TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- "משחק החיים"
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »
אני לא מאמין שאף אחד לא הזכיר איך ליה דחפה את ירון והוא נפל על הכיסא פשוט מתתי מצחוק בקטע הזה.
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אני לא מאמין שאף אחד לא הזכיר איך ליה דחפה את ירון והוא נפל על הכיסא פשוט מתתי מצחוק בקטע הזה. |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ אתמול שההוא נפל מהמטה אחרי שעופר שכטר נישק את זאתי החברה של גידי אתם יודעים למה אני מתכוון חחח |
זיו הבנאדם הכי פארש שקם על הכדור הזה...
ישר הייתי שובר לשחר את הצורה ומעיף את שירן מהבית בת זונה ...עוד מציבה לו תנאים חחח ...
חחחחחחחח הקטע שליה דחפה את ירון היה חזק
איך הוא הסתכל עליה במבט של רוצח... כאילו הוא אומר... יא בת זונה אני נכנס בך עוד שניה!!!
ואני אישית הייתי מפרק את השחר עדן הזה לחתיכות... עוד לפני הקטע עם היחסים הפתוחים...
אני אומר שזיו יזרוק את שירן וילך לרותם אחרי שהיא תבריא
גם כן אלה אבל...
400 שקל עולה להטיל קללה
וכדי להסיר אותה עולה לזיו 6000 שקל
המכשפה בכלל אמרה לא לפתוח את הדבר הזה כי הקללה לא תעבוד
אז למה להסיר אותה ולא לפתוח את הדבר הזה שהמכשפה הביאה?!?
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter גם כן אלה אבל... 400 שקל עולה להטיל קללה וכדי להסיר אותה עולה לזיו 6000 שקל המכשפה בכלל אמרה לא לפתוח את הדבר הזה כי הקללה לא תעבוד אז למה להסיר אותה ולא לפתוח את הדבר הזה שהמכשפה הביאה?!? |
| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak חחחחחחח איזה מצחיק זה היה.... אם אני הייתי זיו הייתי קם ושובר לעופר את כל העצמות.. איזה פלצפן הוא וגם שירן הזאת איזה שטןןן.. מזדיינת!! |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter גם כן אלה אבל... 400 שקל עולה להטיל קללה וכדי להסיר אותה עולה לזיו 6000 שקל המכשפה בכלל אמרה לא לפתוח את הדבר הזה כי הקללה לא תעבוד אז למה להסיר אותה ולא לפתוח את הדבר הזה שהמכשפה הביאה?!? |
| quote: |
| Originally posted by TinkerbeL כי היא אמרה שאם הן יפתחו את החבילה יקרה משהו נורא ציטוט שלה: "רע, רע מאוד" |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אבל מה אכפת לזיו בדיוק?! שימותו מצדו |
| quote: |
| Originally posted by TinkerbeL נההה "יש לו לב טוב" |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter קיצר הוא הומו ![]() דרך אגב... אמרו לי חברים שלי שהם ראו בגיא פינס משהו על זה שבסוף הסידרה שירן ורותם יהיו ביחד... |
שירן לסבית
וזיו יהיה עם רותם
ארז עם ענבר וכו' וכו'
כוססססססס
תשמרו את המידע הזה לעצמכם..מישהו מנסה לראות פה את הסדרה בשקט

| quote: |
| Originally posted by Rising כוססססססס תשמרו את המידע הזה לעצמכם..מישהו מנסה לראות פה את הסדרה בשקט |

| quote: |
| Originally posted by Rising כוססססססס תשמרו את המידע הזה לעצמכם..מישהו מנסה לראות פה את הסדרה בשקט |
אוי זה היה פרק משעשע...
עם אפרים הזה... טוב שהוא לא בכה
וריקי הסתומה שהולכת להפיל את עצמה
והראש בטטה שהולכת לדפוק את נירה
צחוקיה חזקה 
חופשי סתומה ריקי הזאת...
חחח הולך להיות בן זונה!!!!!
רותם ושירן יהיו לסביות?
ידידה שלי אמרה שאמרו בגיא פינס..
| quote: |
| Originally posted by Shahar חחח הולך להיות בן זונה!!!!! רותם ושירן יהיו לסביות? ידידה שלי אמרה שאמרו בגיא פינס.. |
אה יפה גם נחמד..
לדעתי הם התאכזבו שהם באו לפה וראו 5 אנשים שחיכו להם במקום 384343948 אבל חפיף
אולי כי לא פירסמו את זה הרבה??
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- אולי כי לא פירסמו את זה הרבה?? |
לא שמעתי על זה..
אבל סבבה
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- לא שמעתי על זה.. אבל סבבה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.