TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Goed nieuws....
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by M5 HOOLIGAN of niet ...IK HOU JE IN DE GATEN MAKKER !! |
Oh hellup 
Backup has arrived!!!!!!!!!!! now back da fuck off bitches..the TA hooligan roels hard 

| Originally posted by Miss Proximus Backup has arrived!!!!!!!!!!! now back da fuck off bitches..the TA hooligan roels hard ![]() |
| Originally posted by Miss Proximus Backup has arrived!!!!!!!!!!! now back da fuck off bitches..the TA hooligan roels hard ![]() |

try and beat that!!!!!!!

hehe j/k)
| Originally posted by Blik tsss, jij kunt me helemaal niks maken Miss P. ik heb de power om posts te veranderen en van dat soort dingen ![]() ![]() try and beat that!!!!!!!(j/k) |
| Originally posted by Blik tsss, jij kunt me helemaal niks maken Miss P. ik heb de power om posts te veranderen en van dat soort dingen ![]() ![]() try and beat that!!!!!!!(j/k) |

| Originally posted by Dj Lex hey je vergeet je gele regenjas |
| Originally posted by Miss Proximus Je mag van mij gerust een post veranderen hoor...dan zal ik daarna jouw geslacht ff veranderen...hoewel ik nu al niet zeker weet of je een jongen of meisje bent ![]() En als je toch posts kunt deleten..haal dan de laatste 2700 posts van Lex ff weg wil je? |
)
| Originally posted by Blik (die opmerking over mijn geslacht veranderen vond ik minder leuk Miss P., jammer dat ik jouw geslacht niet kan veranderen........ ) |
| Originally posted by Miss Proximus vond je m niet grappig? haha..ik vond het wel vermakelijk! maar waarom zou ik jouw geslacht willen veranderen? je hebt nu nog zo'n aantrekkelijk tongetje...en ik val niet op vrouwen..dus dan heeft die tong geen zin meer |

???
| Originally posted by Blik Ik begin me serieus af te vragen of die vriend van jou je wel genoeg plezier geeft...... ![]() iemand meer die deze gedachte heeft ??? |
| Originally posted by Antiphus Nee hoor ik niet! Ik ben nl haar vriend! |
...maar het klopt wel..hij is t wel, maar hij werkt van 12 tot 11 (horeca h�?)
..jaja...vanavond laat ik hem in het echt wel ff wat posten
| Originally posted by -=WVG=- Miss P. heeft niet voor nix als email [email protected][/email]... |
| Originally posted by Miss Proximus ik wou jullie ff laten schrikken.. |
ben ik ff blij dat jij M��R was Miss P.
| Originally posted by Blik pfieuwwwww dat was bijna schrikken zeg, ik was al bang dat hij ff langs Rosmalen kwam met z'n klompen en mij een "kick in the nuts" zou geven ben ik ff blij dat jij M��R was Miss P. |
| Originally posted by Blik pfieuwwwww dat was bijna schrikken zeg, ik was al bang dat hij ff langs Rosmalen kwam met z'n klompen en mij een "kick in the nuts" zou geven ben ik ff blij dat jij M��R was Miss P. |

met echte kleren...en het regent hier bijna nooit dus die rare regenjasjes kom je nergens tegen
Originally posted by Miss Proximus ![]() We hebben hier niet alleen klompen..maar ook ECHTE mannen met echte kleren...en het regent hier bijna nooit dus die rare regenjasjes kom je nergens tegen |
)
I stuur m wel..vanavond na het
en 
lolololol rofl....was te verwachten haha 
| Originally posted by Miss Proximus I stuur m wel..vanavond na het en ![]() lolololol rofl....was te verwachten haha |
| Originally posted by Miss Proximus I stuur m wel..vanavond na het en ![]() lolololol rofl....was te verwachten haha |

dan wat ik in de quote voor ogen had..na jah..life goes on...
Aaahhhhhh.....Ik heb medelijden met je hoor...
Als je niet helemaal in Leeuwarden zou wonen was ik je ff komen troosten

| Originally posted by -=WVG=- Aaahhhhhh.....Ik heb medelijden met je hoor... Als je niet helemaal in Leeuwarden zou wonen was ik je ff komen troosten |