TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Laat jezelf zien....
Pages (12): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave Dit is metzz!!!!!!!!!!!! : |
als je jezelf ziet, terwijl je 't niet verwacht
| Originally posted by New Wave Dit is metzz!!!!!!!!!!!! : |

K zal eens kijken of k van vakantie terschelling nog foto�s overhoudt

Heb ik eigenlijk wel is een foto gepost?
Misschien moet ik maar is gaan zoeken of er eens eentje maken

Dit is een heel vaag plaaatje van mij....
ik draai op het examen stunt van me school...ik was nog lam van de avond ervoor....we hadden een feestje in scheveningen en ja hehe
ik was nog wazig maar ik had wel een flex set neergezet....
no worries mate
kut hij is wel heel vaag...maar ik snap die scanner ni helemaal maar ja het teminste wat h�
Wel grappug joh 
| Originally posted by Dj Lex Heb ik eigenlijk wel is een foto gepost? Misschien moet ik maar is gaan zoeken of er eens eentje maken |

Mr. DJ!!
zo, na een half uurtje kloten met brinkster is t nu ook mij gelukt om een fotootje van mij te plaatsen

comment: kwam toen net terug van Tiesto solo....

| Originally posted by Optimus Trance zo, na een half uurtje kloten met brinkster is t nu ook mij gelukt om een fotootje van mij te plaatsen ![]() comment: kwam toen net terug van Tiesto solo.... ![]() ![]() |
LOL, neeeeee
hij doet t nu wel hoor jongens

Ik zie nog niets.......alleen een wit hokkie mete en rood kruisje........................
lata
| Originally posted by New Wave Ik zie nog niets.......alleen een wit hokkie mete en rood kruisje........................ lata |
Haha nou ik zie hem nu wel en hij ziet er behoorlijk....... uh moe uit hahahaha
veel "chineesjes" hiero..yummie 
zooo brakke kop hahahahaha
Mijn foto'tje komt er bijna aan, nog een weekie en dan staat ie der....................hoop ik.
LATA!!!!!!!!
Ik heb gezocht, maar de laatste foto's van mij zijn in een zwembad van Duinrel, zo'n half jaar geleden, dus ik ga wel webxcammem en dan dat gekloot met Brinkster nog ff uitzoeken
Komen er nog eens wat van die verknaakte en vertiefde hoofden in deze thread!!!
Originally posted by Nastra Azzurro ik heb dezelfde bril als bellie....maar hijs kapot *cries* |
.Naja koop wel een nieuwe op Dancevalley
| Originally posted by Bellie Naja koop wel een nieuwe op Dancevalley GREETZ!! |
haha schiet het licht weg joh lol.. is dat voor of na je pilletje?
| Originally posted by Henkie_henk haha schiet het licht weg joh lol.. is dat voor of na je pilletje? |
Hehehe die brilletjes heb ik wel es opgehad ja...Maar die hoef ik echt niet te hebben ouwe 
Toen ik hem opdeed toen ik uit mn naad was dacht ik dat ik zowat OUT ging man.hihihi
GREETZ!!
Ok hier dan eindelijk een foto.(Thnx Proxy
)
-------------------------------------------------------------

GREETZ!!
| Originally posted by Bellie Ok hier dan eindelijk een foto.(Thnx Proxy )GREETZ!! |

(dus niet stoned of dronken of zoiets dergelijks)
Hahaha wat lul je nou rare gast 
Deze foto was genomen op Qlimax.En volgens mij ook nog voor Mauro.Want ik was hier nog niet helemaal de weg kwijt.Je had me moeten zien nadat mauro gespinned had.haha nee dat had je eigenlijk NIET willen zien.LOL 
GREETZ!!