TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto @ Powerzone 13-12 en @ Asta 19-12!!
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe En met die tmfkiddo's: PFFFFFFFFFFFFFF! |
)
Eigenlijk zou je als organisatie zijnde daar gewoon een verbod op moeten zetten. Dringen bij de DJ Booth en als een gek om handtekeningen gaan vragen als een DJ bezig is......Hoppeta TOT ZIENS, weg ermee!
Op Invited vond ik dit ook echt zo frustrerend 
Ik ben het helemaal eens met de reports en reacties! De sfeer van vroegere tiesto sets krijg je nooit meer terug! Heeft niets met de draaikunsten van de beste man te maken maar meer met de populariteit! Jammer, wat me eigenlijk is opgevallen is dat gister er niet eens het stereo type tmf publiek was. Gewoon volwassen publiek, maar toch tmf taferelen. Ben dus ook niet te lang gebleven na een uurtje tiesto had ik het helaas helemaal gehad!
Monatana vond ik relex draaien, vooral die vreemde intro bij nalin & kane beachbal (wat een klassieker) vond ik een topper!
Was leuk om party hardy! gezien te hebben!
Fijn weekend, voor degene die naar innercity gaan veel plezier!
Ries
Nou ik heb mijn report geschreven, lees het hier (als je zin/tijd hebt):
http://trance.nu/v3/article_show.php?id=139
het was idd weer veeeel te druk!!
hou het maar eens in de gaten bram want hier kan ook wel weer een mooi rapport bij jullie over geschreven worden 
ik van tiesto heel slecht beginnen, maar gelukiig was het einde van zijn set beter!
Ik heb wel een zooi leuke foto's maar in de zaal was het vaak veel te druk om foto's te maken en er hing veel te veel rook 
nouja, op naar IC maar weer 
| Originally posted by franzelare het was idd weer veeeel te druk!! hou het maar eens in de gaten bram want hier kan ook wel weer een mooi rapport bij jullie over geschreven worden ![]() |

| Originally posted by SnuggLe aph2002, vet report kerel! Je schrijft echt goed!! |
| Originally posted by ahp2002 bedankt! staat er ook een report op partyflock? heeft iemand trouwens ook die kerel gezien van meer dan 2 meter 10 ofzo? wat is die gast lang zeg! We hadden hem al omgedoopt in "meeting point" |
Een lopend meeting point 
| Originally posted by ahp2002 bedankt! staat er ook een report op partyflock? heeft iemand trouwens ook die kerel gezien van meer dan 2 meter 10 ofzo? wat is die gast lang zeg! We hadden hem al omgedoopt in "meeting point" |
Zo, het begon allemaal perfect!
We waren al rond half 11 binnen, Misja die Portishead - Roads draaide en Christian Cambas - It Scares Me!
en meteen al Magik54 ontmoet. Het was nog lekker rustig in de Asta. Dus ook al snel weer Tim/Ahp2002 ontmoet! altijd tof met die gozer!
Nou langzaam begon de Asta vol te stromen en Misja draaide intussen Limp Bizkit - Behind Blue Eyes en een Eminem track
Vervolgens voerde hij de snelheid wat op en werkte naar zijn hoogtepunt voor mij toe=> Fallen (Gabriel & Dresden Remix)! oeoe wat blijft dat toch een beauty zeg! heel de zaal gelijk los!
Toen stond ik ineens naast Ries79 te springen! tof je ontmoet te hebben!
En toen begon het, tegen het einde van zijn set werd het dus rete druk op de dansvloer en zijn we boven even gaan chillen. Intussen gekke Frans natuurlijk alweer ontmoet! 
Toen kwam ik Misja op de gang tegen en even van alles en nog wat aan hem gevraagd natuurlijk
Hij had de set ook opgenomen vertelde hij maar hij wilde hem eerst nog even thuis terug luisteren omdat hij wel een paar foutjes gemaakt had zei die. Verder had hij het onwijs naar zijn zin gehad want hij voelde zich van te voren niet zo lekker maar achter de draaitafels was dat snel verdwenen gelukkig!
Het werd dus inmiddels steeds drukker in de Asta en er was geen houden meer aan. Ben tijdens Ti�sto zijn set weer de zaal ingelopen alwaar het echt t� druk was, Enrico nog ontmoet die dit kan beamen! wat een drukte!
Echt jammer want Ti�sto draaide heerlijke nummers! Een tune die ik nog niet kende gevolgd door Fallen en Mark Otten's Tranquility! woeii!
Tsja toen na een uurtje maar gegaan want het was gewoon te druk en het was wel mooi geweest. Jammer, maar toch een (vooral in het begin) leuke avond gehad.
Hopen dat het op de volgende Invited niet zo stampens vol zal worden! dan wordt dat weer een prachtfeest!
Samengevat; Misja Helsloot die de show stal en een leuke, maar t� drukke partynacht!
| Originally posted by ahp2002 heeft iemand trouwens ook die kerel gezien van meer dan 2 meter 10 ofzo? wat is die gast lang zeg! We hadden hem al omgedoopt in "meeting point" |
leuk verhaaltje rare springaap! maar mij gek noemen, hoe durf je 
Nice reports! Echt kut zeg die drukte/hitte 
Ik ben blij dat ik niet ben gegaan, want daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan... maar goed dit is bij Tiesto voortaan altijd jammergenoeg 
Het was op zich wel een leuk avondje, maar inderdaad veel en veels te druk en tiesto draaide een beetje te hard voor mij, te weinig lekkere trancers gehoord. Maar ja, het kan niet altijd feest zijn. Montana's muziek is al helemaal niks voor mij. Ik heb me nog het best vermaakt bij Misha Helsloot, hij draaide echt een paar heerlijke nummers, vooral Theme from the Rock was zo tof. Dat is volgens mij wel een van zijn favorietje plaatjes, heb hem van de zomer een paar keer gezien en toen draaide hij telkens dat nummer.
Ik had ook nog even een vraagje. Op een gegeven moment draaide hij een remix van Evanescene - Fallen. Die mix was echt super. Weet iemand welke mix dat was? Ik kan hem nergens vinden. Die van Sarah Mcclacan die hij draaide heeft toevallig dezelfde naam, maar dat is weer een ander nummer.
| Originally posted by Shadow Het was op zich wel een leuk avondje, maar inderdaad veel en veels te druk en tiesto draaide een beetje te hard voor mij, te weinig lekkere trancers gehoord. Maar ja, het kan niet altijd feest zijn. Montana's muziek is al helemaal niks voor mij. Ik heb me nog het best vermaakt bij Misha Helsloot, hij draaide echt een paar heerlijke nummers, vooral Theme from the Rock was zo tof. Dat is volgens mij wel een van zijn favorietje plaatjes, heb hem van de zomer een paar keer gezien en toen draaide hij telkens dat nummer. Ik had ook nog even een vraagje. Op een gegeven moment draaide hij een remix van Evanescene - Fallen. Die mix was echt super. Weet iemand welke mix dat was? Ik kan hem nergens vinden. Die van Sarah Mcclacan die hij draaide heeft toevallig dezelfde naam, maar dat is weer een ander nummer. |
dus het is Evanescene - Fallen (G&D remix)?? Kan dat nummer nergens vinden, ook niet op de hub.
| Originally posted by Shadow dus het is Evanescene - Fallen (G&D remix)?? Kan dat nummer nergens vinden, ook niet op de hub. |
| Originally posted by Shadow Ik had ook nog even een vraagje. Op een gegeven moment draaide hij een remix van Evanescene - Fallen. Die mix was echt super. Weet iemand welke mix dat was? Ik kan hem nergens vinden. Die van Sarah Mcclacan die hij draaide heeft toevallig dezelfde naam, maar dat is weer een ander nummer. |
nee, hello was het ook niet, dat is weer een ander nummer. Ik heb echter zelf een fout gemaakt met de naam. De mp3 die ik hier op mijn computer heb staan van de orginele track van evanescene is fallen. Maar dat moet 'my immortal' zijn. Het gaat dus om een remix van "my immortal". Iemand??
Ik vond Misja echt wel goed.
Het was de eerste keer dat ik hem live aan het werk zag en hij draaide echt lekker, werd helemaal gek toen hij fallen' draaide, deed me denken aan armin solo twee weken geleden (good memories
)
ik stond de hele tijd vooraan te dansen maar het werd steeds drukker en drukker, toen Ti�sto opkwam werd ik langs alle kanten verpletterd, �cht niet meer gezellig!!! Ik versta het echt niet, je gaat toch naar een feest om te dansen en niet om iedereen plat te duwen
ik vond het echt verschrikkelijk en ben dan naar achter gegaan (waar het ook nog redelijk druk was!).... daar kon ik gelukkig wat dansen o.a. op de mooie remix van traffic van Montana....
Uiteindelijk hield ik het echt niet vol met al dat gestamp en ben ik doorgegaan, de avond had echt veel beter geweest moesten de mensen zich daar wta
wat normaler gedragen hebben en gewoon rustig zouden dansen zoals het hoort ... (een feest hangt dus ook af van de partypepeople!)
wel leuk om franzzzzz weer gezien te hebben 
Weet niemand welke remix van "my immortal" het is??? Kan er echt nergens iets over vinden. Misschien een hele nieuwe produktie?
| Originally posted by Shadow nee, hello was het ook niet, dat is weer een ander nummer. Ik heb echter zelf een fout gemaakt met de naam. De mp3 die ik hier op mijn computer heb staan van de orginele track van evanescene is fallen. Maar dat moet 'my immortal' zijn. Het gaat dus om een remix van "my immortal". Iemand?? |
Weet niemand welke remix van "my immortal" het is??? Kan er echt nergens iets over vinden. Misschien een hele nieuwe produktie?
Kan iemand misschien nog wat nummers opnoemen die Tiesto op het eind draaide? Wij zijn iets vroeger naar huis gegaan, volgens mij hoorde ik Firewall - Sincere toen we in de hal stonden? Welke platen heeft hij daarna nog gedraaid? Toevallig Magic Journey? Twee weken geleden in de Matrixx eindigde hij daarmee, met een heel mooi klassiek einde. Vroeg me af of hij dat dit keer ook deed.
| Originally posted by Shadow nee, hello was het ook niet, dat is weer een ander nummer. Ik heb echter zelf een fout gemaakt met de naam. De mp3 die ik hier op mijn computer heb staan van de orginele track van evanescene is fallen. Maar dat moet 'my immortal' zijn. Het gaat dus om een remix van "my immortal". Iemand?? |
Op partyflock behoren de foto's te staan, maar ze worden hiero op me werk niet weergegeven. Ligt dat aan me werkpc of aan partyflock ?
ligt aan Pf
ligt idd aan Pf, het is nu wachten totdat t0mm1e ziet dat ze het niet doen of zijn pb's een keer leest....
was ook leuk jou weer te zien emma, maar volgende keer je niet weer achterin verstoppen zodat ik je niet kan vinden he! 
Er zijn trouwens ook nog foto's gemaakt door www.start2dance.com. Ze staan nog niet op de site.