TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Revolution - 8 november Heineken Music Hall
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »

Posted by MaGiK54 on Oct-08-2003 16:03:

Zo ik zat nog te twijfelen om te gaan, maar nu wordt het me helemaal makelijk gemaakt. Maar wel snel uitverkocht zeg en Ferry is zeker nog niet uitverkocht ??

Posted by Blik on Oct-08-2003 16:18:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Zo ik zat nog te twijfelen om te gaan, maar nu wordt het me helemaal makelijk gemaakt. Maar wel snel uitverkocht zeg en Ferry is zeker nog niet uitverkocht ??

bij Revolution zat nog een magisch toverwoord bij, namelijk TI�STO

Posted by Blik on Oct-08-2003 16:53:

quote:
Originally posted by FunkySimon

2blik: 2 magische woorden! Tiesto en HEINEKEN MUSIC HALL!

Iemand enig idee hoeveel kaarten er zijn verkocht?

Ik bedoelde dat toverwoord wat er bij Ferry niet inzit, Ferry is namelijk ook in de HMH

aantal kaarten zal wel ongeveer 5000 zijn

Posted by magrec on Oct-08-2003 17:06:

Het is eigenlijk te zot voor woorden.....

Posted by TranceFool on Oct-08-2003 17:22:

quote:
Originally posted by magrec
Het is eigenlijk te zot voor woorden.....

omdat jij er niks aan vindt?

Posted by magrec on Oct-08-2003 17:43:

quote:
Originally posted by TranceFool
omdat jij er niks aan vindt?

nee hoor, gewoon dat ��n dj, die al tig keer te horen is in nl nog steeds zo'n aantrekkingskracht heeft op mensen. te zot voor woorden dat als hij niet op de line up stond er nog geen 1000 kaarten voor dit feest zouden worden verkocht....

Posted by magrec on Oct-08-2003 18:22:

Ik vind het aan de ene kant wel erg en aan de andere kant kan het me ook geen ruk schelen.....

Posted by Remy D on Oct-08-2003 18:35:

Echt de kut kanker tering tyfus joden malle turken rotpleuris dit!!!!

Ik wacht gewoon die zielige ta trutjes die al een kaartje hebben op voor de deur en dan trap ik ze met mijn vrienden in elkaar. De ta knakkers stellen toch geen reet voor.

Posted by Dj Lex on Oct-08-2003 18:39:

quote:
Originally posted by Remy D

Ik wacht gewoon die zielige ta trutjes die al een kaartje hebben op voor de deur en dan trap ik ze met mijn vrienden in elkaar. De ta knakkers stellen toch geen reet voor.

Doe er dan voor mij ook 1

Posted by Partyhardy! on Oct-08-2003 18:44:

quote:

ja inderdaad!

quote:

whehe goed idee! ik help mee!

Posted by ArisE2 on Oct-08-2003 19:05:

Party-tarzan..

Posted by Frankisback on Oct-09-2003 09:26:

SOLD OUT

Posted by Magic83 on Oct-09-2003 11:01:

source = radio538

Posted by Ferry 0 on Oct-09-2003 14:42:

Wow uitverkocht ben ik blij dat ik mijn kaartje heb maarja een vriend van mij weer niet.
Als er iemand hier nog een kaartje heeft zou die gene mij PLS willen PMEN op het board of op IRC.

Alvast bedankt

Posted by Remy D on Oct-09-2003 20:40:

Als ik geen kaartje kan krijgen voor de 8ste dan koop ik hem voor 50 a 60 euro voor de deur want ik wil dit niet missen!!!! Of heel misschien naar Multigroove maar dat kan de pijn dan toch niet verlichten..

Posted by HiGH_NrG on Oct-10-2003 09:15:

Weet iemand toevallig waar je online nog kaarten kan kopen? (illegaal dus!)

Posted by Fkwebeman on Oct-10-2003 09:19:

quote:
Als ik geen kaartje kan krijgen voor de 8ste dan koop ik hem voor 50 a 60 euro voor de deur want ik wil dit niet missen!!!! Of heel misschien naar Multigroove maar dat kan de pijn dan toch niet verlichten..

Ik heb 4 kaarten.. van 2 personen weet ik nog steeds niet zeker of ze gaan..
(dwz.. geen geld binnen nog)
Mocht ik het geld niet krijgen en dat betekend dus dat ze niet meegaan.
Zal ik aan je denken! (en krijg je ze gewoon voor de 31 euro die ik moest 'ophoesten')
Maar dat zal wel op het laatste moment worden..

Posted by MaGiK54 on Oct-10-2003 16:02:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Zal ik aan je denken! (en krijg je ze gewoon voor de 31 euro die ik moest 'ophoesten')

Laat het bieden maar beginnen

Posted by Remy D on Oct-10-2003 20:37:

quote:
Originally posted by Fkwebeman

Dat maakt niet uit, maar je zal me echt heel blij maken. Het is al top dat je aan me denkt.

Posted by SnuggLe on Oct-10-2003 21:28:

Wel netjes dit feest. (Trancefool: dit meen ik echt!! ) Goede lineup, serieus. Dat ze voor Tiesto kiezen begrijp ik wel, eerste feest van een nieuw concept, dan kies je voor zoiets. Denk dat het 2e feest zonder een naam als Tiesto is. Mojo kan er wel wat van, heb ik wel vertrouwen in. Remy Guetta en Futureshock, netjes.

Ben alleen ERG ERG bang dat de mensen alleen voor Tiesto komen, en het sfeerloos is tijdens de andere dj's (was ook zo bij G&D, alleen de TAers stonden te feesten). Dat zou erg jammer zijn.

Ik ga dit wel ff in de gaten houden.
Zelf ben ik bij Danny Howells, gaat toch voor....

Posted by Ferry 0 on Oct-10-2003 22:52:

Heeft ook nog iemand een kaartje voor mij ??

Posted by MaGiK54 on Oct-11-2003 12:19:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Ben alleen ERG ERG bang dat de mensen alleen voor Tiesto komen, en het sfeerloos is tijdens de andere dj's (was ook zo bij G&D, alleen de TAers stonden te feesten). Dat zou erg jammer zijn.

Hier ga je hoogstwaarschijnlijk gelijk in krijgen, want de meeste mensen die alleen op de naam Tiesto afkomen zitten niet in de "dance-scene" of ze zijn zo verschrikkelijk one-minded dat ze niet openstaan voor andere dj's of andere soorten muziek. Dus das sfeerloos baggerpubliek, zag je ook in Rotterdam, G&D waren de sterren van de hemel aan het spelen en veeeeeeel mensen zatten op der horloge te kijken en zich af te vragen wanneer Tiesto kwam draaien.

Posted by Sabina on Oct-11-2003 16:49:

Ik ben benieuwd of het inderdaad zo zal lopen.

Tuurlijk Tiesto is de grote naam binnen het gezelgschap maar sluit Remy en Cross niet uit!
Ook hier zullen veel mensen op af komen.

Oja en over Invited: zoals ik ook al in het topic aangaf.... in eerste instantie kwam ik voor Tiesto maar ook zeker om beide heren Gabrial en Dresden eens te zien/horen. Mij viel de set gigantisch tegen! En dat heeft met smaak te maken en niet met dat ik alleen maar voor Tiesto zou komen..... flinke onzin!

Posted by SnuggLe on Oct-11-2003 17:33:

quote:
Originally posted by FunkySimon
gewoon iedereen ff aanspreken die niet danst!

--> Een goed feest begint bij jezelf <--

LOL, moet je doen

quote:
Originally posted by Sabina
Ik ben benieuwd of het inderdaad zo zal lopen.

Tuurlijk Tiesto is de grote naam binnen het gezelgschap maar sluit Remy en Cross niet uit!
Ook hier zullen veel mensen op af komen.

Oja en over Invited: zoals ik ook al in het topic aangaf.... in eerste instantie kwam ik voor Tiesto maar ook zeker om beide heren Gabrial en Dresden eens te zien/horen. Mij viel de set gigantisch tegen! En dat heeft met smaak te maken en niet met dat ik alleen maar voor Tiesto zou komen..... flinke onzin!

Sorry Sabina, maar dan denk ik echt dat je 1 van de weinigen bent, want de meeste kwamen voor Tiesto!

Posted by Sabina on Oct-11-2003 22:20:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Sorry Sabina, maar dan denk ik echt dat je 1 van de weinigen bent, want de meeste kwamen voor Tiesto!

Nou gelukkig maar om te weten dat ik dan geen kudde dier ben

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »