TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
Steve : Så det kommer så pass lite folk härifrån är för att bussen kommer när det börjar? Och inte för att krysningen är när den är? Låter bra 
Ja jag vet. Undrade bara om det va därför det va så lite folk. Eftersom jag vet att bussen kommer dit 21,00 så vet jag oxå varför det kanske inte blir så mycket förfest hos Glorie...
hmmm... aaa, såg precis att bussen anländer till NH (inte till resecentrum) 21.00, hemfärd vid 03.30. då ses vi där inne.
Irish, trevligt minsann. "inte spendera mkt tid utöver det?" What? har du nåt emot staden?
åker du med tåg lr bil upp?
Jag och en polare kommer att bila ner i alla fall och ser till att åka i god tid... Polarn e dessutom Linköpingsbo från början så han kommer hälsa på sin familj
. Så vi hittar på nåt skoj vi som blir... antingen hos dig Glorie eller så drar vi på nån pub typ.
förstå vilket drag det kommer bli.
steve.. ja antar att de e bättre att ni parkerar bilen där din polare bor.. (gratis parkering då antar ja) för utanför mig kostar det pengar.. men det är visserligen överkomligt. vet du var i lkpg han bor.. bor han inte i centrum ere kanske inte så bra att parkera där.
vet inte än när ja ska jobba =/ i vilket fall som helst ligger cirka...6-7 pubar ett stenkast från NH
15 dagar kvar 
när Kai Tracid äntligen spelar i sverige kan man ju inte missa det 
| quote: |
| Originally posted by Glorie Irish, trevligt minsann. "inte spendera mkt tid utöver det?" What? har du nåt emot staden? åker du med tåg lr bil upp? |

| quote: |
| Originally posted by Funfrock när Kai Tracid äntligen spelar i sverige kan man ju inte missa det |
Way to go, Funfrock.
Fick reda på igår att jag ska åka ner till Linköping den helgen 
Men jag har ingen biljett, får se om jag tar mig dit. 
| quote: |
Originally posted by Glorie Way to go, Funfrock. Jag ska snart börja planera en TA-meetup! Skam den som ger sig |

| quote: |
| Originally posted by NooN Fick reda på igår att jag ska åka ner till Linköping den helgen ![]() Men jag har ingen biljett, får se om jag tar mig dit. |
hörrudu, du måååste pallra dig till festen
, annars kommer jag personligen att sätta en snigel på ditt öga
seriöst alltså, klart du ska komma.... och uppsluta till december månads förmodligen största TA-meetup. Planeringen startar när jag vet speltider etc.
| quote: |
| Originally posted by Glorie och uppsluta till december månads förmodligen största TA-meetup. |
äh
jag glömde bort den

| quote: |
| Originally posted by Glorie menar du att du ska till LKPG i vilket fall och inte på festen? hörrudu, du måååste pallra dig till festen , annars kommer jag personligen att sätta en snigel på ditt öga seriöst alltså, klart du ska komma.... och uppsluta till december månads förmodligen största TA-meetup. Planeringen startar när jag vet speltider etc. |
Fan va gött att kai tracid kommer hit! ska bli så jävla fint

10 dagar kvar!
Jag har fått speltider och ett förslag från mig blir alltså att ta TA-meetupen i närheten av MAINSTAGE, mellan 22.30-23.00! Låter mumma va? 
| quote: |
| Originally posted by Glorie 10 dagar kvar! Jag har fått speltider och ett förslag från mig blir alltså att ta TA-meetupen i närheten av MAINSTAGE, mellan 22.30-23.00! Låter mumma va? |
Men det är väl rätt coolt iofs o supporta våra superstar DJs
hmmm, nej just du har rätt... hmmmm, då får vi ta 22.00
jag vet inte än heller när jag ska jobba... men det löser sig 
Question Numero Eins: Finns det några biljetter kvar eller någon som har en, alternativt två stycken över? (Jag orkar inte bläddra igenom alla femtomtusenfyrahundratolv trådar som finns om denna festen på TC och TA klockan tre på morgonen)
Fråga number dois: Är det någon nisse som ska bila upp och har vägarna förbi Växjö-trakterna med en plats - alternativt två - över?
| quote: |
| Originally posted by DJ_Laszlo Question Numero Eins: Finns det några biljetter kvar eller någon som har en, alternativt två stycken över? |
| quote: |
| Originally posted by Glorie det finns biljetter kvar! du kan va lugn me det. Kom hit vettja |
lazslo,hmmm... vågar ju inte säga att det finns kvar i dörren när du kommer (i och med att du kommer från växjö och allt) men de e ju bara att be nån som bor i linköping (mig tex) köpa ut biljetter åt dig?
det med att fråga ef. plats gör du nog bättre i att fråga på TC? mer folk därifrån som ska på festen antar jag.
kommer du inte om du inte får plats i bil eller? ere det det hänger på?
| quote: |
| Originally posted by Glorie kommer du inte om du inte får plats i bil eller? ere det det hänger på? |
lazslo...ahhh, äsch då :/ hoppas din kompis får för sig att vilja åka upp ändå.
kommer bli kul ju! 
Med min räkning är det nu 4 dagar kvar!!!! Jag räknar inte lördagen, hihi. 
kom just på att jag e grymmt sugen på att åka dit, även fast kai tracid inte faller helt i min smak...
får se... 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.