TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trinity part 2
Pages (4): « 1 2 3 [4]
kom precis hem nu fr�n festen, har f�tt g� hem i en 40min eftersom sthlms busschaffisen v�grade skjutsa en 10min bort :/
ahja, kommer med intryck senare idag! nu ska jag iv�g och h�mta valp! hare s� g�tt! 
Kom just hem 
kom precis hem nu tillsammans med camilla, e helt slut i benen men kul som fan vare....
btw. vare n�n mer �n jag som upplevde GTR-syndromet igen?
cosmic gate va bra, flutlicht va okej men rob angel �gde fan dansgolvet 
Bilder bilder bilder !!!
http://www.liquidsunset.org/
HOHOHO kom nyss hem, benen b�r inte mig l�ngre :P men vilken j�vla natt! tack alla TA's som var d�r o delade det med mig, kul att tr�ffa m�nga av er
GTR syndromet
jo det var en liknande st�mning som under hans set p� midway 
jag h�ller med dig peter
t�nkte exakt samma sak faktiskt 
robbans tracklist:
Intro
Donald & Giles � Weekend Wonder (4AM mix)
GTR � Flood Control
Euphonic � Asia
Ron van den Beuken � Timeless (remix)
Rank1 � Awakening
Cern � The Message (promo)
Opal Fruits � Heaven Scent (bootleg) <-- detta var l�ten du undrade om impulze! men det �r egentligen bedrock som gjort originalet 
S.H.O.K.K. � My madness says what i must do�
| quote: |
| Originally posted by Vizay rob angel �gde fan dansgolvet |
guess who? 

klockan �r 19:30 och jag gick precis upp
snacka om fartfylld natt, Cosmic Gate dominerade fan totalt. vilket j�kla drag det var.. avslutade med FireWire precis osm jag ville

ja det va s� underbart drag d�r
Cosmic Gate va precis lika bra som jag r�knat med 
s�kert... alla hade det skit tr�kigt d�r... sn�lla sig att alla s�g... m�ste ha varit total kass.... schneeeelllla.. s�ga att det va s�..*snyft*
| Originally posted by dbl s�kert... alla hade det skit tr�kigt d�r... sn�lla sig att alla s�g... m�ste ha varit total kass.... schneeeelllla.. s�ga att det va s�..*snyft* |
S� satans underbart....gillar fortfarande backdropsen p� Spy golvet...sj�h�star har aldrig varit s� snygga!
Visst var de sjysst
Jag som �r laser-addict hade g�rna sett mer ljus och framf�r allt d� laser. Lokalen �r inte 100% heller, men funkar �nd�.
Pushar vi p� ord. inf�r TrinityIII och Karma s� l�r de bli gung igen..
F�rsta posten, weeee 
Vilken sk�n kv�ll det var! �r mycket n�jd!
Flutlicht var helt ok, men Cosmic Gate rokkade stenh�rt
Tyv�rr s� fakkade min vadmuskel upp sig under the truth (tror jag det var), gaah! N�t j�vla sendrag Ir n�t, fett ont det gjorde
Hoppas det g�r �ver nu till helgen s� man kan dra p� Devotion, om det finns n�gra biljetter kvar dvs. Trinity 2 var mitt f�rsta event och definitivt inte det sista. En sak som jag m�rkte ganska snabbt var att jag m�ste inf�rskaffa lite stabilare kl�der, hehe 
min lilla film, grovt f�rsenad.. �r iaf klar nu..
ftp://t2:[email protected]
allts�:
ip: dioxys.mine.nu
konto: t2
pass: ace
max number of users: 5
k�r p� 2,5mbit bostream s� f�rv�nta er inte j�ttehastigheter!
vill g�rna ha lite feedback! 
| Originally posted by Dioxys min lilla film, grovt f�rsenad.. �r iaf klar nu.. ftp://t2:[email protected] allts�: ip: dioxys.mine.nu konto: t2 pass: ace max number of users: 5 k�r p� 2,5mbit bostream s� f�rv�nta er inte j�ttehastigheter! vill g�rna ha lite feedback! |
det e en liten snutt d�r mot slutet som det blir lite enformigt kanske, men annars bra. coolt det d�r n�r bilden splittras i bitar. musiken h�ll bra med filmen oxo
har problem n�r jag ska rippa filmen ifr�n kameran, d�rf�r det �r s� d�lig bild hurru! 
sen var materialet inte det b�sta tyv�rr, s� jag fick g�ra det b�sta av situationen 
Ska dra ner den n�r jag kommer hem
f�r se om man kan f� ngra sk�na flash-backs 

| Originally posted by s0kker F�rsta posten, weeee ![]() Vilken sk�n kv�ll det var! �r mycket n�jd! Flutlicht var helt ok, men Cosmic Gate rokkade stenh�rt Tyv�rr s� fakkade min vadmuskel upp sig under the truth (tror jag det var), gaah! N�t j�vla sendrag Ir n�t, fett ont det gjorde Hoppas det g�r �ver nu till helgen s� man kan dra p� Devotion, om det finns n�gra biljetter kvar dvs. Trinity 2 var mitt f�rsta event och definitivt inte det sista. En sak som jag m�rkte ganska snabbt var att jag m�ste inf�rskaffa lite stabilare kl�der, hehe |

ha ha ha
Tack f�r det varma v�lkomnandet! 
Mm, jag hoppas ocks� att jag kommer stanna h�r. Har v�l kollat in det h�r forumet lite d� och d�, men inte �verdrivet mycket.
Visst kan man ha vilka kl�der som helst, men jag k�nner att jag �nd� beh�ver ha kl�der som kan andas lite b�ttre. Blir ruskigt varmt efter ett tag.
Har kollat in de tv� filmerna, najsigt v�rre!
Undra vilken fest man ska sikta in sig p� nu...
| Originally posted by s0kker Tack f�r det varma v�lkomnandet! ![]() Mm, jag hoppas ocks� att jag kommer stanna h�r. Har v�l kollat in det h�r forumet lite d� och d�, men inte �verdrivet mycket. Visst kan man ha vilka kl�der som helst, men jag k�nner att jag �nd� beh�ver ha kl�der som kan andas lite b�ttre. Blir ruskigt varmt efter ett tag. Har kollat in de tv� filmerna, najsigt v�rre! Undra vilken fest man ska sikta in sig p� nu... |
V�lkommen f�ressten mannen