TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T.com: The Best 500 Ever
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »


Posted by Freezel on Dec-31-2003 15:27:

weer een nepstyle nummer: Here's Johnny


Posted by Asperge on Dec-31-2003 15:29:

pfff wie stemt op die troep, hardstyle en platen jonger dan een jaar zouden er niet in mogen van mij


Posted by Freezel on Dec-31-2003 15:33:

BeuQQeuuuuuuh & Stampuuuuuuh


Posted by Asperge on Dec-31-2003 15:34:

STAMPUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


Posted by Asperge on Dec-31-2003 15:37:

k mis de fatboy slim sample


Posted by Freezel on Dec-31-2003 15:37:

nog zo'n kutplaat: Twisted


Posted by Asperge on Dec-31-2003 15:40:

PULL OVER


Posted by Freezel on Dec-31-2003 15:41:

quote:
Originally posted by Asperge
PULL OVER


Dat soort platen horen erin, niet zoals deze kazige schijtnummers


Posted by Asperge on Dec-31-2003 15:42:

quote:
Originally posted by Freezel
Dat soort platen horen erin, niet zoals deze kazige schijtnummers


idd, die plaat is gewoon te vet


Posted by Asperge on Dec-31-2003 15:48:

die kick in deze plaat blijf ik vet vinden


Posted by Asperge on Dec-31-2003 15:49:

13 Paul van Dyk - Another way
12 Moby - Go


Posted by Freezel on Dec-31-2003 15:52:

MOBY - GO had van mij wel op 1 gemogen


Posted by Asperge on Dec-31-2003 15:53:

juist, toch nog wel een beetje nette platen zo hoog


Posted by Asperge on Dec-31-2003 15:56:

Finally - Ce ce peniston op 11


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:04:

10 Faithless - Insomnia


Posted by Original on Dec-31-2003 16:05:

quote:
10 Faithless - Insomnia

Kijk dat zijn nou echt vette nummers...


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:07:

Beter krijgen we zo born slippy ook nog


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:08:

09 Cygnus X - Orange theme


Posted by Freezel on Dec-31-2003 16:09:

Hierna volgens ID&T: Rank 1 - Breathing (Airwave)


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:10:

quote:
Originally posted by Freezel
Hierna volgens ID&T: Rank 1 - Breathing (Airwave)


Kutleiers, ze moeten gewoon het origineel draaien waar ik op gestemd heb


Posted by Original on Dec-31-2003 16:10:

Vind toch de "Moonmans sinaasappelsap Mix" beter dan t origineel.


Posted by Freezel on Dec-31-2003 16:12:

quote:
Originally posted by Original
Vind toch de "Moonmans sinaasappelsap Mix" beter dan t origineel.


Misschien had ID$T die mp3 niet, net als bij de volgende


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:13:

quote:
Originally posted by Freezel
Misschien had ID$T die mp3 niet, net als bij de volgende


ghehehe


Posted by Freezel on Dec-31-2003 16:15:

oh ja, straks om 18:00 op Radio 538 de Grandmix 2003 van Ben Liebrand 2003 Luister ik altijd vast, ook wel jeugdsentiment voor mij


Posted by Freezel on Dec-31-2003 16:17:

motorfiets - als de haast komt (slaande snaren hermengeling)


Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.