TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אני או אתה ?
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by Rising on Aug-29-2003 13:32:

לך תזדיין


Posted by DjChook on Aug-29-2003 13:44:

בכייף אני אומר


Posted by Rising on Aug-29-2003 14:18:

סבבה יא מעפן


Posted by eXeTik on Aug-29-2003 14:21:

רועי- זאת הימנית עם הנעלי שפיץ זאת הזאת שהבאת בה?
נראית מזדיינת סוף!

אני אומר נחליף את כל המריבות פה בתמונות... מי בעד?


Posted by Hell_Copter on Aug-29-2003 14:44:

quote:
Originally posted by eXeTik
רועי- זאת הימנית עם הנעלי שפיץ זאת הזאת שהבאת בה?
נראית מזדיינת סוף!

אני אומר נחליף את כל המריבות פה בתמונות... מי בעד?


הלוואי הייתי מביא בה...
הייתי אמור להיות עם השניה... יענו השמאלית...
אבל קיבלתי ייבוש בסוף...
ולא רק שהימנית לא מזדיינת... היא גם לא מתנשקת...
שתי אלה ועוד חברה שלהן ייבשו בדיסקוטק אותי ועוד שני ישראלים בני 25 שבאו איתן
שתבינו שהלכתי איתה יד ביד מהמלון עד הדיסקוטק... ואז רקדנו ואחרי כמה דקות היא וחברות שלה פשוט נעלמו!!

יאללה נשב עם חן על התמונות


Posted by Hell_Copter on Sep-01-2003 16:55:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
יאללה נשב עם חן על התמונות


מזכיר לחן את העניין עם התמונות!!

דרך אגב... הבלארוסית שלחה לי אי מייל
היא עושה לי אני הולכת לקאסל ואני מרגישה מוזר כי אני מחפשת אותך שם ואני לא מוצאת... אני לא רוצה ללכת לשם יותר...
חמודה...


Posted by DjChook on Sep-01-2003 18:26:

ראסמי חמודה

איזה תמונות אחי לא הבנתי ?


Posted by DJ-Kreing^^ on Sep-01-2003 20:43:

נשמע שהיה טיול סוף...


אהה, אני חייב לעשות משהו דומה עם חברים שלי שנה הבאה, או בסוף י"ב


הדבר היחיד שלא הבנתי זה איך שכרתם אופנועים אם בחיים שלכם לא נגעתם בזה?
לא צריכים איזה רישיון בינלאומי או אנערף?
או שמגיל 18 זה חופשי?


Posted by DjChook on Sep-01-2003 20:56:

במקומות כמו יוון וקפריסין לא צריך רשיון בשביל לנהוג ב 50 סמק

אנחנו אפילו לא השארנו פקדון בסוף אני חושב
אתה פשוט משלם ושוכר את האופנוע

מקרה הכי גרוע משאיר ת.ז או הכי הכי גרוע דרכון (לא מומלץ) כפקדון


Posted by Hell_Copter on Sep-01-2003 21:08:

quote:
Originally posted by DjChook
ראסמי חמודה

איזה תמונות אחי לא הבנתי ?


אמרנו שנשב על איזה תמונות להעלות לא?


אנחנו בעקרון באנו עם רשיון נהיגה של המכונית מהארץ למקרה שירצו פקדון
אבל הוא רק העתיק את רשיון הנהיגה שלנו לטופס של הביטוח והחזיר לנו אותו...
בעקרון על הטופס של הביטוח יש גם מקום למספר דרכון...

אמרתי לבלארוסית שאני חוזר לארץ אחרי כמה חודשים בדרום אפריקה כדי לעשות פה צבא
מה לעשות שאני עושה צבא בגיל 22...
היא ממש חולה עליי... אהבתי
שלחה לי תמונות שלה ושל חברה שלי... הזאת עם האורגיה... שהיית איתה


קיצר חן... בוא נשב על איזה תמונות להעלות!!


Posted by DjChook on Sep-01-2003 21:14:

אחי תמצא מספרים ותגיד לי
לא צריך לעשות מיזה סיפור

אני אדבר עם החבר מהביהס לשאול אותו כמה אני יכול לשים


Posted by Hell_Copter on Sep-02-2003 14:43:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה יודע חן מה הבלארוסית עכשיו כתבה לי באי מייל??
שים לב... כי זה קשור אלייך


>and about the transfer.. )))))))))))))
>Alexandr - the driver wasn't drunk or tired.. he is always like
>this.. but on this case he noticed that your friend who was near
>him, was very afraid of his manner to drive..and sometimes, as he
>told me after - he closed one eye just for see the reaction of your
>friend.. i'm so sorry toward this your friend but my collegue
>likes such kind of jokes.. we all already used to it)) sorry,
>Roy.. but you know, that I care about you and i couldn't even expose
>you to any danger


Posted by Scorchio on Sep-02-2003 19:44:

בואנה חתיכת שפוטה הבלארוסית...


Posted by Hell_Copter on Sep-02-2003 19:51:

quote:
Originally posted by Scorchio
בואנה חתיכת שפוטה הבלארוסית...


היא אשכרה כתבה לי בהתחלה של אותו מייל שהיא אמרה לעצמה שהיא לא תתאהב באף אחד בקפריסין (היא עברה לגור שם למשך חמישה חודשים) אבל איתי זה היה שונה...
כל מיני דברים כאלה...
כזאת חמודה


Posted by -CosmicFire- on Sep-02-2003 20:11:

סע לשם שוב ותזיין אותה שוב


Posted by Sm0keMachine on Sep-02-2003 20:16:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
היא אשכרה כתבה לי בהתחלה של אותו מייל שהיא אמרה לעצמה שהיא לא תתאהב באף אחד בקפריסין (היא עברה לגור שם למשך חמישה חודשים) אבל איתי זה היה שונה...
כל מיני דברים כאלה...
כזאת חמודה


אווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו....


Posted by DjChook on Sep-02-2003 20:25:

חחחחחחחחח רועי ))

צחוקים איתו

אהבתי בטירוף


תגיד לה שאני מוסר שתגיד לו שהוא הנהג הכי טוב בכל קפריסין


Posted by Hell_Copter on Sep-02-2003 21:00:

quote:
Originally posted by DjChook
חחחחחחחחח רועי ))

צחוקים איתו

אהבתי בטירוף


תגיד לה שאני מוסר שתגיד לו שהוא הנהג הכי טוב בכל קפריסין


כן אה...
היא אמרה שהוא מצחיקול לגמרי!!
ותמיד הוא עושה את זה...
היא אמרה שפעם אחת הוא בא איתה ועם מריה לאיה נאפה ונעלם להן מהפאב
אבל חזר בשעה שהם קבעו למקום שהם חנו...
והמכונית כולה הייתה רטובה
אבל לא ירד גשם...
קיצר... בנאדם קצת מטורף... אבל מצחיקול לגמרי
מסרתי לה שתגיד לו... נראה מה הוא יגיד


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.