TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- MY PLAY LOCKER (ieder een eigen locker)
Pages (13): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by MetzZ_!! Doe er maar 2. Die jij het beste vindt. Het liefst met zoveeeeeeeeeeel mogelijk melodie, want die is echt ge-wel-dig! |
| Originally posted by Bellie hey blikkie kan je nog herinneren dat die gasten van RMF helemaal GEKS tegen mij gingen doen omdat ik een link had gemaakt naar hun site......Ze konden me wel schieten toen ouwe.Dus verwijder deze link voordat er weer gezeik komt ![]() GREETZ!! |
Born Slippy
Oh... Nou dan wacht ik wel ff tot de (voor het gemak) Marco V. remix er is... Ik lees het vanzelf wel... Maar jullie mogen hem ook meteen in mijn lockertje onderbrengen als een van jullie 'm heeft
Request
Er schijnt een heftige remix van Mike Oldfield's- Tubular Bells te zijn. Het originele nummer wordt ook gebruikt bij de reclame van The Exorcist. Ik vroeg me af of iemand dit nummer al heeft(?) Ik weet niet van wie 'ie is, maar het nummer heet volgens mij gewoon 'Bells'.
Ik hoor het wel...
Ma$$eL,
MetzZ
Never Mind... Ik heb hem al gevonden... Exor- The Bells. En ik vind hem echt Super
En Hij wordt strax ge-upped.
Is er iemand die het nummer 'Previous Years - Mo'Hawk' voor mij zou willen uploaden? Want bij technodron krijg ik het niet voor elkaar

ik ben hem nu voor je aan het uploaden ([email protected])
Heeft iemand misschien de volledige versie van Andrew McLauchlan - Love Story (re-edit) ???
En dan bedoel ik niet de devilfish remix.... maar die versie dat je veel meer van die salsa hoort!
Zelf kan ik hem niet vinden namelijk! Ja alleen zo'n versie die uit een of andere live-set is geript...
dus als iemand hem compleet heeft dan zou ik dat graag even willen weten!!
dankjewel!!
| Originally posted by MetzZ_!! Never Mind... Ik heb hem al gevonden... Exor- The Bells. En ik vind hem echt Super En Hij wordt strax ge-upped. |
ejh ik heb die Andrew McLauchlan - Love Story (re-edit) gedownload, niet echt mijn favourite...maaruh nu had ik een vraagje, deze die ik nu heb komt uit een set van iemand..de laatste 3 seconde van een nummer hoor fette techno.....uit welke set komt dit nummer?
New years day
In mijn locker ([email protected]) staat nu ook: U2 - New Years Day (Ferry Corsten Mix). Hij is van vorig jaar Innercity, maar nooit uitgebracht in NL en volgens mij best moeilijk te krijgen... Nu niet meer voor degene die interesse hebben
| Originally posted by New Wave ejh ik heb die Andrew McLauchlan - Love Story (re-edit) gedownload, niet echt mijn favourite...maaruh nu had ik een vraagje, deze die ik nu heb komt uit een set van iemand..de laatste 3 seconde van een nummer hoor fette techno.....uit welke set komt dit nummer? |
Re: New years day
| Originally posted by MetzZ_!! In mijn locker ([email protected]) staat nu ook: U2 - New Years Day (Ferry Corsten Mix). Hij is van vorig jaar Innercity, maar nooit uitgebracht in NL en volgens mij best moeilijk te krijgen... Nu niet meer voor degene die interesse hebben |
Re: Re: New years day
| Originally posted by Jukx ehhmm.. zou jij (of iemand anders) mij misschien het password van de ta-lockers kunnen door pm-en??? heb namelijk nooit van die gezamelijke locker gebruik gemaakt dus ben het algemene password ook allang weer vergeten!! |
Tis dan wel de bedoeling dat je zelf ook een locker aanvraagt en daar nummers inzet.
Ik heb nog een verzoekje
murphy brown - loose my mind
heel vet!!!!
en de nieuwe van minimalistix
Die heeft een hele mooie vocal, maar ik kom er nu ff niet op en weet ik dus ook de titel niet.
murphy brown - loose my mind staat in mijn locker........de groeten!
Metzz! headhunt - City nature staat er eind van de middag wel op denk
latoz
Re: Re: Re: New years day
| Originally posted by MetzZ_!! You've got PM |
| Originally posted by New Wave murphy brown - loose my mind staat in mijn locker........de groeten! latoz |
| Originally posted by raoel Ik heb nog een verzoekje murphy brown - loose my mind heel vet!!!! en de nieuwe van minimalistix Die heeft een hele mooie vocal, maar ik kom er nu ff niet op en weet ik dus ook de titel niet. |
OO.. die van Minimalistix, daar heb ik de Non-Vocal versie van...
hey metzz, did ya get the born slippy version you wanted? I found
Nuxx Mix (the one I heard the most at parties)
Darren Price Mix
Deep Pan Mix
Alex Reece Mix
Nuxx Short Mix
Darren Price Mix 2
interested?
| Originally posted by djdawn hey metzz, did ya get the born slippy version you wanted? I found Nuxx Mix (the one I heard the most at parties) Darren Price Mix Deep Pan Mix Alex Reece Mix Nuxx Short Mix Darren Price Mix 2 interested? |
Very Interested!! Gimme Gimme Gimme!!
which one? i can't rip and up all of these...no flatrate 
My Locker!!!!!!!
Hey guys i have a new locker [email protected].
I am now uploading Rank1 feat shanokee - Such as life (deep dub remix)
Its the song from Marco V live at Mysteryland.
Greetz,