TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??heheh
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »

Posted by Donna on Jun-23-2001 21:40:

quote:
hehey..don't fuck with ma MAN Stephen!!! (en jah..da's Stieven en NIET Steffen :mad
ik weet wel dat t een grapje was hoor maaree..blijf van mijn idols af owkey

Was positief bedoelt voor stephen,hij in 1 keer binnen zo'n vette horror kan ie der van maken

Posted by Akira on Jun-24-2001 02:16:

quote:
Originally posted by M5
hmm naar starlight niet...moet morgen ff superfit zijn.....maare misschien kan je me een keertje helpen met scheren, omdat je al zoveel ervaring ermee hebt??

tuurlijk hendrik VELUWE TA buddy...geen enkel probleem.
Het venus mesje van gilette is echt godelijk ik had dat ding een keer geleend en moet er denk ook maar es zelf een gaan aanschaffen en dan ook nog es aarbeien scheerschuim jammie hoor HEHEHE

Posted by -=WVG=- on Jun-24-2001 08:07:

Ik denk dat Akira gerust zijn status kan veranderen in: "MASTER SHAVE"

Posted by M5 on Jun-24-2001 10:35:

quote:
Originally posted by Akira

tuurlijk hendrik VELUWE TA buddy...geen enkel probleem.
Het venus mesje van gilette is echt godelijk ik had dat ding een keer geleend en moet er denk ook maar es zelf een gaan aanschaffen en dan ook nog es aarbeien scheerschuim jammie hoor HEHEHE

ok deal!!

we maken wel een keer een afspraak !! LOL !!

Posted by Blik on Jun-24-2001 10:54:

quote:
Originally posted by -=WVG=-
Ik denk dat Akira gerust zijn status kan veranderen in: "MASTER SHAVE"

vind ik eigenlijk ook wel ja

Posted by raoel on Jun-24-2001 19:34:

quote:
Originally posted by Donna

En mja die raoul......k vraag me eerlijk gezegt af wat voor een movie Stephen King van zijn erotische fantasietjes zou kunnen maken...

uuuuuhhmmmmmm
ME TO
Vast wel leuke dingen

Maar uh
Kijk gewoon op www.wildewereld.nl
Daar staat allemaal van die onzin.
En echt niet alleen van die overbehaarde mensen maar ook gewoon leuke dingen, echt een lijpe site

Posted by Blik on Jun-24-2001 19:37:

quote:
Originally posted by raoel

uuuuuhhmmmmmm
ME TO
Vast wel leuke dingen

Maar uh
Kijk gewoon op www.wildewereld.nl
Daar staat allemaal van die onzin.
En echt niet alleen van die overbehaarde mensen maar ook gewoon leuke dingen, echt een lijpe site

tis nu www.superzooi.com geworden

leuk filmpje trouwens van die gast die zo word neergeschoten

Posted by raoel on Jun-24-2001 19:42:

quote:
Originally posted by Blik

tis nu www.superzooi.com geworden

leuk filmpje trouwens van die gast die zo word neergeschoten

VET !!!!!!!

ga wel eens kijken.
Maar www.wildewerled.nl blijft

Posted by Glaniskanis on Jun-25-2001 01:49:

quote:
Originally posted by raoel

VET !!!!!!!

ga wel eens kijken.
Maar www.wildewerled.nl blijft

OMG Raoel, jij bent echt vunzig
Loop je soms de hele avond al die sites te bezoeken en daarna ff te posten waar wij moeten kijken voor dingen die jou opwinden
Nou dat gaat dus mooi niet door he, ik kijk niet

Blik het valt me van je tegen dat jij zelfs weet dat die site niet meer op wildewereld.nl zit maar op superzooi.com
Schaam je, moderatortje

Ik ben echt kapot (zie tijd) dus ik denk dat ik zo maar eens ga pitten

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Dj Lex on Jun-25-2001 11:58:

quote:
Originally posted by Glaniskanis

OMG Raoel, jij bent echt vunzig
Loop je soms de hele avond al die sites te bezoeken en daarna ff te posten waar wij moeten kijken voor dingen die jou opwinden
Nou dat gaat dus mooi niet door he, ik kijk niet

Blik het valt me van je tegen dat jij zelfs weet dat die site niet meer op wildewereld.nl zit maar op superzooi.com
Schaam je, moderatortje

Ik ben echt kapot (zie tijd) dus ik denk dat ik zo maar eens ga pitten

Greetz,
Glaniskanis

Zozo idd, jij bent ff lekker lang doorgebikkeld zeg. Kwart voor 4 haal ik meestal niet

Posted by New Wave on Jun-25-2001 12:46:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Ben je nou serieus??? want Milk Inc. betekent zoiets als Melk Verenigd..niet Inclusief dus..haha..ik ben lerares Miss P.

Ennu..donna..streepjes roelen h�? haha..alleen het kietelt zo als de rest weer bijgroeit haha

HAHAHA,wat denk je zelf Missy ??

"Melk verenigd".....?
Nog triester, waar slaat die naam in principe op.

Zebrapad....gheghe, cool

Posted by Glaniskanis on Jun-25-2001 14:42:

quote:
Originally posted by New Wave

HAHAHA,wat denk je zelf Missy ??

"Melk verenigd".....?
Nog triester, waar slaat die naam in principe op.

Zebrapad....gheghe, cool

Milk Inc is toch gewoon
Milk Incorporated en dat betekent toch gewoon
Milk = Melk
Incorporated = Vennootschap (toch??)

dus...
Melk Vennootschap (hahahahahaah klinkt best wel dom )

Greetz,
Glaniskanis

Posted by -=WVG=- on Jun-26-2001 10:24:

quote:

Milk Inc is toch gewoon
Milk Incorporated en dat betekent toch gewoon
Milk = Melk
Incorporated = Vennootschap (toch??)

dus...
Melk Vennootschap (hahahahahaah klinkt best wel dom )

idd, de naam slaat echt helemaal nergens op...
de muziek trouwens ook niet

Posted by Dj Lex on Jun-26-2001 12:12:

Ja ik weet wel waar het op slaat als je die foto's van die zangeres met melk hebt gezien hehe

Posted by Blik on Jun-26-2001 17:46:

quote:

Schaam je, moderatortje

hehe Glanis, ik wist het omdat ik op de link drukte en toen kwam ik op een pagina waarop stond dat www.superzooi.com de nieuwe URL was.......

wil je nog iets zieks.......www.*********** en www.bizarsite.nl

LOL, have fun

Posted by New Wave on Jun-26-2001 18:19:

*********** is gewoon bagger smerig, best wel triest als je dat wilt zien.................

Posted by Dj Lex on Jun-27-2001 15:13:

quote:
Originally posted by New Wave
*********** is gewoon bagger smerig, best wel triest als je dat wilt zien.................

Ja dat is voor mij een site waar je 1 keer een kijkje neemt en dan heb je het wel weer gezien.

Posted by Henkie_henk on Jun-27-2001 15:17:

Ja dat rotten zuigt zwaar.. de eigenaar van die site hoort ook erges in een inrichting.. zieke gast..

Posted by Remy D on Jun-27-2001 15:34:

Ik heb echt wel kewle dingen op rotten gezien... Een vent die een ongeluk met zijn Harley had en daardoor zijn hele bek was opengespleten. En die foto was ook nog eens zo dat het net leek of die je aankeek. Hehe vet hoor die werkelijkheid.

Posted by Miss Proximus on Jun-27-2001 15:37:

die aas goor h�? die motorrijder..ik kan normaal wel wat hebben btw..maar wie bekijkt nou van die trainsuicides..damn...da's pas lekker

Posted by Remy D on Jun-27-2001 15:43:

quote:
die aas goor h�? die motorrijder..ik kan normaal wel wat hebben btw..maar wie bekijkt nou van die trainsuicides..damn...da's pas lekker

Ja das kewl, maar kijk alleen ongelukken en zelfmoordpogingen. Die misvormingen vind ik niet leuk genoeg. En volgens mij zijn er veel nep...

Ook kewl was die slang die die vent had opgevreten kwam ie er helemaal blauw uit. Hahaha wat een foto..

Posted by Miss Proximus on Jun-27-2001 15:48:

damn..jij bekijkt die suicides???

keek je vroeger ook Faces of Death? ik heb alle delen gezien...jeeezz..wat een vertoningen! echt ril..ril..ril..puke haha maar wel lache (sadist haha)

Posted by Dj Lex on Jun-27-2001 15:53:

quote:

keek je vroeger ook Faces of Death? ik heb alle delen gezien...jeeezz..wat een vertoningen! echt ril..ril..ril..puke haha maar wel lache (sadist haha)

Ja ik heb er ook 1 gezien, vond het nou niet echt schokkend. En vroeger had je goregallery, het is nu een setsite geloof ik, die was nog een tikkie erger dan rotten. Maar ja vind dat allemaal niet zo boeiend. Kan er niet echt wakker van liggen

Posted by Remy D on Jun-27-2001 16:04:

quote:

Heb alleen 1 & 6 niet gezien.. Maar 4 was werelds die heb ik echt vaak gekeken..
Suicides zijn ok, omdat je gewoon ziet wat niet in de krant mag staan dan lees je het en gebruik je je fantasie(tenminste las je wil).

Ja en inderdaad Goregallery was ook kewl. Zag een foto van een vent die met zijn hand tussen een deur was gekomen en was zijn hel bot afgbroken en hing het alleen nog aan een stukje vel. Dus net zoiets als FoD 4 met die vent op die autosloperij die had het alleen met zijn been. Ahhhhh wel zielig.

Posted by Remy D on Jun-27-2001 16:09:

Maar er staat op rotten ook echt een goeie trainsuicides. Die vent is gewoon doormidden. Hehehe net Kung Lao uit Mortal Kombat.

Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »