TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אני או אתה ?
Pages (4): « 1 2 3 [4]
לך תזדיין
בכייף אני אומר
סבבה יא מעפן
רועי- זאת הימנית עם הנעלי שפיץ זאת הזאת שהבאת בה?
נראית מזדיינת סוף!
אני אומר נחליף את כל המריבות פה בתמונות... מי בעד? 
| quote: |
| Originally posted by eXeTik רועי- זאת הימנית עם הנעלי שפיץ זאת הזאת שהבאת בה? נראית מזדיינת סוף! אני אומר נחליף את כל המריבות פה בתמונות... מי בעד? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter יאללה נשב עם חן על התמונות |
ראסמי חמודה
איזה תמונות אחי לא הבנתי ?
נשמע שהיה טיול סוף...
אהה, אני חייב לעשות משהו דומה עם חברים שלי שנה הבאה, או בסוף י"ב
הדבר היחיד שלא הבנתי זה איך שכרתם אופנועים אם בחיים שלכם לא נגעתם בזה?
לא צריכים איזה רישיון בינלאומי או אנערף?
או שמגיל 18 זה חופשי?
במקומות כמו יוון וקפריסין לא צריך רשיון בשביל לנהוג ב 50 סמק
אנחנו אפילו לא השארנו פקדון בסוף אני חושב
אתה פשוט משלם ושוכר את האופנוע
מקרה הכי גרוע משאיר ת.ז או הכי הכי גרוע דרכון (לא מומלץ) כפקדון
| quote: |
| Originally posted by DjChook ראסמי חמודה איזה תמונות אחי לא הבנתי ? |



אחי תמצא מספרים ותגיד לי
לא צריך לעשות מיזה סיפור
אני אדבר עם החבר מהביהס לשאול אותו כמה אני יכול לשים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה יודע חן מה הבלארוסית עכשיו כתבה לי באי מייל??
שים לב... כי זה קשור אלייך
>and about the transfer..
)))))))))))))
>Alexandr - the driver wasn't drunk or tired.. he is always like
>this.. but on this case he noticed that your friend who was near
>him, was very afraid of his manner to drive..and sometimes, as he
>told me after - he closed one eye just for see the reaction of your
>friend.. i'm so sorry toward this your friend
but my collegue
>likes such kind of jokes.. we all already used to it
)) sorry,
>Roy.. but you know, that I care about you and i couldn't even expose
>you to any danger 
בואנה חתיכת שפוטה הבלארוסית...
| quote: |
| Originally posted by Scorchio בואנה חתיכת שפוטה הבלארוסית... |
סע לשם שוב ותזיין אותה שוב 
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter היא אשכרה כתבה לי בהתחלה של אותו מייל שהיא אמרה לעצמה שהיא לא תתאהב באף אחד בקפריסין (היא עברה לגור שם למשך חמישה חודשים) אבל איתי זה היה שונה... כל מיני דברים כאלה... כזאת חמודה |
חחחחחחחחח רועי
))
צחוקים איתו
אהבתי בטירוף 
תגיד לה שאני מוסר שתגיד לו שהוא הנהג הכי טוב בכל קפריסין 
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחחחחחחחח רועי ))צחוקים איתו אהבתי בטירוף ![]() תגיד לה שאני מוסר שתגיד לו שהוא הנהג הכי טוב בכל קפריסין |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.