TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe Lang Houden Ze Het Vol Bij Armada?
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »


Posted by SnuggLe on Jan-06-2004 21:58:

quote:
Originally posted by Chicane
Het wachten is op een officiele persverklaring van Donna of RV

Kan haast niet wachten al om het te lezen whehe



Hahahhaha inderdaad. Daarna zal de thread wel weer uit de hand lopen omdat mensen niet kunnen discussieren , om kunnen gaan met 'kritiek'

Waar is Ambs btw?

Btw, dat er op een thread van Glanis zo wordt gediscussierd


Posted by Chicane on Jan-06-2004 22:03:

Zoveel geld verdiend een producer nu ook weer niet, maar waar ik me zo mateloos aan irriteer is dat die gasten werkelijk denken daar hun brood mee te verdienen.. get a life and get an education PLEASE! En ga nou niet de schuld geven aan downloaden, want ik weet zeker dat 80% van de kazaa gebruikers geen kont geven om echte trance en house muziek maar alleen downloaden wat ze horen op TMF.


Posted by Chicane on Jan-06-2004 22:04:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Btw, dat er op een thread van Glanis zo wordt gediscussierd


Die zit zich helemaal suf te rukken op EFNet met dit heugelijke feit dat zijn post *hot* is


Posted by Partyhardy! on Jan-06-2004 22:21:

quote:
Originally posted by Chicane
........maar waar ik me zo mateloos aan irriteer is dat die gasten werkelijk denken daar hun brood mee te verdienen.. get a life and get an education PLEASE!.........


denk je alles gehad te hebben krijg je er als cadeautje nog zo'n opmerking bovenop!

Ik ben van mening dat wanneer iemand "full-time" bezig is met produceren en hier echt 100% voor wil gaan dan gaat hij maar lekker de hele dag produceren. Hoezo zou hij moeten gaan studeren??? Als je een droom hebt kun je hem waarheid maken, dus als iemand 100% voor het produceren wil gaan moet hij dit zeker doen! en het is dan best mogelijk om hier je brood mee te verdienen. Als iedereen zo negatief dacht als jij kwamen we helemaal nergens.
En dat jij je irriteert aan zulke gasten vind ik al helemaal raar!


Posted by Switch on Jan-06-2004 22:46:

het hele gedoe rond welk label het beste is etc vind ik altijd zo'n onzin. er komen goeie nummers uit, en er komen slechte nummers uit. geen enkele label die een 100% score heeft. want smaak is iets persoonlijks, en dat is wat de mensheid zo goed maakt
ik luister niks dat van een bepaalde label komt. ik luister alles dat uitkomt, dus mijn keuzes zijn meestal ook niet de standaard keuzes.
bijv. POS, en Fractals, dat zijn pas echte goeie platen. Andain, en Motorcycle, ook goed, maar zo gigantisch overplayed dat het niks meer aan is. een maat van mij vroeg vorige week of ik Motorcycle wou uploaden, omdat hij em zo goed vond, terwijl wij em al maanden uitkotsen

ik hou totaal niet van verering van dj's, alsof ze de wereldvrede hebben gebracht. ze draaien wat plaatjes en je voelt je er goed bij, da's alles.

en wat dan nog, als een track compleet met reason/fruityloops is gemaakt? zolang het goed klinkt heb ik er totaal geen probleem mee. precies zo met mixen, so what dat mensen met Traktor en andere proggies mixen? zolang de mix goed klinkt ben ik blij. het hele probleem is de houding van de zogenaamde "echte" dj. die vindt het minderwaardig dat op een makkelijker manier ook goed gemixt kan worden. iets waar hij tijden aan gewerkt heeft om te perfectioneren, skills, blijken nu overboord te kunnen worden gegooid. ik heb liever iemand die met de computer perfect mixt, dan iemand die zit te trainwrecken met platen...

en commercie, tja dat krijg je toch. trance is nou eenmaal behoorlijk toegankelijk voor verschillende soorten mensen, en dan heb je altijd mensen die er een slaatje uit proberen te slaan. big deal. als jij het kon doen zou je het doen. niks beters dan makkelijk geld verdienen...


Posted by ambs on Jan-07-2004 01:33:

kijk over het hele armada-label discussie zal ik het niet meer hebben, ik heb mijn mening en ik weet waarop ik die baseer... Ik heb het er weleens met armin en met david overgehad, klaar.

Als ik zelf zou draaien zou het misschien anders zitten, maar ik vind Armada gewoon een goeie label op basis dat veel van de nummers die op Armada uitkomen ook nummers zijn die ik persoonlijk goed vind... Meeste van mijn vrienden kennen die nummers niet eens, om heel eerlijk te zijn luisterd alleen maar een handje vol van mijn vrienden naar trance over andere soorten "dance muziek". De rest kent alleen maar Lasgo en Jose & G-Spott en dan natuurlijk wel Tiesto....

En dan is mijn vraag natuurlijk ook: Waarom is het wel normaal/goed/stoer als mensen tiesto heilig vinden en helemaal geweldig en "oh wat wonderbaarlijk wat die tijs allemaal doet" terwijl hij voor veel mensen die zijn muziek en hem al jaren volgen duidelijk is dat hij achteruit is gegaan? Mijn mening is dat het commercie is... En dan te zeggen dat iemand zielig of triest is omdat ze een andere dj op die manier waarderen en z'n label (want ja, net zoals ik pro-Armada ben zijn er veel meer mensen die veel erger zijn over Blackhole)... Wat is daar het verschil?? Waarom hebben mensen het recht om dat te doen met Tijs maar ik niet voor Armin... Als je iets goed vind, sta je d'r achter en je hoeft toch ook niet duidelijk te maken waarom je Puma's beter vind als Nike's??

Ik was zelf ook super fan van tiesto, maar ik vind echt dat hij achteruit is gegaan, en dat het feit dat tiesto #1 is ook alle (ok niet allemaal maar 80%) Blackhole dj's hoofden groter heeft gemaakt... Dan kun je zeggen wat je wilt over geld te willen verdienen en commercieel en bla bla bla. en ook over dat het zooolang duurde voor ATRC om uit te komen, maar alsof Beautiful Things dan zo snel op vinyl te krijgen was? En dat was niet armada... Dus om Armada dan aan te gaan vallen daarvoor vind ik gewoon diep triest...

Je mag Armin misschien niet als dj, misschien mag je Lange of Perry O'Neil of Signum ofzo ook niet en zeg je daarom "Armada sucks" maar niet omdat ik Tiesto een sellout vind zeg ik dat Blackhole sucks... Het is vind ik gewoon een kwestie van welke platen ik goeie platen vind en wat voor stijl mij aanspreekt. Of het dan uitkomt op Armada of Blackhole of zelfs ID&T kan mij persoonlijk geen moer schelen want het is een lekkere plaat vind ik....

het is een kwestie van eigen menig, net zoals met alle stijlen muziek.. Ik hou niet van Hardstyle, maar andere mensen houden niet van trance... maar je moet niet alles in een hokje plaatsen. ik zal nooit zeggen "Hardstyle is zeer ruk", het is gewoon MIJN SMAAK NIET... Maar om iets af te schrijven als "slecht" omdat het niet voor jou is, dat is gewoon heel erg "narrowminded".

En zo zie ik het...


Posted by ambs on Jan-07-2004 01:34:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Waar is Ambs btw?


Ik was squashen


Posted by SnuggLe on Jan-07-2004 07:09:

quote:
Originally posted by ambs
Ik was squashen


Die foto als je avatar is echt FOUT man


Posted by Flippe on Jan-07-2004 07:13:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Die foto als je avatar is echt FOUT man


Die foto van jou anders ook hoor


Posted by basd on Jan-07-2004 07:51:

Tsja, dat eeuwige commercie-gezeik

Ik moet wel toegeven dat ik zelf ook wel op labels en producernamen let, het is anders gewoon niet te doen om alles te luisteren, niet iedereen heeft zoveel tijd en zo'n internetconnectie als Switch Ik moet dus wel een beetje selectief zijn, en dan luister ik als in in een platenzaak sta (downloaden doe ik de laatste paar maanden niet aan) nog best veel.. Kan gelukkig vrij snel selecteren

Maar daarbij gaat het mij er niet echt om of iets commercieel is of niet, het gaat mij erom of het goed klinkt of niet. Nou is er bij techno sowieso niet echt veel Top-40 geschikt, maar ook daar liggen bakken vol met troep. Het duurt even voordat je iets hebt gevonden dat echt jouw smaak is, maar ja, dat vind ik juist wel okee.

Wat Armada betreft heb ik niet trouwens echt een mening, gewoon omdat ik eigenlijk geen Armada-platen ken (een paar namen, that's it).


Posted by azior on Jan-07-2004 10:56:

ik heb weinig meer toe te voegen aan het betoog van raoel en ambs... muziek gaat niet om de namen die eraan verbonden zitten, maar om de muziek...


Posted by Bouma-Bros on Jan-07-2004 11:39:

Er zitten hier nogal wat mensen die denken dat een platenlabel een liefdadigheidsinstelling is, voor alle duidelijkheid: dat is het niet!
een label is een bedrijf waar mensen geld proberen te verdienen net als in ieder ander bedrijf. Met Armada gaat het goed! maar denk nou niet dat ze daar tonnen binnenhalen want dat is gewoon niet zo (en ik kan het weten ) sommige platen doen het heel goed, daar wordt het geld mee verdient..andere platen wordt verleis op gedraaid, dat weet men vaak zelfs van tevoren al, maar deze platen worden toch getekent om de kwalitiet van het label te waarborgen..dat lijkt me dus geen extreem commerciele instelling?
en hou Armada vooral in de toekomst in de gaten, er zitten maelijk mooie dingen aan te komen

Grtz,
Sander!


Posted by ArisE2 on Jan-07-2004 11:55:

had je ff pauze Sander?


Posted by Glaniskanis on Jan-07-2004 12:28:

quote:
Originally posted by Ferry 0
Ik vind het software / hardware verhaal ook nergens op slaan voor mij is een TUNE een TUNE hardware of software.

Hier ben ik het niet mee eens
Ik hoor gelijk of iets alleen software is of ook hardware en dat geluid is toch wel ontzettend verschillend
En voor mij betekent dat gewoon wel iets...

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
en hou Armada vooral in de toekomst in de gaten, er zitten maelijk mooie dingen aan te komen

Helemaal mee eens
Het wordt weer mooi weer de komende releases


Maar deze topic was bedoelt om jullie meningen te vragen of Armada het zo wel volhoud met al dat "nieuwe talent" op de payroll te gooien
Geen sneer richting upcoming producers ofzo


Greetz,
Glaniskanis


Posted by azior on Jan-07-2004 13:15:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Hier ben ik het niet mee eens
Ik hoor gelijk of iets alleen software is of ook hardware en dat geluid is toch wel ontzettend verschillend
En voor mij betekent dat gewoon wel iets...


dus James Holden, �zg�r Can, Rouzbeh Delavari, Bart van Wissen, Phynn, Subsphere, Perry O'Neil, Passiva, en vele anderen maken allemaal kutmuziek? ga met je tijd mee, software is de toekomst

om op het topic terug te komen: houd armada het zo vol? natuurlijk!


Posted by JunKX on Jan-07-2004 13:41:

Ik hoorde iets over bier ofzo... Gaat die hele thread weer over commercie

Ik had net zin in een koude kletser...

En Snuggle wie is die gast op je avatar? Het lijkt verdomd veel op een kale sell-out...


Posted by Ding Chavez on Jan-07-2004 14:16:

quote:
Originally posted by azior
dus James Holden, �zg�r Can, Rouzbeh Delavari, Bart van Wissen, Phynn, Subsphere, Perry O'Neil, Passiva, en vele anderen maken allemaal kutmuziek? ga met je tijd mee, software is de toekomst


blaat, cd is ook de toekomst zeker...


Posted by Donna on Jan-07-2004 14:27:

1. Paul weet dingen juist prima naar waarde te schatten aangezien hij al aardig wat heeft meegemaakt en dan weet ik just a bit,dus dat ie dingen niet naar waarde weet te schatten veeg ik hierbij knalhard van de baan.Niet praten waar je niet over kan oordelen *period*

2. Jaja Bram,discussieren moeten ze hier over t algemeen nog STEEDS leren

3. Ambs lult nog steeds uit r nek want Armin is bijna nog bekender dan Tiesto ondertussen,alleen heeftie minder "naam" gemaakt,2 bad for Armin.

4. Let time tell hoe geweldig Armada is.

5. Glanis acts like a heilig snertboontje en klinkt als een poepende lama.


klaar


Posted by basd on Jan-07-2004 14:37:

quote:
Originally posted by Donna

5. Glanis acts like a heilig snertboontje en klinkt als een poepende lama.



maar dan vraag ik me weer af hoe jij weet hoe een poepende lama klinkt..

en is het wel een poepende hardware lama, of alleen een software-versie ervan? Of kan Glanis dat zelf beter vertellen?


Posted by raoel on Jan-07-2004 14:47:

quote:
Originally posted by basd


maar dan vraag ik me weer af hoe jij weet hoe een poepende lama klinkt..

en is het wel een poepende hardware lama, of alleen een software-versie ervan? Of kan Glanis dat zelf beter vertellen?


Ik heb precies dezelfde vragen
Want ik ben toch benieuwd hoe je het onderschijt maakt tussen hardware en software peoepende lama's, uh, liedjes.


Posted by Chicane on Jan-07-2004 14:51:

quote:
Originally posted by Donna
...


My Angel of flaming has spoken _O_ haha


Posted by LeonB on Jan-07-2004 15:13:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
blaat, cd is ook de toekomst zeker...

het gaat er niet om waarmee muziek gemaakt is, maar om wat men met de beschikbare apparatuur/software doet. Valt me ook op dat het vaak vooral hardware mensen/producers zijn die zeggen dat software nog te clean/ niet vet genoeg klinkt e.d. Veel vst's etc zullen idd niet het vette geluid voortbrengen wat hardware bakken doen, maar software biedt andere mogelijkheden: je kunt bijvoorbeeld je vsti's layeren, zonder dat je van dezelfde synth meerdere exemplaren moet kopen. Produceren betekent ook: creatief wezen op het technische vlak! En ik ben het zeker met Azior eens. Hardware bakken zijn ook maar computers speciaal gemaakt voor het produceren van bepaalde klanken...


Posted by Glaniskanis on Jan-07-2004 16:00:

quote:
Originally posted by Donna
5. Glanis acts like a heilig snertboontje en klinkt als een poepende lama.



Zoals BasD al bijna zei wel een poepende hardware cdkwaliteit lama he

quote:
Originally posted by azior
dus James Holden, �zg�r Can, Rouzbeh Delavari, Bart van Wissen, Phynn, Subsphere, Perry O'Neil, Passiva, en vele anderen maken allemaal kutmuziek? ga met je tijd mee, software is de toekomst

Zeg ik toch niet... maar ik ben het niet mee eens dat software de toekomst is hoor
Beter lezen

Goeie punten @ LeonB
Maar een combi van soft en hardware is IMO nog steeds het best hoor


Glaantje


Posted by LeonB on Jan-07-2004 16:02:

quote:
Originally posted by Glaniskanis

Goeie punten @ LeonB
Maar een combi van soft en hardware is IMO nog steeds het best hoor


Glaantje

tuurlijk... als je de beste eigenschappen van verschillende zaken combineert, krijg je uiteraard het beste resultaat

maar hierboven wordt ergens iets gesteld in de trant van dat software producties in het niets vallen bij hardware producties, en daar ben ik het totaal niet mee eens..


Posted by Chicane on Jan-07-2004 17:21:



Screw You Hippies!



Jezus says: Close this thread now hippies!


Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.