TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Siesta-Ban Thread (was: Ikke op Tiesto DVD: capturen?)
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by Donna [edit]Hi Bram Ben iig blij dat je niet denkt dat ik boos op je ben omdat ik wat loop te blazen *grinnik*Moet je eerlijk zeggen dat deze post van je er al een stuk beter uitziet dan menige die ik voorbij heb zien komen the past few days.... Je weet wie en wat en hoe Gerrit is,hij luved t gewoon grenzen te overschrijden,aan jou de eer t te negeren zodat ie er niks meer aan vind en er mee kapt b4 je ook maar met je ogen geknippert hebt ![]() |

| Originally posted by Blik RV en Donna hebben het onderwerp zoals vanouds weer ontzettend snel om kunnen zetten naar iets wat er totaal niets mee te maken had inderdaad |
leuk, dal dat leesvoer
Vanavond reply
| Originally posted by Optimus leuk, dal dat leesvoer Vanavond reply |
| Originally posted by SnuggLe Slet, vanavond ben je bij mij hoer... Je zou gisteren al komen! Nu niet WEER afzeggen of ik breek je CF kaart door midden |

| Originally posted by total woot JEZUS MAN! hou es op!! wees blij dat er eindelijk weer es wat leven in de brouwerij komt hier! |

| Originally posted by SnuggLe Kusje ![]() Nee, ik denk alleen maar dat je boos bent als ik geblowed heb en op |
De tering wat zweef jij dan zeg
ken em niet voorstellen dat jij denkt dat iemand boos is 
| Originally posted by New Wave Mwhehe de laatste keer dat ik jouw stoned heb gezien kon jij alleen maar enorm blij en positief denken De tering wat zweef jij dan zeg ken em niet voorstellen dat jij denkt dat iemand boos is ![]() Stonymalony |
Ja oke, maar dat was tijdens een topset van Pascal Feos. Dat is anders 
| Originally posted by Jesse *zucht* hou het ff on-topic! Die mods van tegenwoordig.. ![]() |

"Je bent bij mij". LOL.
hopla en we hebben weer een ander onderwerp

Als jullie gewoon allemaal eerlijk zijn dan weten jullie dat je allemaal even zielig bent dezelfde pauperkutkop heb en het allemaal gewoon niet meezit in je leven.
Een 50 jarige man die uit Polen is gevlucht omdat daar een leger Kroatische kontneukboeren achter hem aanzit en die hem ook meerdere keren heeft weten te pakken maar waar hij steeds weer wist te ontsnappen en nu dus weer voorvluchtig is en zijn leven dus leeft in angst en dat het eigenlijk beter is dat hij er een eind aan maakt maar dat kan niet want er moet toch iemand voor zijn zieke kinderen zorgen.
Zelfs die man, ja deze man uit Polen dus die echt al een heel leger in zijn reet heeft gehad, heeft het nog beter dan jullie!! Miezerige rukkertjes.. 
En daarom verdient iedereen eigenlijk een ban, maarja omdat ik dan alleen ben zal ik Swamper hier maar niet over inlichten.
| Originally posted by Remy D Als jullie gewoon allemaal eerlijk zijn dan weten jullie dat je allemaal even zielig bent dezelfde pauperkutkop heb en het allemaal gewoon niet meezit in je leven. Een 50 jarige man die uit Polen is gevlucht omdat daar een leger Kroatische kontneukboeren achter hem aanzit en die hem ook meerdere keren heeft weten te pakken maar waar hij steeds weer wist te ontsnappen en nu dus weer voorvluchtig is en zijn leven dus leeft in angst en dat het eigenlijk beter is dat hij er een eind aan maakt maar dat kan niet want er moet toch iemand voor zijn zieke kinderen zorgen. Zelfs die man, ja deze man uit Polen dus die echt al een heel leger in zijn reet heeft gehad, heeft het nog beter dan jullie!! Miezerige rukkertjes.. ![]() En daarom verdient iedereen eigenlijk een ban, maarja omdat ik dan alleen ben zal ik Swamper hier maar niet over inlichten. |

| Originally posted by Remy D Als jullie gewoon allemaal eerlijk zijn dan weten jullie dat je allemaal even zielig bent dezelfde pauperkutkop heb en het allemaal gewoon niet meezit in je leven. Een 50 jarige man die uit Polen is gevlucht omdat daar een leger Kroatische kontneukboeren achter hem aanzit en die hem ook meerdere keren heeft weten te pakken maar waar hij steeds weer wist te ontsnappen en nu dus weer voorvluchtig is en zijn leven dus leeft in angst en dat het eigenlijk beter is dat hij er een eind aan maakt maar dat kan niet want er moet toch iemand voor zijn zieke kinderen zorgen. Zelfs die man, ja deze man uit Polen dus die echt al een heel leger in zijn reet heeft gehad, heeft het nog beter dan jullie!! Miezerige rukkertjes.. ![]() En daarom verdient iedereen eigenlijk een ban, maarja omdat ik dan alleen ben zal ik Swamper hier maar niet over inlichten. |
Remy vind t toch ook lekker om in t midden gesloten te worden 
Echt, vroeger werd er o zo heerlijk gerelt hiero.

Staat ook gewoon nog online he 
Originally posted by Siesta ![]() Staat ook gewoon nog online he |
Originally posted by Siesta ![]() Staat ook gewoon nog online he |
Godver, ik denk serieus dat hier een vette rel aan de gang is. Kijk ik per ongeluk naar de datum... weg illusie 
Maar goed, jullie zijn weer beste vrienden en deze rel is met een sisser in de doofpot gevonden?
Kan Siesta trouwens alsnog een ban krijgen? Gewoon voor de gein, een dag of twee? :P
| Originally posted by BaRTeZ Kan Siesta trouwens alsnog een ban krijgen? Gewoon voor de gein, een dag of twee? :P |
| Originally posted by DjRV Zullen we het testen op jou?Kijken of het werkt? |
| Originally posted by BaRTeZ Een dagje ofzo? Lijkt me wel lachen, ben benieuwd wat er dan staat als je inlogt. 'No, you're banned' of iets dergelijks? |
Kansloos dit

Sja,die kansloze tijden hier op TA waren wonderbarrrrrrrrrrrrr!