TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »


Posted by Pjox on Nov-25-2003 11:02:

Steve : Så det kommer så pass lite folk härifrån är för att bussen kommer när det börjar? Och inte för att krysningen är när den är? Låter bra


Posted by Pjox on Nov-25-2003 11:25:

Ja jag vet. Undrade bara om det va därför det va så lite folk. Eftersom jag vet att bussen kommer dit 21,00 så vet jag oxå varför det kanske inte blir så mycket förfest hos Glorie...


Posted by Glorie on Nov-25-2003 11:37:

hmmm... aaa, såg precis att bussen anländer till NH (inte till resecentrum) 21.00, hemfärd vid 03.30. då ses vi där inne.

Irish, trevligt minsann. "inte spendera mkt tid utöver det?" What? har du nåt emot staden? åker du med tåg lr bil upp?


Posted by SteveTranz4ever on Nov-25-2003 11:42:

Jag och en polare kommer att bila ner i alla fall och ser till att åka i god tid... Polarn e dessutom Linköpingsbo från början så han kommer hälsa på sin familj . Så vi hittar på nåt skoj vi som blir... antingen hos dig Glorie eller så drar vi på nån pub typ.


Posted by Glorie on Nov-27-2003 14:36:

förstå vilket drag det kommer bli.

steve.. ja antar att de e bättre att ni parkerar bilen där din polare bor.. (gratis parkering då antar ja) för utanför mig kostar det pengar.. men det är visserligen överkomligt. vet du var i lkpg han bor.. bor han inte i centrum ere kanske inte så bra att parkera där.

vet inte än när ja ska jobba =/ i vilket fall som helst ligger cirka...6-7 pubar ett stenkast från NH

15 dagar kvar


Posted by Funfrock on Nov-27-2003 20:04:

när Kai Tracid äntligen spelar i sverige kan man ju inte missa det


Posted by Johan (DJ Irish) on Nov-28-2003 13:42:

quote:
Originally posted by Glorie
Irish, trevligt minsann. "inte spendera mkt tid utöver det?" What? har du nåt emot staden? åker du med tåg lr bil upp?


Haha, nä jag har verkligen inget emot Linköping, men jag är inte där för att kolla in staden utan för att få se Kai Tracid. Jag åker hem på första möjliga sätt efter det.

Hur jag kommer dit är en annan femma. Tåg och bil är båda möjliga alternativ just nu. Kanske även en kombination av de två.... får väl snart börja reda ut det dära...


Posted by Glorie on Nov-28-2003 17:27:

quote:
Originally posted by Funfrock
när Kai Tracid äntligen spelar i sverige kan man ju inte missa det


Way to go, Funfrock.

Jag ska snart börja planera en TA-meetup! Skam den som ger sig


Posted by NooN on Nov-28-2003 17:29:

Fick reda på igår att jag ska åka ner till Linköping den helgen
Men jag har ingen biljett, får se om jag tar mig dit.


Posted by mindshooter on Nov-28-2003 18:12:

quote:
Originally posted by Glorie
Way to go, Funfrock.

Jag ska snart börja planera en TA-meetup! Skam den som ger sig


hehe ja det låter bra det glorie

Ska bli kul o se honom igen faktiskt


Posted by Glorie on Nov-29-2003 14:40:

quote:
Originally posted by NooN
Fick reda på igår att jag ska åka ner till Linköping den helgen
Men jag har ingen biljett, får se om jag tar mig dit.


menar du att du ska till LKPG i vilket fall och inte på festen? hörrudu, du måååste pallra dig till festen , annars kommer jag personligen att sätta en snigel på ditt öga seriöst alltså, klart du ska komma.... och uppsluta till december månads förmodligen största TA-meetup. Planeringen startar när jag vet speltider etc.


Posted by reveal on Nov-29-2003 15:08:

quote:
Originally posted by Glorie
och uppsluta till december månads förmodligen största TA-meetup.



Hur stor är den? För den på kryssningen blir rätt fin också


Posted by Glorie on Nov-29-2003 15:12:

äh jag glömde bort den


Posted by NooN on Nov-29-2003 16:19:

quote:
Originally posted by Glorie
menar du att du ska till LKPG i vilket fall och inte på festen? hörrudu, du måååste pallra dig till festen , annars kommer jag personligen att sätta en snigel på ditt öga seriöst alltså, klart du ska komma.... och uppsluta till december månads förmodligen största TA-meetup. Planeringen startar när jag vet speltider etc.


Jag ska hälsa på min kusin som pluggar där. Ska ut på krogen och lie sånt där. Ska försöka komma dit, om det finns biljetter i dörren vill säga...


Posted by InoX on Nov-30-2003 00:57:

Fan va gött att kai tracid kommer hit! ska bli så jävla fint


Posted by Glorie on Dec-03-2003 13:30:

Party Hat

10 dagar kvar!

Jag har fått speltider och ett förslag från mig blir alltså att ta TA-meetupen i närheten av MAINSTAGE, mellan 22.30-23.00! Låter mumma va?


Posted by mindshooter on Dec-03-2003 14:57:

quote:
Originally posted by Glorie
10 dagar kvar!

Jag har fått speltider och ett förslag från mig blir alltså att ta TA-meetupen i närheten av MAINSTAGE, mellan 22.30-23.00! Låter mumma va?


då är det två medlemmar som inte kan komma, eftersom dom står bakom spelarna Men det är väl rätt coolt iofs o supporta våra superstar DJs


Posted by Glorie on Dec-03-2003 15:02:

hmmm, nej just du har rätt... hmmmm, då får vi ta 22.00 jag vet inte än heller när jag ska jobba... men det löser sig


Posted by Laszlo on Dec-05-2003 02:10:

Question Numero Eins: Finns det några biljetter kvar eller någon som har en, alternativt två stycken över? (Jag orkar inte bläddra igenom alla femtomtusenfyrahundratolv trådar som finns om denna festen på TC och TA klockan tre på morgonen)

Fråga number dois: Är det någon nisse som ska bila upp och har vägarna förbi Växjö-trakterna med en plats - alternativt två - över?


Posted by Glorie on Dec-05-2003 10:27:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Question Numero Eins: Finns det några biljetter kvar eller någon som har en, alternativt två stycken över?


det finns biljetter kvar! du kan va lugn me det. Kom hit vettja


Posted by Laszlo on Dec-05-2003 17:29:

quote:
Originally posted by Glorie
det finns biljetter kvar! du kan va lugn me det. Kom hit vettja


Okej - det låter bra...då förutsätter jag att det även kommer att säljas vid dörren? (Om jag nu kan vara lugn, så lär de väl inte gå åt tills dess). I annat fall måste jag ta mig till Jönköping för att hämta ut förköpsbiljetterna, och jag har 30 mil dit - t&r.

Det var meningen att jag skulle spela på några kompisars födelsedagsfest samma dag (en fyller 25 och två fyller 20), så de hade planerat att slänga ihop en stor jävla fest tillsammans. Jag tänkte vara snäll och offra mig den kvällen - nu har de emellertid kommit på att de bara skulle ha en "vanlig fest där hemma". Grattis till de, och ja må de leva och det ena med det andra - men tracid tänker jag inte missa för en vanlig fjortisfest som det till slut alltid blir av de tillställningarna.

Dilemmat är att jag förmodligen kommer att få åka själv (om jag inte lyckas övertala någon annan nisse att köra - men de brukar oftast vilja dricka el öl eller två också) - och eftersom jag varit lite dum så får jag tillbaks mitt körkort först i januari. Så om någon med en ledig plats har vägarna förbi Växjö så vore jag evigt tacksam om jag kunde få haka på.


Posted by Glorie on Dec-05-2003 19:04:

lazslo,hmmm... vågar ju inte säga att det finns kvar i dörren när du kommer (i och med att du kommer från växjö och allt) men de e ju bara att be nån som bor i linköping (mig tex) köpa ut biljetter åt dig?

det med att fråga ef. plats gör du nog bättre i att fråga på TC? mer folk därifrån som ska på festen antar jag.

kommer du inte om du inte får plats i bil eller? ere det det hänger på?


Posted by Laszlo on Dec-05-2003 19:15:

quote:
Originally posted by Glorie
kommer du inte om du inte får plats i bil eller? ere det det hänger på?


Japp, jag är rädd för det...för jag vet inte om jag kan få med mig några polare, med tanke på födelsedagsfesten och allt det där. Jag har en polare som med all säkerhet skulle haka på, men om han står i valet och kvalet mellan att köra eller stanna hemma så är jag rädd för att han väljer det sistnämnda.


Posted by Glorie on Dec-08-2003 18:45:

lazslo...ahhh, äsch då :/ hoppas din kompis får för sig att vilja åka upp ändå. kommer bli kul ju!

Med min räkning är det nu 4 dagar kvar!!!! Jag räknar inte lördagen, hihi.


Posted by St_Andrew on Dec-08-2003 19:05:

kom just på att jag e grymmt sugen på att åka dit, även fast kai tracid inte faller helt i min smak...

får se...


Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.