TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Contest Breda
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
Ja! ik sluit me volledig bij Sido aan!
een erg gezellige avond!
van de eerste dj maar 2 nummers gehoord, wat wel okay klonk. Toen Blighty!
Hij draaide echt een goede set met heerlijke trance nummers zoals Sunny Changes en Orga vs Red - Forever
het mixen ging ook erg goed 
Toen van de derde dj niet veel gehoord, ze had er niet echt kaas van gegeten maar ze zag er overigens wel erg lekker uit,whehe

En toen als afsluiter Sander!
Ook hij mixte goed en vooral de platenkeuze was het wat hem deed voor mij! echt heerlijke nummers! check die tracklist! super!
Al met al dus echt superavond en blij dat ik Blighty nog uit de brand kon helpen! 
Nu maar afwachten wie er met Oud & Nieuw mag gaan draaien! Spannend!! 
Hi all,
Na een redelijk vlotte treintrip ben ik weer aangekomen in Nijmegen en heb ik plaatsgenomen achter mijn computer om even een korte review te schrijven van de leuke gezellige avond in Breda gisteren. Voordat ik begin wil ik allereerst nogmaals Onno (PartyHardy!) bedanken de geweldige gastvrijheid, thanks man! 
Review:
Rond 21:00 kwam ik aan in de Suykerkist. Omdat ik pas op dinsdag werd gebeld was het voor mij niet mogelijk om een auto te regelen. Bovendien moest iedereen die eventueel mee kon werken of had andere verplichtingen. Helaas, maar waar, ik moest alleen naar Breda, met de trein 
In de Suykerkist raakte ik al snel in gesprek met de resident MC van The Level Arnhem. Het was wel een sociale kerel alleen zag zijn maat er een beetje uit als de pa van Yoji Biomehanika en volgens Onno was hij ook niet bepaald vriendelijk, maar goed 
Tegen 22:00 begon de eerste DJ, Andy Long genaamd. Andy draaide lekkere funky groovy plaatjes en eindigde een beetje spacey met As the rush comes. Jammer, want die had ik dus ook in mijn tas gestopt
Ondertussen was ik al wat plaatjes aan het selecteren toen ik de altijd happy Onno ineens voor me zag staan
Tegen 23:00 nam ik de decks over en draaide het onderstaande setje. Ik vermaakte me prima en had ook wel het idee dat het publiek + de jury mijn set kon waarderen. Ik had er in ieder geval wel een goed gevoel over 
De tracklisting:
01 Mark Norman - Overkill (Intro Mix)
02 VDM - No hesitation
03 Andain - Beautiful things (Photon project Mix)
04 Darren Tate vs. Jono Grant - Nocturnal creatures (Jono Grant Remix)
05 Orga vs. Red 1 - Forever
06 Signum - Sunny changes
07 Mind one - Star for me (Instrumental Mix)
08 Ferry Corsten - Rock your body, rock (F. Massif Remix)
09 Firewall - Sincere (Pulser Remix)
10 DK8 - Murder was the bass (Reworked)
11 Passive resistance - Praiseworthy tunes (Wetback Remix)
Na mij nam een vrouwelijke DJ, Sarah het over. Maar al snel bleek dat ze niet kon beatmatchen. Het was al snel duidelijk dat iemand anders haar demo had gemaakt. Oftewel fraude, wat ik niet erg kan waarderen...
Om 01:00 was het de beurt aan Sander oftewel El Sandro
om het publiek wakker te schudden met zijn proggy sound. Ik vond het zelf een erg lekkere set
Dikke platen alleen jammer dat de eerste overgang skipte, maar ik las dat de monitor uitviel? Pech man
Hoe dan ook vond ik het een superlekkere diepe set.
Tegen 2-en vond de organisatie het wel goed geweest en begon de mensen de deur uit te werken. Na nog wat te hebben staan kletsen met de organisatie en Cor Fijneman die ook ter plaatse zijn Onno en ik ook weggegaan en hebben we nog genoten van een paar uurtjes slaap. Al kon ik niet goed slapen gezien ik de hele avond red Bull heb lopen drinken 

Gedurende de avond zijn er wat foto's gemaakt met mijn digicam welke hieronder te bezichtigen zijn.
Pictures:

Al met al vond ik het gisteren een supergeslaagde avond. Lekkere muziek, gezellige mensen, koude red bull's, wat wil je nog meer??? 
Ik ben ook zeker benieuwd naar de uitslag al zullen we daar denk ik nog wel even op moeten wachten 
Greetings,
Blighty
Vet report V!
Dat was dus een erg aangenaam avondje als ik het zo lees! Jammer dat ik er niet bij kon zijn, had me zeker wel vermaakt!
Suc6 2 both Blighty & Sandro!
spannend hoor! 
Hier de volledige tracklist:
01. Annie Lennox - Wonderfull (Sander Kleinenberg Vocal Club Mix)
02. Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
03. Echomen - Cure (Dragon Dub)
04. Matthew Dekay - If I Could Fly
05. Pufo & Sin Plomo - I Surrender
06. Dimas Presents D Formation - Signs & Portents
07. Christian Cambas - It Scares Me (Micali & Ajami Remix)
08. Britney Spears Feat. Madonna - Me Against The Music (Gabriel & Dresden DUB)
09. Jose Zamora & C. Nemmo - Lochness (Dub)
10. Matthew Dekay & Akatisha - Time To Think (Rewind Mix)
11. The Space Brothers - One More Chance (Riley & Durrant Remix)
Toch eentje niet kunnen IDen Sido 
Was zeker lache, alleen geluid in de dj booth was echt ruk en aangezien ik nogal van de lange overgangen ben was dat wel ff lastig, maar publiek reageerde goed op mijn sound en dat had ik niet verwacht omdat het niet echt makkelijke platen zijn die ik draai!
Het gaat dus de goede kant op met de scene 
Ga er niet van uit dat ik deze contest win, maar heb zeker een kansje
We wachten af.....
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Toch eentje niet kunnen IDen Sido ![]() |
Tja, die setup ziet er niet echt praktisch uit nee. Twee draaitafels naast elkaar en de mixer ergens anders?!
Maar goed, leuk dat het zo'n tof avondje was. Ik ben echt benieuwd wie er gaat winnen!
das wek vaker zo hoor patrick!!!
alleen ja als het geluid niet goed isw en dan datde tafels zo staan is wel onhandig ja, hoor je pas later dat ie fout loopt moet je nog 10 min. lopen om naar de platenspeler te lopen
maar goed
ziet er cool uit blighty!
ik moet zometeen! ga rond negen uur in MIJN AUTOOTJE
naar de plek des onheils en we gaan wel zien wat het word
groetjes
sup wassup wassup ???
yo, net wakker
gister breda geweest in de groene sael
helaas was het tegenovergesteld van donderdag extreem rustig hoorde ik
dat vond de organisatie ook jammer dat was om kwart voor elf toen ik binnenkwam
maar dat kwam omdat zoiezo de vridjag al niet echt gek druk is normaal en in de Spock staat deze avond eewn heeel goed feest gepland dus jah ik had weer eens pech
des al niet te min toch mijn set om 11 uur maar begonnen
het ging zeer lekker!!!
de eerset zo ong. 40/45 min. toen kwam er stof onder de naald waardoor mijn naald ook echt helemaal tot het bodempje ging weg glippen dat was wel redelijk, wat nog kutter was Cor fijneman stond net 3 min. binnen
die denk zeker jezus wat is dit
maar goed kan iedereen gebeuren zelfs de beste dus dan toch ook bij mij
ze zeiden i.i.g ook al toen ik binnenkwam dat de dj`s van deze avodn stukken beter waren dan die van donderdag dus dat was ook al erg goed nieuws waardoor hopelijk de keus al kleiner was geworden!!!
na mij draaide een dj die draaide erg netjes maar ik vond de muziek niet echt zo mooi, eerste plaat was een beetje break/techno plaat daarna tech trance daarana melotrance daarna weer wat meer techno
maar al met al wel goed gedraaid!!!
en darna kwam JOHN WOOH en ik moet zeggen die draaide echt heeeeel erg lekker
ook niet echt mijn style maar toch wel lekkere techhouse echt op zo`n groot feest kan dat wel zeer gewaardeerd worden denk ik toch wel!!! maar in zo`n kroeggie is het weer net te ver daarbij komt ook nog een sdat het wel redelijk stevig was waqt ie draaide en de dj die mag komen de 31ste draaid van 11 tot 12 dus opbouw voor lucien foortdus asl je dan dikke tech house hebt staan dan kan dat wel terugzakken ( dat zei die 2de gast tegen mij die na mij draaide) en daar heeft ie enigzins wel gelijk mee!
nou ja nu maar wachten tot volgende week
ik schat mijn kans erg klein in het was wel relaxed maar vond john wooh ook erg goed, en ook de dj die na mij draaide (op zijn style na dan
)
euhm ja voor de rest niet echt opmerkingen
o ja playlist
1. Intro Something for your mind
2. Paul johnsen - follow the beat (mouse t re-edit)
3. hardsoul - Back together ( hot 22 mix )
4. soul rebels - T.R.W.N.B Televized (mike milrain mix)
5. Brown Sugar - work it (gloabal brothers mix)
6. dj Flex presents - Amazing
7. Audio bulleys - The thing
8. Marco - Caarola - 7th question
9. the funk rule supreme - VooDooz
10. dj pippi - a Sublime yourney
11. louis botella - infinity
12. dr. kucho and wally lopez - La Luna
13. King force - Thank u baby
14. powers that be - Funky planet
15. audio Drive - Voodoo magic
so.... that`s it
| Originally posted by dj tha MO 9. the funk rule supreme - VooDooz so.... that`s it |
| Originally posted by dj tha MO nou ja nu maar wachten tot volgende week ik schat mijn kans erg klein in het was wel relaxed maar vond john wooh ook erg goed, en ook de dj die na mij draaide (op zijn style na dan )euhm ja voor de rest niet echt opmerkingen |
in de komende 2 weken ofzow??
zeiden voor het volgende weekeind maar da1t weet ik niet meer zeker 
En, heeft iemand nog iets gehoord??
Begin nu echt wel benieuwd te worden haha 
Misschien moet een van jullie het hier even vragen:
[email protected]?subject=The Dance Society

| Originally posted by iLLicit Misschien moet een van jullie het hier even vragen: [email protected]?subject=The Dance Society |
nou helaas ik heb niet gewonnen
1. John Wooh
2. Jacco @ Work
3. DJ Tha Mo
Hoi Peter,
bedankt voor de foto's helemaal te gek. Vindt het erg moeilijk om mensen natuurlijk te zeggen dat ze het niet hebben gehaald. Vond het erg gezellig dat je er bij was. Misschien weet je het al maar John Wooh heeft gewonnen. Het was een moeilijke beslissing. Ik vond op vrijdag bijna iedereen goed. Maar donderdag viel zeker af.
Ik hoop dat je even komt kijken met nieuwjaar.
Groeten,
Marcel, Mark en Joris
The Dance Society
Wat ik dus al zei er lag bij mij stof onder mij naald waardoor hij bleef hangen
en wat ik was vergeten is dat ik bij de eerste plaat tegen de draaitafel aastootte gvd zeg
maar die dingen stonden erg hoog en op Freeloats die erg raar waren opgepompt
voor de rest had ik geen fouten gemaakt, zeiden ze en platenkeus was ook erg goed!!!
alleen john wooh en jacco @ work hadden geen fouten gemaakt, zeiden ze en dat was ook zo want daar was ik bij
al vind ik dat ze bij jacco @ work ongelijk hadden die had niet zo`n opvallende fout gemaakt als ik maar dat zijn tja domme maar geen mixkwaliteit fouten
bij jacco was het wel in het mixen, altijd aan het eind van de plaat, ik vond hem niet echt levendig achter de draaitafel enzo en dat de plaat eigenlijk scheef liep maar hij deed dan de mid of high terug draaien en de schuif gelijdelijk weg als je goed luisterde dan hoorde je het wel... niet echt hupla schuif naar beneden en uitmixen maar wel suptiel maar niet echt mooi 
Nou, jammer zeg. Maar heb je echt alleen maar verloren omdat je een keer tegen de draaitafel stootte?
Dat zou wel heel lomp zijn, IMO.
Had je dan trouwens nog best goed voorspeld, dat die John Wooh zo goed draaide en nou wint ie nog ook. Tsja, niets meer aan te doen. Derde plaats, troostprijs, maar toch weer een ervaring rijker denk ik?
Ook jammer voor de andere TA's, had leuk geweest als een TA'er gewonnen had...

| Originally posted by dj tha MO nou helaas ik heb niet gewonnen 1. John Wooh 2. Jacco @ Work 3. DJ Tha Mo Hoi Peter, bedankt voor de foto's helemaal te gek. Vindt het erg moeilijk om mensen natuurlijk te zeggen dat ze het niet hebben gehaald. Vond het erg gezellig dat je er bij was. Misschien weet je het al maar John Wooh heeft gewonnen. Het was een moeilijke beslissing. Ik vond op vrijdag bijna iedereen goed. Maar donderdag viel zeker af. Ik hoop dat je even komt kijken met nieuwjaar. Groeten, Marcel, Mark en Joris The Dance Society Wat ik dus al zei er lag bij mij stof onder mij naald waardoor hij bleef hangen en wat ik was vergeten is dat ik bij de eerste plaat tegen de draaitafel aastootte gvd zeg maar die dingen stonden erg hoog en op Freeloats die erg raar waren opgepompt voor de rest had ik geen fouten gemaakt, zeiden ze en platenkeus was ook erg goed!!! alleen john wooh en jacco @ work hadden geen fouten gemaakt, zeiden ze en dat was ook zo want daar was ik bij al vind ik dat ze bij jacco @ work ongelijk hadden die had niet zo`n opvallende fout gemaakt als ik maar dat zijn tja domme maar geen mixkwaliteit fouten bij jacco was het wel in het mixen, altijd aan het eind van de plaat, ik vond hem niet echt levendig achter de draaitafel enzo en dat de plaat eigenlijk scheef liep maar hij deed dan de mid of high terug draaien en de schuif gelijdelijk weg als je goed luisterde dan hoorde je het wel... niet echt hupla schuif naar beneden en uitmixen maar wel suptiel maar niet echt mooi |
Ik heb ook nog niks vernomen, maar er zou maar ��n winnaar zijn dus dat is dan helaas voor ons...vind het alleen wel een beetje vreemd dat ze doen alsof wij donderdag er niks van bakten..oke we hebben misschien niet de stijl om voor Lucien Foort te staan, maar dat hadden ze dan aan de demo's ook al kunnen horen zou je zeggen?!
Was iig een leuke avond vorige week..laten we het daar maar bij houden 
Grtz,
ElSandro!
| Originally posted by Bouma-Bros Ik heb ook nog niks vernomen, maar er zou maar ��n winnaar zijn dus dat is dan helaas voor ons...vind het alleen wel een beetje vreemd dat ze doen alsof wij donderdag er niks van bakten..oke we hebben misschien niet de stijl om voor Lucien Foort te staan, maar dat hadden ze dan aan de demo's ook al kunnen horen zou je zeggen?! Was iig een leuke avond vorige week..laten we het daar maar bij houden ![]() Grtz, ElSandro! |
| email die ik gekregen had van dance society eerste Hoi Peter, bedankt voor de foto's helemaal te gek. Vindt het erg moeilijk om mensen natuurlijk te zeggen dat ze het niet hebben gehaald. Vond het erg gezellig dat je er bij was. Misschien weet je het al maar John Wooh heeft gewonnen. Het was een moeilijke beslissing. Ik vond op vrijdag bijna iedereen goed. Maar donderdag viel zeker af. Ik hoop dat je even komt kijken met nieuwjaar. Groeten, Marcel, Mark en Joris The Dance Society |
| email die ik stuurde naar dance society jammer! maar wat ben ik dan wel geworden :$ ?? laatste of 2de :?? ben wel benieuwd en wees eerlijk ![]() groetjes peter |
| email die ik gekregen had van dance society tweede Hoi Peter dan zou ik even moeten kijken. Ik zit nu op kantoor en heb hier de lijsten niet bij de hand. Ik weet wel dat de mensen vrijdag hoger in de lijst staan als donderdag. Dit zijn de eerste drie: 1. John Wooh 2. Jacco @ Work 3. DJ Tha Mo Groetjes, Joris |
| email die ik stuurde naar dance society nou ik ben 3de geworden dan jacco @ work is die gast die na mij draaide??? van 10 tot 1 !?? i.i.g erg jammer en ik hoop wel dat ik redelijk draaide ik zou ook graag de critics lezen ![]() dus als je ook die hebt ?? groetjes |
| email die ik gekregen had van dance society derde Hoi Peter, Die heb ik maar niet bij de hand. Jacco heeft geen enkele fout gemaakt idem met John Wooh. Jij heb 1 kker perongeluk tegen de draaitafel aan gestoten en 1 keer teveel stof onder de naald als ik me nog goed kan herinneren. Dat zijn fout waar jij niets aan kan doen maar toch tellen ze een klein beetje mee. Groetjes, Joris |
| email die ik stuurde naar dance society fair = fair inderdaad dat van dat stof kon ik niks aan doen maar dat stoten is inderdaad erg stom!!! en ook nog eens als eerste impressie bij de eerste plaat ( nou ja tweede + intro) jacco geen opvallende fouten inderdaad! en john was gewoon erg lekker .... maar voorderest was het dus oke het draaien alleen de fouten van het aanraken en de style was misschien ook het minst ( wat in het rijtje past van black hole of dat ook niet ? greetz |
| email die ik gekregen had van dance society vierde Peter moet zeggen dat het draaien erg goed en verder was ook je platenkeus erg top, was helemaal niets mis mee. Ook paste het in het rijtje van de DJs van de avond. Foutjes kun je altijd maken. Het is gewoon jammer. Het liefst zou ik iedereen laten winnen maar dat kan gewoon niet. Kom je met nieuwjaar nog even kijken? Groetjes,joris |
Nou ik lees het allemaal net pas. Ten eerste erg slap dat ze niet iedereen netjes de uitslag laten weten plus feedback
De winnaar John Wooh heb ik overigens ook al eens horen draaien
In City Lido te Groenlo, hij draaide toen voor Ronald van Gelderen. Goede dj en aardige vent. Hij draaide toen beetje "Remy"-achtige styl, klonk goed in ieder geval...
Het was inderdaad een toffe donderdag-avond, maar wel jammere uitslag!

Als ik dit zo lees is het niet helemaal professioneel gegaan met de beoordelingen en de uitslagen en het vermelden er van!!
Maar ik mag er niet over oordelen, want ik was er niet bij 
Als ik dit zo lees is het niet helemaal professioneel gegaan met de beoordelingen cq. uitslagen en het vermelden er van!!
Maar ik mag er niet over oordelen, want ik was er niet bij 
Jaja, 1 keer is wel genoeg 
| Originally posted by Partyhardy! Ten eerste erg slap dat ze niet iedereen netjes de uitslag laten weten plus feedback |