TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Europees voetbal
Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »
Trabelski is geblesseerd, dus Lee zal een makkelijk dag krijge 
| quote: |
| Originally posted by Jappio Misschien om de simpele reden dat je het tempo dat Ajax op dat moment speelde geen hele helft volhoudt? |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Het gaat er niet om dat ze dat tempo niet konden volhouden, dat is logisch dat dat niet lukt. Maar de laatste 20 minuten waren veel te riskant en die gasten van celta kregen TE veel kansen. Daar doelde ik op dat het te slap werd. Gewoon balletje naar voren schoppen en weer wachten tot ze dicht bij het doel kwamen. Veel te riskant...ik hield me hart vast, straks kreeg je weer zo'n Milan situatie waardoor ze het weer verneukte. |

Hand in hand, kameraden!
Heb er zin in!
volgens mij kunnen ze dat "hand in hand" beter wegkieperen en iets verzinnen in de trend van "hou je hart maar vast" ofzo...
feijenoord is nou niet echt geweldig bezig..
| quote: |
Originally posted by SnuggLe ![]() Hand in hand, kameraden! Heb er zin in! |


| quote: |
| Originally posted by raoel Positief voor het Nederlandse voetbal is wel dat alle Griekse ploegen onderaan staan in de poule. Mochten PSV en Ajax zelfs naar de 2e ronde gaan, dan gaan we Griekenland misschien wel weer voorbij op de UEFA lijst zodat we weer meer ploegen mogen afvaardigen voor de CL / eurpoees voetbal. |
| quote: |
# country 99/00 00/01 01/02 02/03 03/04 rank04 nt04 1 Spain 18.571 16.611 14.857 15.500 4.687 70.226 8/ 8 2 England 14.500 14.166 11.571 10.666 3.750 54.653 6/ 8 3 Italy 12.000 9.812 12.571 15.928 4.250 54.561 7/ 8 4 Germany 11.071 11.062 13.500 9.142 3.000 47.775 4/ 7 5 France 10.285 9.500 7.125 7.916 4.357 39.183 7/ 7 6 Portugal 5.833 6.125 9.375 10.750 3.500 35.583 3/ 4 7 Greece 5.416 6.750 11.250 7.166 2.500 33.082 6/ 6 8 Netherlands 6.250 6.083 10.166 6.166 2.916 31.581 4/ 6 9 Czech Republic 8.000 6.000 5.500 6.200 4.625 30.325 3/ 4 10 Scotland 5.125 5.625 6.625 7.375 4.375 29.125 3/ 4 |

| quote: |
| Originally posted by raoel wort dat je eerste topper snuggle? ![]() |
| quote: |
Originally posted by SnuggLe ![]() Hand in hand, kameraden! Heb er zin in! |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Je hebt een kaartje voor het kleuter vak Bram, ik dacht dat je wat fanatieker was ![]() ![]() |
| quote: |
Originally posted by SnuggLe ![]() Hand in hand, kameraadjes! Heb er zin in! |
Jasper, heel scherp 
En hebben we al een tussenstand?
Het ziet er niet goed uit voor Ajax....
Ben benieuwd of dat koetje zijn kudde in de rust heeft weten te inspireren...
| quote: |
| Originally posted by raoel Het ziet er niet goed uit voor Ajax.... Ben benieuwd of dat koetje zijn kudde in de rust heeft weten te inspireren... |

wow wat een rot wedstrijd man. houdt ajax vandaag open huis ofzo??? ze kunnen dr zo door heen lopen. had in het begin goede hoop dat het nog goed zou komen en dat ze 1 puntje weg zouden halen daar bij celta maar dat gaat ze zeker niet meer lukken. ajax is gewoon kansloos hier.
uiteindelijk 3-2 voor celta de vigo. Maar goed ajax is de hele wedstrijd kansloos geweest. nu maar even nog winnen van celta
en dan samen met milan door naar 2e ronde....
3-2 Ajaks kan veel beter dan dat
Ik dacht dat ik na Grazer AK het slechtste voetbal van Ajax toch wel gezien had...
Maar dit was echt de grootste wanvertoning OOIT!!! Ik heb nog niet vaak iemand slechter zien spelen dan Grygera en Yakubu vandaag, de hele verdediging was kut maar die 2 spanden dus echt de kroon. En die wissels van Koeman. Yakubu eruit, Heijtinga erin???
Litmanen erin (
), Ibrahimovic eruit
echt ongelofelijk.
En dan zullen we het maar niet hebben over de grootst mogelijke kwal uit de voetbalhistorie, de scheidsrechter van vanavond. Ik kan nog niet eens begrijpen dat die die penalty geeft, je ziet Yakubu komen met zijn rechterbeen, hij ziet dat die de bal niet kan raken, dus hij maakt de sliding niet. Maar die gast gaat wel liggen??? Zulke scheidsrechters moeten ze schorsen voor het leven. En dan geeft die maar als compensatie een vrije trap in de 16 meter omdat de keeper de bal te lang vasthield, ik denk dat die hem 6.1 seconden vasthield in plaats van de maximale 6 seconden, dan ben je gewoon ontzettend triest bezig...
er zijn achter ook nog lichtpuntjes:
- Ajax nog steeds nummer 1 in de poule
- Bij gelijk aantal punten staat Ajax voor Celta de Vigo
- Aan 1 keer winst heeft Ajax nu officieel genoeg om de achtste finales te halen
- Grygera geschorst dus die mag niet meespelen de volgende wedstrijd (ja, dat is positief)
- Nesta geschorst en Pipo de Clown Inzaghi waarschijnlijk nog geblesseerd bij de wedstrijd tegen Ajax
stand in de poule:
Ajax 6
Brugge 5
Celta 5
Milan 5
zo, dit ben ik ook weer kwijt
ps: ajax heeft terecht verloren
penalty was onterecht, maar ondanks dat hadden ze toch wel verloren denk ik, celta maakte toch een aardig controlerende indruk.
ik zie net ac milan heeft gewonnen, terwijl ik er toch echt van overtuigd was dat ze gelijk gespeeld hadden...
dan gaan mijn lichtpuntjes niet eens meer op (nummer 1 en 3 althans)
Wel een hele spannende poule.
Milan 4 7
Ajax 4 6
Celta 4 5
Club Brugge 4 4
Stel je voor dat Milan gister niet onterrecht gewonnen had, maar gewoon gelijkgespeeld. Brugge had dat zeker verdiend dan was de stand zo
Ajax 4 6
Milan 4 5
Celta 4 5
Club Brugge 4 5
dat was leip geweest.
De volgende wedstrijd is cruciaal.
als ajax verliest kunnen ze het wel schudden want ik verwacht dat Celta Brugge inpakt. Dan is Milan al door en hoeven ze de laatste wedstrijd niks meer te laten zien tegen Celta. Bovendien moet Ajax dan uit tegen Brugge die nog kunnen gaan voor de 3e plaats, dus UEFA cup voetbal. Daar zullen ze het niet makkelijk krijgen!
Voordeel voor Ajax is wel dat milan de laatste wedstrijd thuis moet tegen Celta, dus misschien laten ze nog wel wat zien.
Stel dat Ajax verliest van Milan en wint van Brugge. Celta wint van Brugge dan kan die goal van Vd Vaart van gister heel belangrijk worden wanneer Celta en milan gelijkspelen....
Dit is zo leuk heh, dat voorspellen en gokken.
Ik groet u en hoop op een gezellige avond in Eindhoven.
Van te voren nog even de stad in en vnv 3 punten pakken, moet lukken!!!
hehehe bespeur ik daar een johan cruyff? die kan ook altijd zo onwijs gaan lopen redenen hoeveel punten ze moeten hebben en waar ze moeten gelijk spelen en waar winnen enzo...
laten we het gewoon simpel, ze moeten gewoon de volgende keer ff winnen van milan. iedereen weet dat die italianen helemaal zo goed niet zijn. brugge wint er uit gewoon van en thuis verliezen ze met een beetje pech... dus ja. dat gene probleem zijn. en gewoon de volgende keer winnen van brugge natuurlijk....
wat een lachertje die yakubu, je ziet toch in de 10e minuut al dat dat helemaal misgaat met die milosevic..
maar goed
mooi europees lesje voor ajaks, en ze hebben gelukkig nog alles in eigen hand 
| quote: |
| Originally posted by Jappio wat een lachertje die yakubu, je ziet toch in de 10e minuut al dat dat helemaal misgaat met die milosevic.. maar goed mooi europees lesje voor ajaks, en ze hebben gelukkig nog alles in eigen hand |
| quote: |
| Originally posted by New Wave en over 2 weken dan gaat Milan der An! |
| quote: |
| Originally posted by mr.marcello Ja dat denk ik ook... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.