TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp is Burning Line Up :o
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
http://users.pandora.be/Tiger777/Ferryversuz.htm
^^ thx hiervoor
graag gedaan 
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 http://users.pandora.be/Tiger777/Ferryversuz.htm |
hij bedoelt het goed 
twas een compliment, awel merci 
ik weet het wel 
Tiger ik ga zelf met de trein, en zelfs als ik met de auto zou gaan dan zou die helemaal vol vrienden zitten, dus sorry, no can do. Anders graag
okay, nabistai gaat ook niet mee, dus ik zou waarschijnlek ook ni meegegaan zijn.
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 okay, nabistai gaat ook niet mee |
Het roddelcircuit beweert van wel, ikzelf daarentegen betwijfel het.
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Het roddelcircuit beweert van wel, ikzelf daarentegen betwijfel het. |
(MOEST mijn afspraak nog afspringe dan spring ik op den eerste trein richting antwerpe en laat ik iets wete
) Kwens ulle zoizo ne goeie avond en amuseert ulle allemaal!
ja inderdaad, de goeie ouwe bekende 
proficiat met de nieuwe verovering, gade mij nog nekeer voorstellen?
| quote: |
| Ahem u twijfelt aan mijn capaciteiten |

| quote: |
| Originally posted by Tiger777 ja inderdaad, de goeie ouwe bekende ![]() gade mij nog nekeer voorstellen? |

Het mysterie blijft: Gade mij nu voorstellen, Read all about it: read the OFF TOPPIC THREAD!
Minder en minder :/
| quote: |
| Originally posted by Eagle` wel tatanagirl lijkt nog beetje op haar avatar ook |
Line-up met uren is available op AiB site
| quote: |
| Originally posted by Eagle` Line-up met uren is available op AiB site |
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Waar? Ik zie het nergens |
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Waar? Ik zie het nergens |

k :d hier komen ze
Trance:
Bostoen 21u00 - 23u00
Marco V 23u00 - 01u00
Yves Deruyter 01u00 - 02u30
Armin van Buuren 02u30 - 05u30
M.I.K.E. 05u30 - END
HARDDANCE
Zany 21u00 - 22u30
Technoboy 22u30 - 24u00
Showtek 00u00 - 02u30
Luna 02u30 - 04u30
Dana 04u30 - END
DRUM 'N' BASS
System-D 22u00 - 00u30
Adam F 00u30 - 02u30
Millennium Kru 02u30 - 04u30
Brekbit 04u30 - END
HOUSE
Guy Ohm 21u00 - 23u00
Prinz 23u00 - 00u30
Jan van Biesen 00u30 - 02u00
Felix Da Housecat 02u00 - 04u00
Squadra Bossa ft. Buscemi 04u00 - END
TECHNO
Chess vs. JRD 21u30 - 23u30
Stacey Pullen 23u30 - 01u30
Justin Berkovi 01u30 - 02u30
Takkyu Ishino 02u30 - 04u30
Marco Bailey 04u30 - END
R&B
Jo$$ 22u00 - 24u00
Partysquad 00u00 - 01u00
Sake 01u00 - 02u00
DJ Chuckie 02u00 - 03u00
Cosmic 03uo0 - 04u00
Partysquad 04u00 - 05u00
Sake 05u00 - END
^^ mint, thanx a lot!!
armin op piek uur, zo hoort het! 
just mijn ticket gaan halen se
da wordt zeker tijdig aanwezig zijn, marco v begint al om 11 uur
Schone lineup, Marco V goed vroeg en Armin op een schoon uur.
Wij (TatanaGirl, Pier, Xcape, Buoyant, ik, ...) arriveren om 21u41 in Antwerpen-Centraal. Spreken we rond dat uur af aan't station?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.