TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ralphie B - Massive
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta haha gelukkig ben jij niet zo mongool, maar is er gewoon met jou te praten klopt! :-) |
| Originally posted by Dj Lex was dat bovenste als quote bedoelt, want wij rotterdammers zijn zowiezo nie zo moeilijk hoor |
| Originally posted by Akira Lexie zet meisjes op blokeren dus dat is toch wel een moeilijke jongen hoor hehehe |
)
| Originally posted by Blik ohhh, stoute jongen, gaat toch geen meisjes blokkeren!!!!!! (doe ik ook trouwens ) |
ja maar sommige dat zijn zulke zeikwijven daar ken ik echt niet tegen en zeg ik foute dingen.
| Originally posted by Dj Lex ja maar sommige dat zijn zulke zeikwijven daar ken ik echt niet tegen en zeg ik foute dingen. |
| Originally posted by Akira HAHAHAHA dat ken ik wel zeikmeisjes...hahaha gewoon denken dat ze nog pubers zijn.... |
| was dat bovenste als quote bedoelt, want wij rotterdammers zijn zowiezo nie zo moeilijk hoor |
| Originally posted by DJ_Siesta jah dat was als quote bedoeld, wist ff niet hoe dat werkte dus deed ik ctrl c ctrl v :-) |
| Originally posted by Dj Lex ja dat zijn ze zeker. |
| Originally posted by Akira ach laat ze dan lekker..hehehe |
| Originally posted by Dj Lex ja dat zijn van die wijven als je 1 keer iets zegt als grap dat ze dan uren door blijven zeiken dat het geen grapje was. Daar wordt ik een beetje ziek van, dus blok erop he. |
SOms moet je gewoon zeggen "ja ik moet gaan" of "ja ik naar een vriendin toe" blah blah genoeg smoesjes
| Originally posted by Akira hahaha ja het is je grootste recht...maar ik probeer het zo vakkundig op te lossen SOms moet je gewoon zeggen "ja ik moet gaan" of "ja ik naar een vriendin toe" blah blah genoeg smoesjes |