TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 22-11-2003: Pay&Go Groove City, Kart Expo, Brussel
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 ja, da's waar. Hehe, die 2e die vroeg:"acheter des pillules?" en onze beste nabistai wees naar mij, hij had het niet verstaan |
Originally posted by Nabistai en telkens proberen hun portefeuilles te pikken! |
Ja ma, iedereen zat daar op de bollen / speed.
Wel lache gewoon, en kheb maar 1ne afgevoerd zien worden (om 12.00 al, goe bezig jongen!)
Ok ff verder dan.
Bob Sinclair was dus zoals ik zei super goe. Wa em draaide was echt de beste house tunes gewoon.
Wie na hem draaide wist ik niemeer, eigenlijk niet op gelet.
Ben dan is naar de techno zaal gegaan (mijn broer en zijn lief zijn ni echt techno fans) en daar wast vant zelfde.
Iedereen daar mega in form, en die inrichting vond ik ook fameus cool 
All� ik bedoel hoe den dj opgesteld stond met die laser derachter die constant bezig was .... zalig...
Ff gebleven en proberen een meiske van men klas te zoeken, maja, in zo"n massa beginnen zoeken, yea right useless maar da had ik telaat door 
Terug naar de house area gegaan en daar wast ook nog super.
Mijn broer had last van zen rug en is tegen 3.00 naar huis vertrokken.
Ik kon nog met vrienden van hem mee en ben dus daar gebleven (hop verhuis naar de techno zaal) waar we gebleven zijn tot 5 ofzoiets, ni op men uur gekeken.
Weet niet wie er toen bezig was maar twas ook weeral supergoe. Ook daar had er iederen nog zin in en die massa was ni te stoppen.
Dus dan met die gasten weggegaan en gaan chillen bij iemand thuis.
Kstond voor men deur om 8.30 ofzo en direct mijne nest ingedoken tot 5.30 
Kzal er volgend jaar zeker terug bijzijn !
Ik ben er toch zeker wel geweest hoor!
Rond 20.00 de trein gepakt, zag er in het begin wel een klein beetje tegenop om helemaal in mijn eentje ernaartoe te gaan, maar dat was gelukkig snel over. Kwam al bij het instappen in de trein een groep van 10 jongens en meisjes tegen die ook naar Groove City gingen, beetje mee gepraat (ondanks dat ik bijna geen Frans spreek en zij amper Nederlands) en toen ze doorkregen dat ik de weg wist (kan je nagaan, wie is hier nou de Belg?) was het al gauw wel duidelijk dat ik maar met hen mee moest de rest van de avond.. Had ik uiteraard geen bezwaar tegen.
Na de trein, twee keer een bus en een stukje lopen (we zijn de massa gevolgd in plaats van mijn vooraf uitgekozen route te nemen) kwamen we bij het terrein. Na de 'controle' (wederom Belgie-style, zo doorlopen dus zonder gefouilleerd te worden) meteen de techno-zaal in gedoken. Daar de jas opgehangen en maar eens een mooi plekje in de zaal gezocht. Bij mijn Belgische vriendjes en vriendinnetjes kwamen meteen allerlei verboden middelen uit alle broekzakken en schoenen, zelf hield ik het maar bij Red Bull, wat overigens maar 2 euro was, echt top!
We kwamen binnen aan het einde van de set van Magnus, een duo bestaande uit CJ Bolland en Tom Barman. Van opwarmen was voorlopig even geen sprake, want het ging meteen behoorlijk hard. Geluid was wel goed, alleen aan de zijkanten een beetje delay, maar niks te klagen. Volume was ook goed, geen piep in de oren na afloop maar ook zeker niet te zacht. Magnus draaide dus zoals gezegd vrij hard, en het eerst echt vette moment was aan het einde van hun set, met CJ Bolland - The prophet. Had eigenlijk al wel verwacht dat ie gedraaid ging worden, en CJ stelde dan ook niet teleur.
Daarna was het de beurt aan C1 (de man van Intec Records). Vond dat zelf wat minder, hij bouwde rustig op, draaide wel okee maar niet echt iets om over naar huis te schrijven.. Uiteraard deed ie ook nog even een graai in de bak met Intec-releases.. Onder andere Pontap� was het resultaat.
Vervolgens Rolando. Die begon ongeveer zoals ik het verwacht had, vrij rustig, lekker diep, met mooie melodielijnen, echt een genot om naar te luisteren. Technisch trouwens ook perfect. Gelukkig bleef het allemaal ook erg dansbaar (dit in tegenstelling tot wat Richie H. bijvoorbeeld de laatste tijd zo nu en dan op de draaitafel legt). Voor mij een van de beste uurtjes van de avond. Het laatste deel van zijn set werd ingeluid met Aztec Mystic - Knight of the jaguar, echt werelds om die eindelijk eens live te horen. Het laatste half uur van Rolando (die helaas maar 1.5 uur had gekregen) gebruikte hij duidelijk om op te bouwen voor de volgende DJ. Vond het zelf een beetje jammer, want ik vond het eerste deel echt geweldig. Maar aan de andere kant hoort opbouwen er natuurlijk nu eenmaal bij.
De voorlaatste DJ van de avond was Dave Angel. Het was maar goed dat Rolando het tempo er alvast een beetje had ingebracht, want deze man ging hard tekeer. Lekker uptempo, goed voor een anderhalf uur lekker springen. Niets bijzonders overigens, maar zeker goed.
De laatste DJ van de avond was Luke Slater, een van de namen waarvoor ik naar dit feest was gekomen. Had hem nog nooit horen draaien, maar ik ben blij dat ik deze kans heb gepakt. Hij draaide echt heel lekker, speelde met het publiek, creeerde zeker in het tweede uur van zijn set breakdown na breakdown, echt een waardige afsluiter van de avond. Enkele platen die ik heb herkend: Mauro Picotto - New time new place (had ik nog niet live gehoord, was wel grappig), Umek - Gatex (mooiste moment van de avond samen met Knights of the jaguar) en Bryan Zentz - D-Clash.
Helaas was ook dit alweer veel te snel voorbij, en was het alweer tijd om naar huis te gaan. Dit keer via mijn van te voren uitgestippelde route, beviel mezelf wel een stukje beter. Op het station maar weer afscheid genomen van de groep waarmee ik opgetrokken ben deze avond, hopelijk kom ik ze een volgende keer weer tegen.
Vond de sfeer erg goed, niks geen vechtpartijen of ongeregeldheden gezien (daar kunnen de grote feesten in Nederland een voorbeeld aan nemen). Belgen zijn echt leuke mensen, veel mensen die een praatje met je maken (ook als je ze eigenlijk amper verstaat). Techno-zaal was wel goed gevuld maar zeker niet te vol, ook fijn.
Oh ja, er schijnen ook nog een house-zaal, een d'n'b-zaal en een chill-out geweest te zijn, ik heb ze alleen niet bekeken
Was ook helemaal niet nodig.
Sweet nu kom i kdus te weten wie er waar draaide.
Tis me opgevallen dat ik niet meer zo kijk op namen, raar, als ze lekker draaien ist al goe genoeg voor mij.
Al ist Jef, de coiffeur van de slager zen vrouw of judge jules...
En onregelmatigheden ook ni echt gezien.
En ja die beveiliging was wel lachen, geen fouillage, geen overmacht aan flikken (die waren aangkondigd) of controle. Maar ze liepen overal in de zalen wel rond.
De weedgeur hing ook overal, iedereen zat gezellig zen jointje te roken => goeie; relaxte sfeer 
Ik had basd gesmst ma twas ni goe aangekomen percies 
Nee ik heb niks ontvangen..
Maar goed, je zal je evengoed wel vermaakt hebben 
| Originally posted by pooley Ja ma, iedereen zat daar op de bollen / speed. Wel lache gewoon, en kheb maar 1ne afgevoerd zien worden (om 12.00 al, goe bezig jongen!) |
Liquid 
brr, nee dank u. Geef mij maar een plat watertje