TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp is Burning Line Up :o
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »


Posted by Tiger777 on Aug-31-2003 15:19:

http://users.pandora.be/Tiger777/Ferryversuz.htm


Posted by Jakhira on Aug-31-2003 16:30:

^^ thx hiervoor


Posted by Tiger777 on Aug-31-2003 18:10:

graag gedaan


Posted by Eagle` on Aug-31-2003 18:12:

quote:
Originally posted by Tiger777
http://users.pandora.be/Tiger777/Ferryversuz.htm


wel tatanagirl lijkt nog beetje op haar avatar ook


Posted by Tiger777 on Aug-31-2003 18:13:

hij bedoelt het goed


Posted by Eagle` on Aug-31-2003 18:17:

twas een compliment, awel merci


Posted by Tiger777 on Aug-31-2003 18:20:

ik weet het wel


Posted by Wildfir3 on Sep-01-2003 16:45:

Dog Running

Tiger ik ga zelf met de trein, en zelfs als ik met de auto zou gaan dan zou die helemaal vol vrienden zitten, dus sorry, no can do. Anders graag


Posted by Tiger777 on Sep-01-2003 17:45:

okay, nabistai gaat ook niet mee, dus ik zou waarschijnlek ook ni meegegaan zijn.


Posted by CygnusX on Sep-01-2003 18:21:

quote:
Originally posted by Tiger777
okay, nabistai gaat ook niet mee


Heeft hij toch gescoord?


Posted by Tiger777 on Sep-01-2003 18:44:

Het roddelcircuit beweert van wel, ikzelf daarentegen betwijfel het.


Posted by Nabistai on Sep-01-2003 18:54:

quote:
Originally posted by Tiger777
Het roddelcircuit beweert van wel, ikzelf daarentegen betwijfel het.


Ahem u twijfelt aan mijn capaciteiten

Anyway ik neem aan dat het roddelcircuit gestart is door onze goede oude bekende:



Anyway, hij heeft gelijk, ik ga maarschijnlijk ni naar aib omdat ik waarschijnlijk bij iemand anders zal zitten ... (MOEST mijn afspraak nog afspringe dan spring ik op den eerste trein richting antwerpe en laat ik iets wete ) Kwens ulle zoizo ne goeie avond en amuseert ulle allemaal!


(ze is wel nog ni van mij h�)


Posted by Tiger777 on Sep-01-2003 18:59:

ja inderdaad, de goeie ouwe bekende

proficiat met de nieuwe verovering, gade mij nog nekeer voorstellen?

quote:
Ahem u twijfelt aan mijn capaciteiten

neenee, zou ni durve

om terug te komen, ik zal er NIET zijn, in geen enkele hoedanigheid. Heb vandaag nog enkele mensen gevraagd die eventueel voor mijn vervoer zouden kunnen zorgen, en niemand daarvan gaat naar aib, tot de volgende occasie dan maar zeker?


Posted by Nabistai on Sep-01-2003 19:03:

quote:
Originally posted by Tiger777
ja inderdaad, de goeie ouwe bekende

gade mij nog nekeer voorstellen?


der is nog altijd nen 3de in het spel...

MAAR ANYWAY, ik denk dat we dit beter naar de offtopic thread nemen want we zijn weer serieus bezig


Posted by Tiger777 on Sep-01-2003 19:05:

Het mysterie blijft: Gade mij nu voorstellen, Read all about it: read the OFF TOPPIC THREAD!


Posted by pooley on Sep-01-2003 21:27:

Minder en minder :/


Posted by TatanaGirl on Sep-02-2003 11:34:

quote:
Originally posted by Eagle`
wel tatanagirl lijkt nog beetje op haar avatar ook


Dank je wel, het is een mooi compliment. Op aib zulde zien of de foto's niet liegen

groetjes

TatanaGirl


Posted by Eagle` on Sep-02-2003 14:18:

Line-up met uren is available op AiB site


Posted by CygnusX on Sep-02-2003 15:08:

quote:
Originally posted by Eagle`
Line-up met uren is available op AiB site


Waar? Ik zie het nergens


Posted by Eagle` on Sep-02-2003 15:13:

quote:
Originally posted by CygnusX
Waar? Ik zie het nergens


normaal is er nog een klein venstertje met uren, na de intro


Posted by TOR on Sep-02-2003 15:14:

quote:
Originally posted by CygnusX
Waar? Ik zie het nergens


me neither

ik heb wel gehoord dat mike de avond afsluit vanaf 5u

eagle, als je de uren hebt, post ze dan plz!!


Posted by Eagle` on Sep-02-2003 15:18:

k :d hier komen ze

Trance:
Bostoen 21u00 - 23u00
Marco V 23u00 - 01u00
Yves Deruyter 01u00 - 02u30
Armin van Buuren 02u30 - 05u30
M.I.K.E. 05u30 - END

HARDDANCE
Zany 21u00 - 22u30
Technoboy 22u30 - 24u00
Showtek 00u00 - 02u30
Luna 02u30 - 04u30
Dana 04u30 - END

DRUM 'N' BASS
System-D 22u00 - 00u30
Adam F 00u30 - 02u30
Millennium Kru 02u30 - 04u30
Brekbit 04u30 - END

HOUSE
Guy Ohm 21u00 - 23u00
Prinz 23u00 - 00u30
Jan van Biesen 00u30 - 02u00
Felix Da Housecat 02u00 - 04u00
Squadra Bossa ft. Buscemi 04u00 - END

TECHNO
Chess vs. JRD 21u30 - 23u30
Stacey Pullen 23u30 - 01u30
Justin Berkovi 01u30 - 02u30
Takkyu Ishino 02u30 - 04u30
Marco Bailey 04u30 - END

R&B
Jo$$ 22u00 - 24u00
Partysquad 00u00 - 01u00
Sake 01u00 - 02u00
DJ Chuckie 02u00 - 03u00
Cosmic 03uo0 - 04u00
Partysquad 04u00 - 05u00
Sake 05u00 - END


Posted by TOR on Sep-02-2003 15:33:

^^ mint, thanx a lot!!

armin op piek uur, zo hoort het!


Posted by djcresto on Sep-02-2003 15:34:

just mijn ticket gaan halen se

da wordt zeker tijdig aanwezig zijn, marco v begint al om 11 uur


Posted by CygnusX on Sep-02-2003 16:08:

Schone lineup, Marco V goed vroeg en Armin op een schoon uur.
Wij (TatanaGirl, Pier, Xcape, Buoyant, ik, ...) arriveren om 21u41 in Antwerpen-Centraal. Spreken we rond dat uur af aan't station?


Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.