TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ralphie B - Massive
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by Dj Lex on Jun-19-2001 16:14:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
haha gelukkig ben jij niet zo mongool, maar is er gewoon met jou te praten

klopt! :-)

was dat bovenste als quote bedoelt, want wij rotterdammers zijn zowiezo nie zo moeilijk hoor

Posted by Akira on Jun-19-2001 16:19:

quote:
Originally posted by Dj Lex

was dat bovenste als quote bedoelt, want wij rotterdammers zijn zowiezo nie zo moeilijk hoor

Lexie zet meisjes op blokeren dus dat is toch wel een moeilijke jongen hoor hehehe

Posted by Blik on Jun-19-2001 16:22:

quote:
Originally posted by Akira

Lexie zet meisjes op blokeren dus dat is toch wel een moeilijke jongen hoor hehehe

ohhh, stoute jongen, gaat toch geen meisjes blokkeren!!!!!!

(doe ik ook trouwens)

Posted by Akira on Jun-19-2001 16:33:

quote:
Originally posted by Blik

ohhh, stoute jongen, gaat toch geen meisjes blokkeren!!!!!!

(doe ik ook trouwens)

Ah jongen dat gezeur aanhoren is soms te mooi voor woorden...en natuurlijk heb ik altijd een oor om alles aan te horen.JA als ze echt vervelend bent dan zeg je gewoon niks terug....
Maar blokkkeren doe ik echt nooit

Posted by Dj Lex on Jun-19-2001 16:58:

ja maar sommige dat zijn zulke zeikwijven daar ken ik echt niet tegen en zeg ik foute dingen.

Posted by Akira on Jun-19-2001 17:01:

quote:
ja maar sommige dat zijn zulke zeikwijven daar ken ik echt niet tegen en zeg ik foute dingen.
HAHAHAHA dat ken ik wel zeikmeisjes...hahaha gewoon denken dat ze nog pubers zijn....

Posted by Dj Lex on Jun-19-2001 19:14:

quote:
HAHAHAHA dat ken ik wel zeikmeisjes...hahaha gewoon denken dat ze nog pubers zijn....

ja dat zijn ze zeker.

Posted by Siesta on Jun-20-2001 05:00:

quote:

jah dat was als quote bedoeld, wist ff niet hoe dat werkte dus deed ik ctrl c ctrl v :-)

Posted by Dj Lex on Jun-20-2001 14:36:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

jah dat was als quote bedoeld, wist ff niet hoe dat werkte dus deed ik ctrl c ctrl v :-)

hehe maakt niet uit jongen. Je kan op het knopje quote drukken of quote in de reply drukken met de text

Posted by Akira on Jun-20-2001 15:45:

quote:

ja dat zijn ze zeker.
ach laat ze dan lekker..hehehe

Posted by Dj Lex on Jun-20-2001 15:49:

quote:
ach laat ze dan lekker..hehehe

ja dat zijn van die wijven als je 1 keer iets zegt als grap dat ze dan uren door blijven zeiken dat het geen grapje was. Daar wordt ik een beetje ziek van, dus blok erop he.

Posted by Akira on Jun-20-2001 16:02:

quote:

ja dat zijn van die wijven als je 1 keer iets zegt als grap dat ze dan uren door blijven zeiken dat het geen grapje was. Daar wordt ik een beetje ziek van, dus blok erop he.

hahaha ja het is je grootste recht...maar ik probeer het zo vakkundig op te lossen SOms moet je gewoon zeggen "ja ik moet gaan" of "ja ik naar een vriendin toe" blah blah genoeg smoesjes

Posted by Dj Lex on Jun-20-2001 16:07:

quote:

hahaha ja het is je grootste recht...maar ik probeer het zo vakkundig op te lossen SOms moet je gewoon zeggen "ja ik moet gaan" of "ja ik naar een vriendin toe" blah blah genoeg smoesjes

ja dat zeg je ook altijd tegen mij. LOL. Of niet LOL. hehe

Pages (4): « 1 2 3 [4]