TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »
mwoa, als Ajax alles weer een beetje op orde en in vorm krijgt, moet voor zowel PSV als Ajax de 2e ronde geen utopie zijn..
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ben ik het niet mee eens. |
Naar welke wedstrijd heb je zitten kijken?
idd..
Ik heb nagelbijtend voor de tv gezeten..
zelfs de commentator zag het echt niet meer zitten geloof ik ('altijd gaat er wel een gerenommeerde club uit, het zal Ajax wel eens kunnen zijn'--> Gelukkig was het Borussia
)
Ik verwachtte eigenlijk elk moment nog een goal van Grazer AK dan van Ajax. (alleen Maxwell en Galasek vond ik goed spelen..)
voortaan alleen nog maar competitie voetbal in deze thread, Europees voetbal in de andere thread!!!
dank u!
wat een boutwedstrijd zeg
staat gelukkig 1-1 op dit moment
(en van Bommel gaat er nu uit, die gast moet ook 4 wedstrijden geschorst worden!!)
| Originally posted by Blik wat een boutwedstrijd zeg staat gelukkig 1-1 op dit moment (en van Bommel gaat er nu uit, die gast moet ook 4 wedstrijden geschorst worden!!) |

denk dat Zlatan ook wel geschorst gaat worden
staat nu weer 2-2 door een blunder van Bouma (of Waterreus)
Litmanen der in!
De held van Mokum gaat 3 punten halen in Eindhoven!!!!!
ben nu wel erg benieuwd naar raoel z'n reactie
op de ajax en psv-fora is het gezeik in ieder geval goed los gebarsten,vooral op Braamhaar, VDV, Zlatan, van Bommel en VoH (hadden allen rood moeten krijgen blijkbaar)
| Originally posted by Blik ben nu wel erg benieuwd naar raoel z'n reactie |
ongelooflijk zeg 
volgens mij kunnen ze bij elkaar wel weer 20 wedstrijden uitdelen voor alle ellebogen, ernstig gemeenspel en andere overtredingen.
En 3 punten, En Leonardo terug
kan me een slechter weekend wensen 
Ik heb het als gedegradeerde tv-supporter via voetbalonline beetje bekeken en ik vind het echt rete zonde dat de wedstrijd zo is gelopen.
Je hoopt bij een klassieker op mooi passes, mooie kansen,
Mooie hoogstandjes, mooie uitspeel momenten en veel druk aan beide kanten.
Dat het een waar slachtofferveld geworden is, is zeer triest.
Want beide partijen missen door dit soort wedstrijden mensen voor volgende wedstrijden.
CL komt er weer snel aan en de competitie blijft kwa nummers 1 tot 5 zeer dicht bij elkaar.
Dat ze gelijk hebben gespeeld is natuurlijk mooi meegenomen maar denk dat de schaamte aan beide kant wel aanwezig is.
| Originally posted by raoel PS: Blik, wat voor reactie had je verwacht? |

Helaas moet ik je nu toch teleurstellen Blik.
Over V Bommel heb ik nog steeds mijn twijfels. Sowieso wel geel, maar het is ook geen elleboogSTOOT. Maar hij hoort zijn arm ook niet zo hoog te houden. Toch is rood denk ik overdreven voor zo'n actie zeker omdat Vd Vaart maar amper geraakt werd, getuige zijn 5 overdreven omwentelingen op de grond. Als je echt pijn hebt blijf je niet lekker doorrollen (Zie Lobont, die bleef netjes liggen
). Het mietje probeert V Bommel na de wedstrijd nog te naaien in dat interview. Zeer onvolwassen van dit over het paard getilde broekie. Dat ie eerst is fatsoenlijk gaat voetballen ipv van de tijdens en na de wedstrijd te lopen zeiken.
Helaas lieten ze geen ingezoomde beelden zien van wat V Bommel precies doet, dus hierover hou ik me toch maar op de vlakte, misschien was het wel rood.
Zlatan:
Tegen Ooijer was idd niks meer dan een normaal duel. Maar over hetgeen wat hij bij Hofland doet heb ik toch zo mijn bedenkingen. Ik heb de herhaling (opgenomen op de video) net wel 20 keer terug gekeken en ben toch van mening dat het geen natuurlijke beweging was en dat om de volgende redenen:
Hij beweegt alleen zijn linkerarm. Echter kun je dit verklaren omdat hij ook naar links wil koppen. Dat is dan tot daar aan toe.
Maar hij is al gestopt met zijn armbeweging voordat hij de bal daadwerkelijk raakt. Het argument dat hij de beweging maakt voor zijn evenwicht dan wel het afzetten om te koppen kan dus de prullenbak in. Kop zelf maar eens een bal, dan maak je de stoot beweging tegelijk met de kopbeweging.
Dan kun je nog zeggen dat hij de tegenstander af wil houden met zijn arm. Maar dan doet hij dat wel op een erg lompe manier die niet thuis hoort op het veld. Daarbij gebeurt het met hem wel erg vaak en hij zal deze ongein is af moete leren. hij heeft niet voor niets nog 2 wedstrijden voorwaardelijk staan en die mogen wat mij betrefd nu bij een nog door de KNVB aanklager te bepalen aantal wedstrijd schorsing worden opgeteld.
Dat mag zeker als Kezman al 3 wedstrijden voor zijn "onderarmpje" krijgt.
Vd Vaart, daar blijf ik bij en dat kan ook niemand ontkennen, dat is rood. Maar Vogel had dan ook rood moeten hebben want ook dat was natrappen.
Geel voor VoH vor gevaarlijk inkomen was ook wel op zijn plaats geweest.
| Originally posted by raoel Geel voor VoH vor gevaarlijk inkomen was ook wel op zijn plaats geweest. |
Volgens de regels is het sowieso geen rood omdat het geen "slaande" beweging is. Je mag het bestraffen als gevaarlijk spel (en daarvoor mag je geen rood geven dacht ik). Maar het is idd erg onbesuisd.
Zouden ze geen regel in kunnen voeren dat je tijdens een luchtduel je armen langs je lichaam moet houden?
| Originally posted by raoel Zouden ze geen regel in kunnen voeren dat je tijdens een luchtduel je armen langs je lichaam moet houden? |
ik vond dat toen de jong op de grond lag zowel vd vaart als de jong rood hadden moeten krijgen, de jong schopte namelijk ook op de grond..
zowizo had die scheids als hij nix daarvan had gezien, geel moeten trekken: nieuwe regel dit seizoen.
ik vond VoH en bommel ook geel of rood hadden moeten krijgen voor extreem harde acties vooral VoH, deed die vent dat vorige wedstrijd tegen ajax ook al niet?
en volgens mij had lobont die bal gewoon vast er werd deze uit zijn hand getrapt!
slechte wedstrijd btw, niet leuk om naar te kijken maar ja.. :S
over Zlatan:
Bij een kopbal zet je je af met je armen en benen, maar je kunt in de lucht je kopbal nog extra kracht meegeven door een "afzettende beweging" te maken met je armen en benen, ik denk dat Zlatan dit doet.
Ze hadden deze wedstrijd nooit door Braamhaar mogen laten fluiten, dit is in feite de kampioenswedstrijd. Er was veel te veel belang bij deze wedstrijd om de wedstrijd door een groentje (zijn eerste topper) te laten fluiten.
niet mee eens met blik, braamhaar is normaal altijd wel goede scheids, eens meot de eerste keer zijn of niet?
mwhahahaha Feyenoord 3-3 na een 3-0 voorsprong!!!!!!! Ik dacht nog dat ze gewonnen hadden, laatste keer dat ik keek was het 3-1 voor hen, hoor ik van Snuggle dat ze gelijk hebben gespeeld. Mwhahahaha!!!!!

Als een volleert teletekst supporter zit ik en een aantal vrienden. Ajax-AZ te volgen. We zien het 1-2 worden we zien het 2-2 worden. Het is een aantal minuten over 10 en ik toets 666 in op de afstandbediening. Dus ik zeg voor de gein> zal je zien dat het in de 92 min 3-2 voor ajax d.m.v een penalty. En ja hoor... 3-2 door een penalty
| Originally posted by Optimus mwhahahaha Feyenoord 3-3 na een 3-0 voorsprong!!!!!!! Ik dacht nog dat ze gewonnen hadden, laatste keer dat ik keek was het 3-1 voor hen, hoor ik van Snuggle dat ze gelijk hebben gespeeld. Mwhahahaha!!!!! |
| Originally posted by basvh Als een volleert teletekst supporter zit ik en een aantal vrienden. Ajax-AZ te volgen. We zien het 1-2 worden we zien het 2-2 worden. Het is een aantal minuten over 10 en ik toets 666 in op de afstandbediening. Dus ik zeg voor de gein> zal je zien dat het in de 92 min 3-2 voor ajax d.m.v een penalty. En ja hoor... 3-2 door een penalty |
| Originally posted by Optimus mwhahahaha Feyenoord 3-3 na een 3-0 voorsprong!!!!!!! Ik dacht nog dat ze gewonnen hadden, laatste keer dat ik keek was het 3-1 voor hen, hoor ik van Snuggle dat ze gelijk hebben gespeeld. Mwhahahaha!!!!! |