TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- MY PLAY LOCKER (ieder een eigen locker)
Pages (13): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Posted by New Wave on Jun-30-2001 17:51:

quote:
Originally posted by MetzZ_!!

Doe er maar 2. Die jij het beste vindt. Het liefst met zoveeeeeeeeeeel mogelijk melodie, want die is echt ge-wel-dig!

uhmm, nou het zijn geen re-mixes met veel melodie, die van Liquid is het origineel maar dan met een trommeltje der door.....Safrid duo achtig ofzo......ook de text van die gast iets gefilterd.....die van darren price is echt de classic club- remix, beetje ouwe Mark van Dale/Michel de Hey style van 3 jaar terug, niet super cool dus.

Ik heb die mix van marco v in zijn set gehoord, ik zei ook al tegen M5 dat die heel chill is met mooie melodie.maargoed, ik ga zoeken want ik wil hem ook :-)

Posted by Blik on Jun-30-2001 17:52:

quote:
Originally posted by Bellie

hey blikkie kan je nog herinneren dat die gasten van RMF helemaal GEKS tegen mij gingen doen omdat ik een link had gemaakt naar hun site......Ze konden me wel schieten toen ouwe.Dus verwijder deze link voordat er weer gezeik komt

GREETZ!!

dit is geen directe link, dit is de link naar de thread waar die instaat, en als je het dus wil downloaden moet je zoiezo al aangemeld zijn op de site omdat het de DOTD is, en als je niet aangemeld bent zie je de DOTD niet eens, kan dus weinig kwaad in mijn ogen

Posted by MetzZ_!! on Jun-30-2001 17:59:

Born Slippy

Oh... Nou dan wacht ik wel ff tot de (voor het gemak) Marco V. remix er is... Ik lees het vanzelf wel... Maar jullie mogen hem ook meteen in mijn lockertje onderbrengen als een van jullie 'm heeft

Posted by MetzZ_!! on Jul-01-2001 14:30:

Drunk Request

Er schijnt een heftige remix van Mike Oldfield's- Tubular Bells te zijn. Het originele nummer wordt ook gebruikt bij de reclame van The Exorcist. Ik vroeg me af of iemand dit nummer al heeft(?) Ik weet niet van wie 'ie is, maar het nummer heet volgens mij gewoon 'Bells'.

Ik hoor het wel...

Ma$$eL,

MetzZ

Posted by MetzZ_!! on Jul-01-2001 14:37:

Drunk

Never Mind... Ik heb hem al gevonden... Exor- The Bells. En ik vind hem echt Super

En Hij wordt strax ge-upped.

Posted by MetzZ_!! on Jul-01-2001 16:55:

Hello!

Is er iemand die het nummer 'Previous Years - Mo'Hawk' voor mij zou willen uploaden? Want bij technodron krijg ik het niet voor elkaar

Posted by arno on Jul-01-2001 17:02:

ik ben hem nu voor je aan het uploaden ([email protected])

Posted by Jukx on Jul-01-2001 17:23:

Heeft iemand misschien de volledige versie van Andrew McLauchlan - Love Story (re-edit) ???
En dan bedoel ik niet de devilfish remix.... maar die versie dat je veel meer van die salsa hoort!
Zelf kan ik hem niet vinden namelijk! Ja alleen zo'n versie die uit een of andere live-set is geript...
dus als iemand hem compleet heeft dan zou ik dat graag even willen weten!!

dankjewel!!

Posted by New Wave on Jul-01-2001 19:17:

quote:
Never Mind... Ik heb hem al gevonden... Exor- The Bells. En ik vind hem echt Super

En Hij wordt strax ge-upped.

wow deze plaat is echt lekker man, ik had hem aan staan en meteen bellen de buren op.......snap ik niet hoor.....het zal wel aan hun liggen......niet aan de bass want die is lekker hard

Posted by New Wave on Jul-01-2001 20:42:

ejh ik heb die Andrew McLauchlan - Love Story (re-edit) gedownload, niet echt mijn favourite...maaruh nu had ik een vraagje, deze die ik nu heb komt uit een set van iemand..de laatste 3 seconde van een nummer hoor fette techno.....uit welke set komt dit nummer?

Posted by MetzZ_!! on Jul-02-2001 15:01:

Smoking ..umm..something New years day

In mijn locker ([email protected]) staat nu ook: U2 - New Years Day (Ferry Corsten Mix). Hij is van vorig jaar Innercity, maar nooit uitgebracht in NL en volgens mij best moeilijk te krijgen... Nu niet meer voor degene die interesse hebben

Posted by Jukx on Jul-02-2001 18:00:

quote:
Originally posted by New Wave
ejh ik heb die Andrew McLauchlan - Love Story (re-edit) gedownload, niet echt mijn favourite...maaruh nu had ik een vraagje, deze die ik nu heb komt uit een set van iemand..de laatste 3 seconde van een nummer hoor fette techno.....uit welke set komt dit nummer?

ja die heb ik ook volgens mij... der komt ineens een keiharde bass overheen he!!
Ik zou alleen echt niet weten uit welke live-set die is...!
Vind het wel een goed nummertje hoor... lekkere Ibiza-sound... leuk voor in het begin van een set om het publiek een beetje in "the mood" te krijgen en dan na een tijdje overgaan op lekkere pompende techno!!

Posted by Jukx on Jul-02-2001 18:04:

Re: New years day

quote:
In mijn locker ([email protected]) staat nu ook: U2 - New Years Day (Ferry Corsten Mix). Hij is van vorig jaar Innercity, maar nooit uitgebracht in NL en volgens mij best moeilijk te krijgen... Nu niet meer voor degene die interesse hebben

ehhmm.. zou jij (of iemand anders) mij misschien het password van de ta-lockers kunnen door pm-en??? heb namelijk nooit van die gezamelijke locker gebruik gemaakt dus ben het algemene password ook allang weer vergeten!!

Posted by MetzZ_!! on Jul-02-2001 18:16:

Re: Re: New years day

quote:
Originally posted by Jukx

ehhmm.. zou jij (of iemand anders) mij misschien het password van de ta-lockers kunnen door pm-en??? heb namelijk nooit van die gezamelijke locker gebruik gemaakt dus ben het algemene password ook allang weer vergeten!!

You've got PM

Posted by raoel on Jul-03-2001 09:02:

Tis dan wel de bedoeling dat je zelf ook een locker aanvraagt en daar nummers inzet.

Posted by raoel on Jul-03-2001 09:47:

Ik heb nog een verzoekje

murphy brown - loose my mind
heel vet!!!!

en de nieuwe van minimalistix
Die heeft een hele mooie vocal, maar ik kom er nu ff niet op en weet ik dus ook de titel niet.

Posted by New Wave on Jul-03-2001 10:48:

murphy brown - loose my mind staat in mijn locker........de groeten!

Metzz! headhunt - City nature staat er eind van de middag wel op denk

latoz

Posted by Jukx on Jul-03-2001 10:58:

Re: Re: Re: New years day

quote:

You've got PM

owkee! bedankt man!!

Posted by raoel on Jul-03-2001 11:02:

quote:
Originally posted by New Wave
murphy brown - loose my mind staat in mijn locker........de groeten!

latoz

uuuhm
Ik zie um toch echt niet???

Posted by MetzZ_!! on Jul-03-2001 11:23:

quote:
Originally posted by raoel
Ik heb nog een verzoekje

murphy brown - loose my mind
heel vet!!!!

en de nieuwe van minimalistix
Die heeft een hele mooie vocal, maar ik kom er nu ff niet op en weet ik dus ook de titel niet.

Die nieuwe van Minimalistix? Twin Peaks toch?? Ik zet hem nu in mijn locker... [email protected]

New Wave te gek(!), ik zal aan het eind van de middag ff checken

Posted by MetzZ_!! on Jul-03-2001 11:27:

OO.. die van Minimalistix, daar heb ik de Non-Vocal versie van...

Posted by djdawn on Jul-03-2001 13:41:

hey metzz, did ya get the born slippy version you wanted? I found

Nuxx Mix (the one I heard the most at parties)
Darren Price Mix
Deep Pan Mix
Alex Reece Mix
Nuxx Short Mix
Darren Price Mix 2

interested?

Posted by MetzZ_!! on Jul-03-2001 13:49:

quote:
Originally posted by djdawn
hey metzz, did ya get the born slippy version you wanted? I found

Nuxx Mix (the one I heard the most at parties)
Darren Price Mix
Deep Pan Mix
Alex Reece Mix
Nuxx Short Mix
Darren Price Mix 2

interested?

Yessss Very Interested!! Gimme Gimme Gimme!!

Posted by djdawn on Jul-03-2001 15:30:

which one? i can't rip and up all of these...no flatrate

Posted by SHOCKER on Jul-03-2001 17:23:

My Locker!!!!!!!

Hey guys i have a new locker [email protected].

I am now uploading Rank1 feat shanokee - Such as life (deep dub remix)
Its the song from Marco V live at Mysteryland.

Greetz,

Pages (13): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »