TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trinity part 2
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by Rikard on Sep-21-2003 04:06:

kom precis hem nu fr�n festen, har f�tt g� hem i en 40min eftersom sthlms busschaffisen v�grade skjutsa en 10min bort :/

ahja, kommer med intryck senare idag! nu ska jag iv�g och h�mta valp! hare s� g�tt!

Posted by SteveTranz4ever on Sep-21-2003 08:13:

Kom just hem

Posted by Vizay on Sep-21-2003 09:10:

kom precis hem nu tillsammans med camilla, e helt slut i benen men kul som fan vare....

btw. vare n�n mer �n jag som upplevde GTR-syndromet igen?
cosmic gate va bra, flutlicht va okej men rob angel �gde fan dansgolvet

Posted by SteveTranz4ever on Sep-21-2003 09:17:

Bilder bilder bilder !!!

http://www.liquidsunset.org/

Posted by impulze on Sep-21-2003 09:29:

HOHOHO kom nyss hem, benen b�r inte mig l�ngre :P men vilken j�vla natt! tack alla TA's som var d�r o delade det med mig, kul att tr�ffa m�nga av er

GTR syndromet jo det var en liknande st�mning som under hans set p� midway

Posted by Rikard on Sep-21-2003 11:01:

jag h�ller med dig peter t�nkte exakt samma sak faktiskt

robbans tracklist:

Intro
Donald & Giles � Weekend Wonder (4AM mix)
GTR � Flood Control
Euphonic � Asia
Ron van den Beuken � Timeless (remix)
Rank1 � Awakening
Cern � The Message (promo)
Opal Fruits � Heaven Scent (bootleg) <-- detta var l�ten du undrade om impulze! men det �r egentligen bedrock som gjort originalet
S.H.O.K.K. � My madness says what i must do�

Posted by reveal on Sep-21-2003 15:07:

quote:
Originally posted by Vizay
rob angel �gde fan dansgolvet

l�ter mycket bra eftersom han ska lira p� amnesia n�sta g�ng

Posted by Vizay on Sep-21-2003 16:28:

guess who?

Posted by MojjMojj on Sep-21-2003 17:30:

klockan �r 19:30 och jag gick precis upp snacka om fartfylld natt, Cosmic Gate dominerade fan totalt. vilket j�kla drag det var.. avslutade med FireWire precis osm jag ville

Posted by Wavey on Sep-21-2003 21:46:

ja det va s� underbart drag d�r Cosmic Gate va precis lika bra som jag r�knat med

Posted by dbl on Sep-22-2003 00:25:

s�kert... alla hade det skit tr�kigt d�r... sn�lla sig att alla s�g... m�ste ha varit total kass.... schneeeelllla.. s�ga att det va s�..*snyft*

Posted by SteveTranz4ever on Sep-22-2003 08:00:

quote:
Originally posted by dbl
s�kert... alla hade det skit tr�kigt d�r... sn�lla sig att alla s�g... m�ste ha varit total kass.... schneeeelllla.. s�ga att det va s�..*snyft*

Tyv�rr m�ste jag s�ga att det var riktigt kul och alla osm inte var d�r missade n�t...

Det enda man kan ha �sikter om �r kanske s�nt som inte var perfekt men de kan man ha �verseende med, tex. ljus (dock inte helt d�ligt), ljud (h�gt i fram, l�gt i bak) Folk som ville �nska l�tar (N�n som fr�ga om inte jag kunde �nska en eftersom jag hade backstagepass, fick reda p� efter�t att folk hade f�rs�kt genom att skicka fram mobilen med l�t inksriven i mobben)
Man �nskar inte l�tar av DJs i min mening.
M�jligen p� en nattklubb eller disco

Se nu f�r fan till och inte missa s�nna h�r event iframtiden

Posted by Starblazer on Sep-22-2003 08:40:

S� satans underbart....gillar fortfarande backdropsen p� Spy golvet...sj�h�star har aldrig varit s� snygga!

Posted by chjo on Sep-22-2003 11:38:

Visst var de sjysst
Jag som �r laser-addict hade g�rna sett mer ljus och framf�r allt d� laser. Lokalen �r inte 100% heller, men funkar �nd�.
Pushar vi p� ord. inf�r TrinityIII och Karma s� l�r de bli gung igen..

Posted by s0kker on Sep-23-2003 18:59:

F�rsta posten, weeee

Vilken sk�n kv�ll det var! �r mycket n�jd! Flutlicht var helt ok, men Cosmic Gate rokkade stenh�rt Tyv�rr s� fakkade min vadmuskel upp sig under the truth (tror jag det var), gaah! N�t j�vla sendrag Ir n�t, fett ont det gjorde Hoppas det g�r �ver nu till helgen s� man kan dra p� Devotion, om det finns n�gra biljetter kvar dvs. Trinity 2 var mitt f�rsta event och definitivt inte det sista. En sak som jag m�rkte ganska snabbt var att jag m�ste inf�rskaffa lite stabilare kl�der, hehe

Posted by Rikard on Sep-28-2003 21:40:

min lilla film, grovt f�rsenad.. �r iaf klar nu..

ftp://t2:[email protected]

allts�:
ip: dioxys.mine.nu
konto: t2
pass: ace
max number of users: 5

k�r p� 2,5mbit bostream s� f�rv�nta er inte j�ttehastigheter!

vill g�rna ha lite feedback!

Posted by JayBee on Sep-29-2003 09:59:

quote:
Originally posted by Dioxys
min lilla film, grovt f�rsenad.. �r iaf klar nu..

ftp://t2:[email protected]

allts�:
ip: dioxys.mine.nu
konto: t2
pass: ace
max number of users: 5

k�r p� 2,5mbit bostream s� f�rv�nta er inte j�ttehastigheter!

vill g�rna ha lite feedback!
f�rutom den l�ga kvaliten p� sj�lvaste kameran s� var det en riktigt sk�n rulle end� det e en liten snutt d�r mot slutet som det blir lite enformigt kanske, men annars bra. coolt det d�r n�r bilden splittras i bitar. musiken h�ll bra med filmen oxo

Posted by Rikard on Sep-29-2003 14:36:

har problem n�r jag ska rippa filmen ifr�n kameran, d�rf�r det �r s� d�lig bild hurru!

sen var materialet inte det b�sta tyv�rr, s� jag fick g�ra det b�sta av situationen

Posted by MojjMojj on Sep-29-2003 17:01:

Ska dra ner den n�r jag kommer hem f�r se om man kan f� ngra sk�na flash-backs

Posted by SteveTranz4ever on Sep-29-2003 18:59:

quote:
Originally posted by s0kker
F�rsta posten, weeee

Vilken sk�n kv�ll det var! �r mycket n�jd! Flutlicht var helt ok, men Cosmic Gate rokkade stenh�rt Tyv�rr s� fakkade min vadmuskel upp sig under the truth (tror jag det var), gaah! N�t j�vla sendrag Ir n�t, fett ont det gjorde Hoppas det g�r �ver nu till helgen s� man kan dra p� Devotion, om det finns n�gra biljetter kvar dvs. Trinity 2 var mitt f�rsta event och definitivt inte det sista. En sak som jag m�rkte ganska snabbt var att jag m�ste inf�rskaffa lite stabilare kl�der, hehe

Fan v�lkommen hit mannen... hoppas du stannar kvar � l�r k�nna oss p� SWETA

Kul att du tog dig till T2, det var en kul fest.
Vad g�ller kl�der e la de skit samma, man tar helt enkelt det man trivs i... tyv�rr f�r man inte va naken har jag h�rt vilket f�rklarar varf�r Vizay var lite deppig, inte ens sin l�der mask fick han ha p� sig med tillh�rande piska ha ha ha

Posted by s0kker on Oct-01-2003 14:33:

Tack f�r det varma v�lkomnandet!

Mm, jag hoppas ocks� att jag kommer stanna h�r. Har v�l kollat in det h�r forumet lite d� och d�, men inte �verdrivet mycket.

Visst kan man ha vilka kl�der som helst, men jag k�nner att jag �nd� beh�ver ha kl�der som kan andas lite b�ttre. Blir ruskigt varmt efter ett tag.

Har kollat in de tv� filmerna, najsigt v�rre! Undra vilken fest man ska sikta in sig p� nu...

Posted by impulze on Oct-02-2003 11:54:

quote:
Originally posted by s0kker
Tack f�r det varma v�lkomnandet!

Mm, jag hoppas ocks� att jag kommer stanna h�r. Har v�l kollat in det h�r forumet lite d� och d�, men inte �verdrivet mycket.

Visst kan man ha vilka kl�der som helst, men jag k�nner att jag �nd� beh�ver ha kl�der som kan andas lite b�ttre. Blir ruskigt varmt efter ett tag.

Har kollat in de tv� filmerna, najsigt v�rre! Undra vilken fest man ska sikta in sig p� nu...

Oye! KARMA KARMA KARMA! V�lkommen f�ressten mannen

Pages (4): « 1 2 3 [4]