TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- "משחק החיים"
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »


Posted by Scorchio on Jun-25-2003 11:36:

אני לא מאמין שאף אחד לא הזכיר איך ליה דחפה את ירון והוא נפל על הכיסא פשוט מתתי מצחוק בקטע הזה.


Posted by warpedd_ on Jun-25-2003 11:44:

quote:
Originally posted by Scorchio
אני לא מאמין שאף אחד לא הזכיר איך ליה דחפה את ירון והוא נפל על הכיסא פשוט מתתי מצחוק בקטע הזה.


וואלה איך שכחתי
אתמול שההוא נפל מהמטה אחרי שעופר שכטר נישק את זאתי החברה של גידי
אתם יודעים למה אני מתכוון
חחח


Posted by AnthemFreak on Jun-25-2003 14:11:

quote:
Originally posted by warpedd_
אתמול שההוא נפל מהמטה אחרי שעופר שכטר נישק את זאתי החברה של גידי
אתם יודעים למה אני מתכוון
חחח

חחחחחחח איזה מצחיק זה היה.... אם אני הייתי זיו הייתי קם ושובר לעופר את כל העצמות.. איזה פלצפן הוא
וגם שירן הזאת איזה שטןןן.. מזדיינת!!


Posted by Rising on Jun-25-2003 14:31:

זיו הבנאדם הכי פארש שקם על הכדור הזה...

ישר הייתי שובר לשחר את הצורה ומעיף את שירן מהבית בת זונה ...עוד מציבה לו תנאים חחח ...


Posted by Hell_Copter on Jun-25-2003 15:24:

חחחחחחחח הקטע שליה דחפה את ירון היה חזק
איך הוא הסתכל עליה במבט של רוצח... כאילו הוא אומר... יא בת זונה אני נכנס בך עוד שניה!!!

ואני אישית הייתי מפרק את השחר עדן הזה לחתיכות... עוד לפני הקטע עם היחסים הפתוחים...
אני אומר שזיו יזרוק את שירן וילך לרותם אחרי שהיא תבריא

גם כן אלה אבל...
400 שקל עולה להטיל קללה
וכדי להסיר אותה עולה לזיו 6000 שקל
המכשפה בכלל אמרה לא לפתוח את הדבר הזה כי הקללה לא תעבוד
אז למה להסיר אותה ולא לפתוח את הדבר הזה שהמכשפה הביאה?!?


Posted by Narcotic Mind on Jun-25-2003 15:35:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
גם כן אלה אבל...
400 שקל עולה להטיל קללה
וכדי להסיר אותה עולה לזיו 6000 שקל
המכשפה בכלל אמרה לא לפתוח את הדבר הזה כי הקללה לא תעבוד
אז למה להסיר אותה ולא לפתוח את הדבר הזה שהמכשפה הביאה?!?


מה ?!?!!?!??! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני לא רואה את הסידרה
אבל לא האמנתי שהיא יכולה לרדת לכזו רמה של דפיקות

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


Posted by -CosmicFire- on Jun-25-2003 20:15:

quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחח איזה מצחיק זה היה.... אם אני הייתי זיו הייתי קם ושובר לעופר את כל העצמות.. איזה פלצפן הוא
וגם שירן הזאת איזה שטןןן.. מזדיינת!!


WAWA
אני ואתה אותה גישה :}


Posted by TinkerbeL on Jun-25-2003 20:25:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
גם כן אלה אבל...
400 שקל עולה להטיל קללה
וכדי להסיר אותה עולה לזיו 6000 שקל
המכשפה בכלל אמרה לא לפתוח את הדבר הזה כי הקללה לא תעבוד
אז למה להסיר אותה ולא לפתוח את הדבר הזה שהמכשפה הביאה?!?


כי היא אמרה שאם הן יפתחו את החבילה יקרה משהו נורא

ציטוט שלה:
"רע, רע מאוד"


Posted by Hell_Copter on Jun-25-2003 20:41:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
כי היא אמרה שאם הן יפתחו את החבילה יקרה משהו נורא

ציטוט שלה:
"רע, רע מאוד"


אבל מה אכפת לזיו בדיוק?!
שימותו מצדו


Posted by TinkerbeL on Jun-25-2003 20:48:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל מה אכפת לזיו בדיוק?!
שימותו מצדו


נההה
"יש לו לב טוב"


Posted by Hell_Copter on Jun-26-2003 01:49:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
נההה
"יש לו לב טוב"


קיצר הוא הומו

דרך אגב...
אמרו לי חברים שלי שהם ראו בגיא פינס משהו על זה שבסוף הסידרה שירן ורותם יהיו ביחד...


Posted by nimrod levi on Jun-26-2003 08:02:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
קיצר הוא הומו

דרך אגב...
אמרו לי חברים שלי שהם ראו בגיא פינס משהו על זה שבסוף הסידרה שירן ורותם יהיו ביחד...


לא יודע אם שירן תהיה עם רותם..
אבל אומרים שבסוף שירן תהיה לסבית


Posted by -CosmicFire- on Jun-26-2003 08:20:

שירן לסבית
וזיו יהיה עם רותם
ארז עם ענבר וכו' וכו'


Posted by Rising on Jun-26-2003 10:42:

כוססססססס
תשמרו את המידע הזה לעצמכם..מישהו מנסה לראות פה את הסדרה בשקט


Posted by Hell_Copter on Jun-26-2003 11:32:

quote:
Originally posted by Rising
כוססססססס
תשמרו את המידע הזה לעצמכם..מישהו מנסה לראות פה את הסדרה בשקט


יש מצב...
יאללה הלכתי להשלים את הפרק של אתמול
ביי


Posted by Sniper on Jun-26-2003 12:30:

quote:
Originally posted by Rising
כוססססססס
תשמרו את המידע הזה לעצמכם..מישהו מנסה לראות פה את הסדרה בשקט


צודק ב100000000000
אחוז!! מספיק כבר!@!@@!@!@:]


Posted by Hell_Copter on Jun-26-2003 12:42:

אוי זה היה פרק משעשע...
עם אפרים הזה... טוב שהוא לא בכה

וריקי הסתומה שהולכת להפיל את עצמה
והראש בטטה שהולכת לדפוק את נירה
צחוקיה חזקה


Posted by Scorchio on Jun-27-2003 10:01:

חופשי סתומה ריקי הזאת...


Posted by Shahar on Jun-28-2003 20:39:

חחח הולך להיות בן זונה!!!!!
רותם ושירן יהיו לסביות?
ידידה שלי אמרה שאמרו בגיא פינס..


Posted by -CosmicFire- on Jun-28-2003 20:46:

quote:
Originally posted by Shahar
חחח הולך להיות בן זונה!!!!!
רותם ושירן יהיו לסביות?
ידידה שלי אמרה שאמרו בגיא פינס..


רק שירן


Posted by Shahar on Jun-28-2003 20:48:

אה יפה גם נחמד..
לדעתי הם התאכזבו שהם באו לפה וראו 5 אנשים שחיכו להם במקום 384343948 אבל חפיף


Posted by -CosmicFire- on Jun-28-2003 20:50:

אולי כי לא פירסמו את זה הרבה??


Posted by Shahar on Jun-28-2003 20:53:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אולי כי לא פירסמו את זה הרבה??


פרסמו בר"ג, ת"א..
אני בטוח שבאילת לא..


Posted by -CosmicFire- on Jun-28-2003 20:55:

לא שמעתי על זה..
אבל סבבה


Posted by Shahar on Jun-28-2003 21:16:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
לא שמעתי על זה..
אבל סבבה


חחחחחח אחי הביאו להם כיסאות ושולחן כזה שבגלל העומס של האנשים לא יהיה בלאגן.. והם אפילו לא התקרבו לכיסאות.. הם סתם כזה עברו והיה שיא הפדיחה!!! כולםמסתכלים עליהם כזה...


Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.