TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Illusion at the beach - 18, 19 & 20 juli - Oostende
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by Dark Apostle on Jul-21-2003 15:38:

quote:
Originally posted by CygnusX
TatanaGirl was volledig in het zwart gekleed dacht ik

U geheugen gaat erop achtertuit

Posted by Gladius on Jul-21-2003 15:42:

echt weird, ik stond ook vlak bij den ingang, same met nog een 4tal man, die ik ni kende, precies de enigste die ECHT ambiance maakte

Posted by mynameistrance on Jul-21-2003 16:23:

quote:
Originally posted by Gladius
ps: heh we hebbe ook ffkes in de verkeerde room gestaan, maar aan de muziek en het volk hadde we pertang toch direct door dat da de verkeerde was =).

mja, als ze op uldere site zetten: 'it's a big location, but there will be only 1 hall with trance and hardtrance' dan gaak er nie van uit dan er 2 zalen zijn. En et feit da de muziek anders was kon gwoon zijn omda dien dj een andere stijl draaide. Dus khad nie echt reden om gans et spel binnenste buiten te keren om nog ne room te vinden.

Posted by TranceSeeker on Jul-21-2003 17:49:

Hey jongens, ik was ook daar, zondag ben ik geweest, push was fucking amazing, en die remix van universal nation ontplofte de zaal echt wel, echt fantastische momenten beleeft daar, jullie zullen me wel nie kennen, was helemaal int wit aan

Me

Posted by Buoyant on Jul-21-2003 21:06:

oke genoeg gezeur en geklaag, het was warm oke maar het was zoooo fucking genieten allemaal,
ferry vond ik wa minder eigelijk (der gingen ook ineens een hele boel mensen naar buiten toen)
MIKE was meesterlijk en het was richtig stampfen mit Kamerad Marco

Twas een top 3daagse, en ik was iedere keer heel blij dak een 3daagse bandje aanhad toen we daar aankwamen want da wachten aan de kassa was inderdaad wel schandalig kut voor die mensen, nie te doen.

P.S. 1 zaterdag was het vroegtijdig gedaan omdat er een dode was gevallen, heb ik gehoord, maar ja geruchten geruchten)

P.S. 2 Boccacio Beach(in hetzelfde gebouw maar alleen het hoekje om) was ook zalig, we zijn der zaterdag en zondag heen gegaan vanaf een uur of 4, stiekem een geweldige tent

P.S. 3 Mag ik eventjes stoefen met een handtekening van MIKE op mijn gsm en een foto met hem

Posted by Illegal Alien on Jul-21-2003 21:25:

Illusion beach was echt fenomenaal goe, beestig geamuseerd, zelfs ondanks de mindere kanten (te klein, veeeeeeeeeeel te warm binne, lang aanschuive vo binne te gerake, het feit dat op een gegeve moment het daar meer leek op een politiebal, en de onvoorziene vroege sluiting).
Normaal gezien zouden we alleen de zaterdag geweest zijn, maar het was echt zo goed, dat we de zondag niet konden late ligge. Hebben dan maar een dagje aan zee rondgedoold, om s'avonds weer naar Illusion te trekke.
De zaterdag was wel stukken beter vond ik (of lag dat mss aan mij die dan minder moe was).
En er waren er precies nog die enige nadelen begonnen te ondervinden van 2-3 dagen feesten, veel gestresseerd volk, en het rode kruis heeft der ook meer werk gehad dan normaal gezien de bedoeling zou moeten zijn. Onder ��n van die 'slachtoffers' zat ook een vriendin van mij, glukkig niet zo ernstig, maar terwijl ze haar aant verzorge ware, ff'kes een babbelke mee zo ne Rode Kruis-medewerker gedaan, en die wist mij te vertelle dat ze zaterdag daar iemand met een hartstilstand hebben mogen afvoere (waarschijnlijk was de vloeibaren den boosdoener), of hij er nog doorgekomen is wist hij niet. Vindek toch spijtig vo Illusion, tis zeker al geene goeie reclam, en dat hebbe ze nu wel nodig na die razzia.

Greetzzzz

Posted by TOR on Jul-22-2003 07:16:

waarom ik uiteindelijk toch niet ben geweest:

1. slechte locatie
2. 1 uur alleen reizen
3. oostende gevaarlijke stad

waarom er vroegtijdig gestopt werd:

1. politie had 10 mensen opgepakt wegens het bezit van vloeibare xtc
2. een drietal mensen waren in elkaar geslagen en beroofd

--> politie vond 'nu is het genoeg geweest'

aan de ene kant vind ik het spijtig dat ik er toch niet bij was (gezien de line-up), maar aan de andere kant ook weer niet, want zo te horen aan jullie verhalen was de locatie nog slechter dan ik had gedacht (te klein, te warm) en liep de helft van de aanwezigen met rode ogen rond.. de muziek mag dan nog goed zijn geweest, deze twee factoren zouden sowieso een domper op mijn avond hebben gezet..

op naar antwerp is burning, dan ben ik er zeker bij!!

Posted by TatanaGirl on Jul-22-2003 08:14:

quote:
Originally posted by Gladius
Toen ik na ferry's set (denk kwart na 4 ofzow) even naar buite was gaan zitten, heb ik Tatanagirl herkend denk ik toen die lichtzwalpend (al dan niet zat =)) buitewandelde. Had ge toevallig een jeansjaske aan?

Ik had geen jeansjaske aan, en ik zou ook al niet lichtzwalpend naar buiten wandelen want ik was de drie dagen niet 1 keer zat, zelfs niet aangeschoten. Weet je zeker dat het alcoholniveau bij jou niet wat te hoog lag Ik hoop dat je je toch nog goed geamuseerd hebt en dat de beta's de hoop nog niet mogen opgeven om elkaar te ontmoeten.

groetjes

TatanaGirl

Posted by Gladius on Jul-22-2003 09:34:

haha neenee ik had ook zeker niet gedronken, ik moest gewoon ff uitrusten na 2 uur te staan springe op ferry. ik drink trouwens nooit, buite wa cocktails af en toe =).
kheb jullie waarschijnlijk wel gezien maar zal jullie niet herkend hebben...
naja volgende keer beter..

-Glad

Posted by camzicaze on Jul-22-2003 16:11:

MIKE was THE man
Marco V was ook nie slecht maar er zaten wel wat saaie stukken in :-/
ha en wij stonden de vrijdag ook eerst in dien andere room maar die leek nogal klein, de bar voor de dj booth :s en de muziek was niet echt dat... na een half uur naar buiten en de main room gevonden... lol
't was idd wel tamelijk warm daarbinnen maar heb al erger geweten. ik wist dat de meeste kaarten in voorverkoop waren en dat je dus maar best vroeg kwam, wij dus iedere keer daar om 22h en dus geen rij van een km Licht en geluid waren best wel goed, vooral tijdens de push liveact
Ook nog CygnusX en Tatanagirl onmoet, was erg gezellig
hierzo wat pics

dit was het dus niet

dj booth

en hier nog wat psy pics

(drummer achter paal )
and last but not least Mister Cygnux X and Miss Tatanagirl

ik vond het wel een geslaagd weekend

Posted by Gladius on Jul-22-2003 16:42:

nice pics, vooral laatste is skoone foto

Posted by TatanaGirl on Jul-22-2003 16:51:

Ja, ik vind cygnusx er het beste uitzien! Da maakt het ne mooie foto.

Groetjes

TatanaGirl

Posted by Buoyant on Jul-22-2003 16:54:

Oke dan nu ff een tip voor onze MIKE: zijn draaien was meesterlijk zoals eerder gezegd, maar die drumkerel en de synthesizer-dude mogen de volgende keer wel weg, ik kan het fout hebben maar ik had nie de indruk dat ze de hele tijd live bezig waren en dat ze der dus alleen maar voor de show bijstonden, ik kreeg op sommige momenten wel een milk inc gevoel, maar afgezien dat het zijne eerste live-act was, was het meer als dik in orde, keep up the good work MIKE

Posted by camzicaze on Jul-22-2003 17:11:

quote:
Originally posted by Buoyant
maar afgezien dat het zijne eerste live-act was, was het meer als dik in orde, keep up the good work MIKE

Dit was zeker niet zijn eerste! MIKE doet al jaren live-acts onder de naam 'Push' ('MIKE' is voor dj sets btw).

Posted by Buoyant on Jul-22-2003 17:18:

quote:
Originally posted by camzicaze
Dit was zeker niet zijn eerste! MIKE doet al jaren live-acts onder de naam 'Push'

Ik dacht dat hij int begin zei dat dit de eerste keer was, misschien bedoelde ie eerste keer voor illusion of eerste keer met die andere kerels, ma der was in ieder geval iets da de eerste keer was 100% zeker

Posted by TranceSeeker on Jul-22-2003 19:53:

heheh nice pics daar, ik sta er net niet op he , stond rechts van voor tijdens push live, juust nie he miljaar

Posted by Nabistai on Jul-22-2003 19:54:

Ik heb Push Live alleen maar bezig gezien op video (kazaa) en ik kreeg serieus de indruk dat alles was geplaybacked Ik vond het trouwens zeeeer abnormaal dat er een cdj100 voor zijn neus stond (op de video weliswaar h�), dat hebt ge totaal niet nodig bij een live show dacht ik

Posted by bobbytk on Jul-22-2003 21:30:

het was alleen maar met momenten live, grootste gedeelte van de tijd waren de drums een zeer moeilijk te horen hatje op de achtergrond en de synths dude maakte totaal geen geluid. meer op laatste heeft mike wel wat met die universal nation met samples gewerkt was wel vet.

wat de rest van de avond betreft vondt ik dat er enorm goed gedraait geweest is door alle dj's.

vooral the level was een stuk beter dan gewoonlijk

een zeer geslaagde avond op 2 toch wel grootte minpunten na..

1. teveel volk/locatie te klein:
ze hebbe gewoon teveel volk binnengelaten want als iedereen naar binnen zou gegaan zijn wat buitenstond op een bepaald moment zou et levensgevaarlijk geweest zijn
ze hadden gewoon een grotere locatie moeten voorzien. met wat meer buitenruimte want dat stond zelfs bomvol met momenten.

2. TE WARM:
makkelijkste oplossing: hang minder lampen op ,donkerder is niet erg

een andere oplossing is VOOR VENTILATIE ZORGEN!!! met airco/ventilators...
als dit geld kost vraag aan iedereen ne euro of 2 meer inkom heb er gerust 2 euro voor over voor me niet de hele avond kapot te moeten zweten (en gsm kapot te zweten, want dat komt ervan als je danst )

het lijkt mij dus op events als deze dat er meestal totaal niet gedacht wordt aan voor ventilatie zorgen, gewoon de boel volhangen met veel teveel superwarmte producerende lampkes en fuk the ppl als et der maar goed uitziet

mike zei het zelfs tijdens zijn live act. "shit man tis hier warm" hehe

Posted by Gladius on Jul-23-2003 08:39:

stuur da ineens als mail nr illusion

Posted by eieregooie on Jul-25-2003 04:02:

Nie echt positieve reacties... Jammer hoor... Had een heel leuk feestje kunnen zijn

Posted by Buoyant on Jul-28-2003 11:55:

MIKE and me

http://users.skynet.be/fa271609/Illusion@Beach/slides/Mike%20&%20Tom.html

thanx 2 CygnusX

Posted by TOR on Jul-28-2003 12:04:

^^ nice!

Posted by Tiger777 on Jul-28-2003 12:09:

nu moet ik toch wel zeggen dat hij een vreemde grijns op zijn gezicht heeft

Posted by CygnusX on Jul-28-2003 12:26:

Schone foto

Posted by Buoyant on Jul-28-2003 12:42:

quote: