posts ook, en de mijne ook weer enz. enz. tijd zat, ik heb over 3 DAGEN TOCH VAKANTIE!!!!!!!!!! ![]() |
| Originally posted by Dj Lex Zie je dan ga je helemaal als een gek posten |
| Originally posted by Blik dingen veranderen telt niet als post (jammer joh) |
| Originally posted by Dj Lex ja ik bedoelde gewoon in die vakantie dagen joh 200 posts op een dahg ofzo |
daarna de stad in om met de hele school vakantie te vieren, en dan ben ik vrijdag heel de dag brak als het een beetje tegenzit
| Originally posted by Blik vanaf zaterdag misschien, eerst donderdag heel de dag weg, savonds barbecue op school met bier voor 2 piek daarna de stad in om met de hele school vakantie te vieren, en dan ben ik vrijdag heel de dag brak als het een beetje tegenzit |
| Originally posted by Dj Lex jaja zal best ik zal het onthouden, boeuit me verder weinig hoor |
| Originally posted by Blik ik zal aan je denken hoor als ik vakantie heb woensdagmiddag |