TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Ja, weet je hoe dat het komt dat bij sommige Free Records Shops het niet in het systeem lijkt te staan; omdat "Het paard van Troje" twee keer in de computer staat. 1 keer onder de gewone naam (dan vind hij alleen dat Extrema Live! feest van 15 november) en 1 keer onder "FRS paard van Troje". Dus als die knakker bij de FRS het niet kan vinden moet je zeggen dat hij onder "FRS Paard van Troje" moet zoeken |

| Originally posted by ChooChoo Bedankt! Ik ben er al 2 keer voor terug geweest en die gast bij de FRS kon t feest steeds niet vinden! Zwaar irritant ![]() Dan ga ik ze maandag meteen halen. |
Goed bezig!
| Originally posted by Partyhardy! Cool! Goed bezig! |
Beste Harmen. Sorry voor het ongemak van het teveel betalen voor je kaartje. We zijn nu met de ticketbox bezig om te kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen. We zijn er namelijk nog niet uit hoe we dit het beste zouden kunnen doen. Wij vinden het namelijk (nog vervelender) als de mensen die al te veel hebben betaald nog een keer het ongemak hebben om weer terug te moeten gaan naar de FRS. Ik denk dat het zo gaat worden dat je bij aankomst op het feest het geld van je kaartje terug kunt krijgen.(na het vertonen van je kaartje natuurlijk). Dit zal snel bekent gemaakt worden. Hou je op de hoogte. Vriendelijke groet, Stef. |
Goed bezig Harmen! 
thanx!! ben ook al twee keer bij free record langsgeweest, had het zelfde probleem. Ga morgen meteen weer langs.
Moet er gewoon bij zijn de 13e, SK rocks

Hehe de site
www.everybodyworldwide.com is nu ook geupdate alleen ik vraag me af wat voor muziek er te horen is als de site laad want met kabel is het zo snel dan hoor je alleen "pompie..."
Hehehe wel humor dat stemmetje als je ff een tijdje luistert.
| Originally posted by magrec Hehe de site www.everybodyworldwide.com is nu ook geupdate alleen ik vraag me af wat voor muziek er te horen is als de site laad want met kabel is het zo snel dan hoor je alleen "pompie..." Hehehe wel humor dat stemmetje als je ff een tijdje luistert. |
En ik hoor ook allen die POM als ik erop kom.... denk dat dat alles is.
Ja pompiedom en dan isset afgelopen. En ik hoor alleen het eerste stukje wat sander lult. Iets van: hallo, kom naar het feest....
EDIT: Druk op je rechtermuisknop en dan rewind toen kon ik het begin horen....melig
maar de tickets zijn inmiddels binnen. Nog een maandje wachten...
Ik zal morgen ook kaartjes gaan halen! Vergeet t steeds 
Ik heb er nu al steeds meer zin in. Gaan veel mensen, mooi is dat 
Pre-party dan toch maar bij mij? 
| Originally posted by SnuggLe Ik heb er nu al steeds meer zin in. Gaan veel mensen, mooi is dat ![]() Pre-party dan toch maar bij mij? |
dus geen OV shit)
Kaartje gehaald! Ook geen problemen gehad met het computersysteem ofzo, beetje vaag verhaal van jullie 
Heb er nou al zin in!
Wie komen er nou?
-BoumaBros
-Magrec
-Partyhardy
-Lex
-DjDavid
-Kakao
-ChooChoo
-SnuggLe
-Snaar
-?Djeebie
-?DjBazz
.....?
| Originally posted by SnuggLe Wie komen er nou? -BoumaBros -Magrec -Partyhardy -Lex -DjDavid -Kakao -ChooChoo -SnuggLe -Snaar -?Djeebie -?DjBazz .....? |
Voor iedereen die reeds een kaartje heeft gekocht voor Everybody 13 dec. met Sasha en Sander Kleinenberg:
Er is door een fout in de computer bij de Free Record Shop bij een aantal kopers te veel voorverkoopfee gerekend voor het kaartje. Zij hebben in totaal 28 euro betaald, ipv de 25 euro die gerekend had moeten worden. Inmiddels is dit probleem al weer hersteld. Diegenen die teveel hebben betaald kunnen bij de kassa/ entree bij het Paard van Troje op de avond van het feest 3 euro terug krijgen. Waar dit exact zal zijn zal duidelijk worden aangeven. Uiteraard moet het kaartje getoond worden als bewijs.
Onze excuses voor het ongemak.
Everybody
Datum: 13 december 2003
Line-up: Sasha, Sander Kleinenberg, Stef Vrolijk, Desyn Masiello
Tijd: 23.00-05.00
Tickets: �25 euro incl. voorverkoopfee. Exclusief bij Free Record Shop
www.everybodyworldwide.com
Met vriendelijke groet,
Everybody crew
ah beter! goed geregeld! 
Present morgen kaartje 
wat zou 2003 zijn geweest zonder een feestje met Sasha en Kleinenberg? een stuk minder dunkt mij! en daarom ga ik hier naartoe! ik ben benieuwd hoe Sasha irl draait, want op sets is het altijd heerlijk! Van Kleinenberg ken alleen een heleboel remixen, en goeie verhalen, dus ga ik luisteren met een kritisch oor (als ik nog nuchter ben) 
| -BoumaBros -Magrec -Partyhardy -Lex -DjDavid -Kakao -ChooChoo -SnuggLe -Snaar -Tijs08 -?Djeebie -?DjBazz |
| -BoumaBros -Magrec -Partyhardy -Lex -DjDavid -Kakao -ChooChoo -SnuggLe -Snaar -Tijs08 -?Djeebie -?DjBazz |

-BoumaBros
-Magrec
-Partyhardy
-Lex
-DjDavid
-Kakao
-ChooChoo
-SnuggLe
-Snaar
-Tijs08
-Djeebie
-DjBazz
-total woot
-azior
yeah baby yeah!
Nou nog 1,5 week en dan is het zover 
Ben wel benieuwd maar ik verwacht er niet teveel van want met sasha weet je namelijk nooit en ach anders maar naar desyn in de kleine zaal.
Ben ook blij dat het niet helemaal uitverkocht is iig niet te druk 
JAJA het is nu zeker
BoumaBros
-Magrec
-Partyhardy
-Lex
-DjDavid
-Kakao
-ChooChoo
-SnuggLe
-Snaar
-Tijs08