TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Je Nieuwe Platen! - Part X
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave Dit moet een grapje zijn kerel, komop, dit ga je niet menen!!!!! |
| Originally posted by total woot Ernesto Vs. Bastian - A Few Seconds After Trancefer |
Heb deze week ook weer een bende platen besteld de onderstaande heb ik vandaag binnen gekregen en er moeten er nog heel wat komen
:
Yahel - Voyage (Incl Magikal Remake)
Ferry Corsten - Indigo
Max Walder - Samba/Crown
Mark Norman - Stream
Andain - Beautiful Things (Incl. Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
| Originally posted by raoel Die reworked remix is anders toch wel erg lekker IMO. Moet die toch ook nog eens ergens op de kop tikken. |

[hap mode]
Ik draai wat ik mooi en lekker vind kinken. Bovendien vin ik "murder was the bas" helemaal niet commercieel klinken.
Een nummer als Explode van Jordan & Baker klinkt wel commercieel, maar toch vind ik het een erg lekkere plaat en heb deze ook gekocht (vanwege de MvL remix).
Het nummer Special D - Come With Me zal ik ook echt niet gaan kopen en daar is verder denk ik geen verklaring voor nodig.
[/hap mode]
| Originally posted by raoel [hap mode] Ik draai wat ik mooi en lekker vind kinken. Bovendien vin ik "murder was the bas" helemaal niet commercieel klinken. |
| Originally posted by New Wave We hebben er dus 2 nieuwe hitjesdraaiers bij. ![]() Komopman, daar ga je toch geen geld aan uitgeven, je draaiT hem toch niet |
(errug lekkel)
| Originally posted by total woot Jezus zeg Tim wat loop je weer te zeiken.. Ik draai platen die ik lekker vind, en het interesseert me geen HOL of die plaat toevallig ook een hitje is. |
haphap
What can I say? I'm hungry 

ow yeah baby!!!
vandaag binnen.... Portisheads - Roads (Sultan & Tonedepth remix)
wat een vette track is dit!!
dj david
Vrije dag, in Belgie alles dicht, dus dan maar naar nl. (Maastricht en Heerlen dit keer) :
Andreas Kauffelt - Datastrom / Bassquake remixes [PV]
Mhonolink - Mhonday EP [ZYNC]
Speedy J & Adam Beyer - Basj / Sjab [NOVAMUTE]
Richie Hawtin - Orange EP [MINUS] (ja Tim, je had gelijk
)
Rolando - Knights of the jaguar [UR]
Mie heppie 
| Originally posted by New Wave niets 'klinkt' commercieel, het IS commercieel of het is NIET commercieel, en bij deze plaat..jaja, helaaspindakaas maar deze plaat is 100% hitje. |
| Originally posted by New Wave En goh, als ene nummertje na 6 maanden nog 4 maal per set gedraait wordt....tja, dan klinkt het inderdaad wel een beetje commercieel ouwe |
.
| Originally posted by raoel Ik heb "murder was the bass" nog maar ��n keer in een discotheek gehoord. Dat was in de danssalon tijdens activator. Met dat hitjesgehalte van dat nummer valt het dus wel mee. Misschien dat ze boven de rivieren wat meer "hitjes draaien" . |
), maar een plaat die daarvoor gebruikt wordt / kan worden, vind ik een hitje.
dat gezeur over 'hitjes' altijd.."Armin is een hitjesdraaier, Tiesto is een hitjesdraaier..je koopt die plaat toch niet, echt een hitje".
Laat iedereen toch zelf weten wat ie koopt en leuk vindt om naar te luisteren. Smaken verschillen nou eenmaal.
mijn aanwinsten (van vorige week)
* Mark Norman - Stream
* Matt Darey & Marcella Woods - Voice of an Angel
* VDM - Additional Works #3
ja allemaal hitjes ja!!
| Originally posted by Jesse dat gezeur over 'hitjes' altijd.."Armin is een hitjesdraaier, Tiesto is een hitjesdraaier..je koopt die plaat toch niet, echt een hitje". Laat iedereen toch zelf weten wat ie koopt en leuk vindt om naar te luisteren. Smaken verschillen nou eenmaal. |
Max Walder - Samba Del Costa (A1: Samba Del Costa | B1: Crown)
En HITJESALERT!!!:
G-Spott - No Comment (A1: Hard Base Mix | B1: Club Mix | B2 Jeremy Banks Remix)
, maar toch is ie lekker.
| Originally posted by basd Richie Hawtin - Orange EP [MINUS] (ja Tim, je had gelijk ) |

| Originally posted by raoel Das dus echt onzin wat je hier nu typt. En wat bedoel jem et hitje? Iets wat in de top40 komt of veel gedraait wordt in discotheken en clubs? |
| Originally posted by raoel Ik heb "murder was the bass" nog maar ��n keer in een discotheek gehoord. Dat was in de danssalon tijdens activator. Met dat hitjesgehalte van dat nummer valt het dus wel mee. Misschien dat ze boven de rivieren wat meer "hitjes draaien" . |
| Originally posted by Jesse dat gezeur over 'hitjes' altijd.."Armin is een hitjesdraaier, Tiesto is een hitjesdraaier..je koopt die plaat toch niet, echt een hitje". Laat iedereen toch zelf weten wat ie koopt en leuk vindt om naar te luisteren. Smaken verschillen nou eenmaal. mijn aanwinsten (van vorige week) * Mark Norman - Stream * Matt Darey & Marcella Woods - Voice of an Angel * VDM - Additional Works #3 ja allemaal hitjes ja!! |
ach lekker boeiend man! dat gezeik over hitjes
ten eerste lekker belangrijk dat iemand hitjes koopt. dat moet iedereen toch zelf weten. ieder zijn smaak.
en New Wave: wees blij dat jij iets anders koopt. als iedereen dezelfde platen zou kopen als jij, zou het betekenen dat j�j zelf ook hitjes koopt.
ten tweede volgens mij draait raoel voornamelijk trance en in een trance-set is murder was the bass geen hitje volgens mij?? ik denk niet dat je op een willekeurig trance-feest 6x murder was the bass voorbij hoort komen. 
| Originally posted by AlFerox ten tweede volgens mij draait raoel voornamelijk trance en in een trance-set is murder was the bass geen hitje volgens mij?? ik denk niet dat je op een willekeurig trance-feest 6x murder was the bass voorbij hoort komen. |

| Originally posted by New Wave Hey knuppel, ik heb het hier over techno dingen. Wat tiesto en armin draaien dat interreseert me geen ene fuk, al draaien ze The launche van dj jean....ze gaan hun gang maar. Ik heb geen verstand van trancehitjes..alleen maar van technohitjes |
2e hands overgenomen voor 15 euro samen:
Musique vs. U2 "new years dub (incl. Original, Mauro Picotto Clubmix & Hybrid remix)" Serious Records
Rui da Silva "touch me" Kismet
In bestelling:
- Gecko - Forget The World 1/3 (Federation Of Drums). Wilde deel 3 eigenlijk ook wel hebben maar ben toch alleen maar voor deel 1 gegaan. Public Love vind ik een erg vette track
- Patrik Skoog - Shine End Tracker (Submissions). Met dank aan Basd voor de tip 
- Metroline - Speaker Tweaker E.P. (Highland Beats). Erg vette vinyl dit. A1, A2 en B1 zijn eigenlijk allemaal wel vet maar vooral de A2 en B1. Techno met electro-achtige sound
- Cristian Varela - Your Body Experiences - Remixes (Elephanthaus). Marco Bailey remix is erg lekker
- Dj Misjah - Very Nice E.P. (Rerun). Moest ik nog steeds hebben
- Dj Tonio & David Caretta - My Telephone Is Dead (Error404). Erg lang gezocht naar deze plaat, draaide Sven Vath op Mysteryland, van die liveset ken ik em ook
Had nog een stel platen die ik echt nog wilde, maar vond het nu wel ff leuk geweest
. Heb de platen trouwens besteld bij rare-records.com Nog nooit eerder gedaan dus ben benieuwd hoe dat gaat. Zij hebben echt een erg groot aanbod! 
WAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben zo blij 
Mun bestelling uit duitsland is binnen, woei

SALTWATER - THE LEGAZY
S.H.O.K.K. - ISNT IT ALL A LITTLE STRANGE
Wat een super platen
En ook nog:
TUKAN - LIGHT A RAINBOW *PART1*
4 CLUBBERS - CHILDREN
GOURYELLA - GOURYELLA
GOURYELLA - WALHALLA
PULSER - MY RELIGION
DJ TIESTO FEAT.KIRSTY HAWKSHAW - URBAN TRAIN/FLIGHT 643
Had al eerder gepost dat ik ze besteld had, maar heb ze nu ook echt binnen 
| Originally posted by TranceFool - Patrik Skoog - Shine End Tracker (Submissions). Met dank aan Basd voor de tip ![]() |