TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Devotion [Mauro Picotto & Above & Beyond + more]
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by zamson Jag m�ste tyv�rr ocks� l�gga mig den h�r g�ngen... Det hade varit skitkul o se picotto, gtr o above & beyond. Nu �r h�lsan skit och ekonomin �nnu v�rre. Det k�nns inte s� jobbigt nu men p� l�rdag kommer �ngesten...d vet jag. Kenny, whiterussian, steve, lonne och alla som stod p� dansgolvet kl 4:45 p� Berns i tisdags.. Hade g�rna dansat med er igen - men det kommer fler tillf�llen! |
jag l�gger mig inte iaf, har redan biljett o s�, men vi ses iaf p� andra fester
Allright...det �r ni som �r bossarna...
Till h�ger om DJ:n allts�...f�r er som inte k�nner igen mig s� �r detta jag (till v�nster):
hej hej alla barn,
Jag heter doktor fredde frisk och t�nkte ber�tta om n�gra tipps s� att ni inte blir f�rkylda till devotion.
1) l�gg er tidigt
2) drick C-vitamin brus eller juice osv
3) ta en kort jogging runda (s� l�nge du inte �veranstr�nger dig s� frig�rs massa vita blodkroppar f�r att hj�lpa dig bek�mpa bakterierna
)
4) drick mycket v�tska (nej nej barn... inte l�sk och saft jag menar typ vatten, mj�lk och juice)
Lycka till och missa inte devotion 
MvH//Frisk

Tack doktor Frisk!
Jag har f�ljt dina r�d och m�r nu alldeles prima i bollen ska du veta. �r s� in i norden taggad till den dubbel-bubbel-roliga devotion festen.

Satan vad jag �r taggad!
Fan va ni e k�cka 
M�r just nu som en ko som blivit slagen med en smuttsig spade...
Men att ta en lite motionstur... kan de verkligen vara bra, st�mmer det d�r med dom vita blodkropparna som frig�rs ??
[edit] Enda f�rdelen med att vara f�rkyld �r att de e sk�nt att nysa 
| Originally posted by SteveTranz4ever Men att ta en lite motionstur... kan de verkligen vara bra, st�mmer det d�r med dom vita blodkropparna som frig�rs ?? |

dammit...kommit in i en gryym d�lig trend h�r..missat allt i�r
� missar �ven morgondagen me lekebush � picotto
pengarna d�k ju inte upp i tid
m�ste �ndra p� detta ass�...sukka
ha kul � spela g�rna in seten:P
jaybee, it makes sense.. men har l�st att C vitamin mot f�rkylning inte hj�lper ett dugg, att det bara �r en myt..
om du har n�gon k�lla d�r det finns bel�gg f�r att c vitamin p� n�got s�tt skulle hj�lpa s� kollar jag g�rna in den 
det �r en antioxidant, kan inte se hur det skulle hj�lpa mot virus p� n�got s�tt..
�r det inte s� att h�ga doser inte har n�gon betydelse men att ett visst dagligt intag f�rkortar sjukdomstiden? och att det har en stor f�rebyggande effekt? har l�st det n�nstanns 
| Originally posted by staz jaybee, it makes sense.. men har l�st att C vitamin mot f�rkylning inte hj�lper ett dugg, att det bara �r en myt.. om du har n�gon k�lla d�r det finns bel�gg f�r att c vitamin p� n�got s�tt skulle hj�lpa s� kollar jag g�rna in den ![]() det �r en antioxidant, kan inte se hur det skulle hj�lpa mot virus p� n�got s�tt.. |

de d�r me n�dig st�mmer, s�tningsmedlet sorbitol som anv�nds i de flesta sockerfria tabletterna har en laxerande verkan i stora doser 
HA det s� j�vla kul ikv�ll mina v�nner
Dansa lite f�r mig ocks� 
Tider?
�r det n�gon som vet vilka tider alla ska spela?
stod n�nstans p� tranceclubber.com forumet
jag kommer iaf, min f�rkylning har lagt sig
bara lite t�ppt i n�san nu.. ska �ta nu och sen sova lite.. sen ses vi ikv�ll.. jag kommer ha vita byxor och f�rmodligen en vit skjorta..kort h�r,., s� om n�n smo ser ut s� h�lsar o musiken �r f�r h�g f�r att h�ra vad som s�gs s� ere jag :> h�ger om dj b�set aight
Helvete, det �r juh idag!
Skulle har reggat mig p� TA f�r l�nge sen :P
k�nner nu i denna stund att jag �r sjuk....fyfan..m�r inte bra alls...och det kommer bli v�rre..men jag t�nker givetvis g� �nd� 
Ahh, nu �r det �ntligen dags, fan va jag har l�ngtat. Nu b�rjar f�rfesten, see you there
samma h�r... e p� f����rfest
softish
snart ska vi dra
kommer bli naaaaaaaaaaaaaaaaaaaajz
seeees HOPPAS jag.. hey nobben, jag har k�pt s�nt band �t dig 
yttligare en g�ng f�r jag sitta hemma ensam o gr�ta f�r att jag:
1. Bor i fel stad.
2. Enbart �r 17 �r.
Ha det GRYMMT kul nu TAs

andrew de e chill, jag e ocks� bara 17 men endast i en m�nad till 
hemma 
grym natt.
mindshooter ska g�ra en report.. fyller i lite d�r sen.