TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??heheh
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »
| quote: |
| hehey..don't fuck with ma MAN Stephen!!! (en jah..da's Stieven en NIET Steffen :mad ik weet wel dat t een grapje was hoor maaree..blijf van mijn idols af owkey |
| Originally posted by M5 hmm naar starlight niet...moet morgen ff superfit zijn.....maare misschien kan je me een keertje helpen met scheren, omdat je al zoveel ervaring ermee hebt?? |
en dan ook nog es aarbeien scheerschuim jammie hoor 

HEHEHE
Ik denk dat Akira gerust zijn status kan veranderen in: "MASTER SHAVE" 
| Originally posted by Akira tuurlijk hendrik VELUWE TA buddy...geen enkel probleem. Het venus mesje van gilette is echt godelijk ik had dat ding een keer geleend en moet er denk ook maar es zelf een gaan aanschaffen en dan ook nog es aarbeien scheerschuim jammie hoor ![]() ![]() HEHEHE |
| Originally posted by -=WVG=- Ik denk dat Akira gerust zijn status kan veranderen in: "MASTER SHAVE" |
| Originally posted by Donna En mja die raoul......k vraag me eerlijk gezegt af wat voor een movie Stephen King van zijn erotische fantasietjes zou kunnen maken... |

| Originally posted by raoel uuuuuhhmmmmmm ME TO ![]() ![]() ![]() ![]() Vast wel leuke dingen Maar uh Kijk gewoon op www.wildewereld.nl Daar staat allemaal van die onzin. En echt niet alleen van die overbehaarde mensen maar ook gewoon leuke dingen, echt een lijpe site |
| Originally posted by Blik tis nu www.superzooi.com geworden leuk filmpje trouwens van die gast die zo word neergeschoten |
| Originally posted by raoel VET !!!!!!! ga wel eens kijken. Maar www.wildewerled.nl blijft |

| Originally posted by Glaniskanis OMG Raoel, jij bent echt vunzig Loop je soms de hele avond al die sites te bezoeken en daarna ff te posten waar wij moeten kijken voor dingen die jou opwinden ![]() Nou dat gaat dus mooi niet door he, ik kijk niet Blik het valt me van je tegen dat jij zelfs weet dat die site niet meer op wildewereld.nl zit maar op superzooi.com Schaam je, moderatortje ![]() Ik ben echt kapot (zie tijd) dus ik denk dat ik zo maar eens ga pitten Greetz, Glaniskanis |
| Originally posted by Miss Proximus Ben je nou serieus??? want Milk Inc. betekent zoiets als Melk Verenigd..niet Inclusief dus..haha..ik ben lerares Miss P. ![]() Ennu..donna..streepjes roelen h�? haha..alleen het kietelt zo als de rest weer bijgroeit haha |
??
| Originally posted by New Wave HAHAHA,wat denk je zelf Missy ??"Melk verenigd".....? Nog triester, waar slaat die naam in principe op. Zebrapad....gheghe, cool |
)
| Originally posted by Glaniskanis Milk Inc is toch gewoon Milk Incorporated en dat betekent toch gewoon Milk = Melk Incorporated = Vennootschap (toch??) dus... Melk Vennootschap (hahahahahaah klinkt best wel dom ) |
Ja ik weet wel waar het op slaat als je die foto's van die zangeres met melk hebt gezien hehe
| Originally posted by Glaniskanis Blik het valt me van je tegen dat jij zelfs weet dat die site niet meer op wildewereld.nl zit maar op superzooi.com Schaam je, moderatortje ![]() |
*********** is gewoon bagger smerig, best wel triest als je dat wilt zien.................
| Originally posted by New Wave *********** is gewoon bagger smerig, best wel triest als je dat wilt zien................. |
Ja dat rotten zuigt zwaar.. de eigenaar van die site hoort ook erges in een inrichting.. zieke gast..
Ik heb echt wel kewle dingen op rotten gezien... Een vent die een ongeluk met zijn Harley had en daardoor zijn hele bek was opengespleten. En die foto was ook nog eens zo dat het net leek of die je aankeek. Hehe vet hoor die werkelijkheid. 
die aas goor h�? die motorrijder..ik kan normaal wel wat hebben btw..maar wie bekijkt nou van die trainsuicides..damn...da's pas lekker
| Originally posted by Miss Proximus die aas goor h�? die motorrijder..ik kan normaal wel wat hebben btw..maar wie bekijkt nou van die trainsuicides..damn...da's pas lekker |
damn..jij bekijkt die suicides???
keek je vroeger ook Faces of Death? ik heb alle delen gezien...jeeezz..wat een vertoningen! echt ril..ril..ril..puke haha
maar wel lache (sadist haha)
| Originally posted by Miss Proximus damn..jij bekijkt die suicides??? keek je vroeger ook Faces of Death? ik heb alle delen gezien...jeeezz..wat een vertoningen! echt ril..ril..ril..puke haha maar wel lache (sadist haha) |
| Originally posted by Miss Proximus damn..jij bekijkt die suicides??? keek je vroeger ook Faces of Death? ik heb alle delen gezien...jeeezz..wat een vertoningen! echt ril..ril..ril..puke haha maar wel lache (sadist haha) |
).
Maar er staat op rotten ook echt een goeie trainsuicides. Die vent is gewoon doormidden. Hehehe net Kung Lao uit Mortal Kombat.