TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy - 31/01/04
Pages (12): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Posted by Vizay on Nov-16-2003 22:34:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Kollade just p� Misja Helsloots hemsida!
D�r st�r f�ljande:

Utrecht - Trance Energy (22:00 - 23:45)
>> With Ferry Corsten, Rank1 and Johan Gielen

F�r v�l se om detta st�mmer n�r ID-T sl�pper linan

u�HHHHHHHHHHHHHH!!:!!!!!!

om det d�r st�mmer s� kommer det bli fett misja droppade ett sk�nt set p� weekender sist, ferry e aldrig fel � rank 1!!!!!!!!! rank 1!!!!

hoppas verkligen att infon st�mmer

Posted by Mario_GX on Nov-17-2003 13:45:

corsten, gielen och rank 1 gillar redan line-upen som ska vara ska ta me kamera o hoppas kunna ta en bild me mig o gielen fan va soft de hade varit....h�rde n�got om att cosmig cate ska lira d�r det kan fan inte bli b�tte

Posted by Vizay on Nov-17-2003 13:58:

efter att ha h�rt misja p� weekender s� e jag j�vligt impad (d�r jag �nd� kan t�nka mig att han inte lirade ett hundraprocentigt set)

personligen tycker jag misja e fan s� mycke b�ttre �n gielen � han e l�tt sk�nare bakom spelarna

Posted by Mario_GX on Nov-17-2003 14:02:

dj misjah? som gjorde access? jo, han blev rankad till v�rldens b�sta dj n�got �r, kommer inte ih�g vilket bara

Posted by Vizay on Nov-17-2003 14:07:

den jag t�nkte p� var misja helsloot, vet inte om det �r han som �r dj misja men jag tror inte det

Posted by Mario_GX on Nov-17-2003 14:44:

misja �r rankad p� 569'e plats just nu ialla fall vad folket tycker och om du fr�gar mig s� e det ganska en bit bort fr�n gielen som ligger p� 19'e..men men, folket kanske underskattar misja ja ska inte utala mig, har inte h�rt han lira..

Posted by SteveTranz4ever on Nov-17-2003 15:26:

quote:
Originally posted by Mario_GX
misja �r rankad p� 569'e plats just nu ialla fall vad folket tycker och om du fr�gar mig s� e det ganska en bit bort fr�n gielen som ligger p� 19'e..men men, folket kanske underskattar misja ja ska inte utala mig, har inte h�rt han lira..

Har h�rt Misja lira och gillar han skarpt... �r klart v�rd b�ttre placering men de e ju s� att dom �r mest k�nda & �r popul�rast hamnar �verst

Ser ut som det kan bli Misja, Gielen, Skorsten, Cosmic & Rank 1... ryktesv�gen iaf.

Posted by jofawe on Nov-17-2003 19:43:

quote:
corsten, gielen och rank 1 gillar redan line-upen som ska vara ska ta me kamera o hoppas kunna ta en bild me mig o gielen fan va soft de hade varit....h�rde n�got om att cosmig cate ska lira d�r det kan fan inte bli b�tte

f�r man ta med sig kamera in?

Posted by ScuL on Nov-17-2003 19:52:

quote:
Originally posted by jofawe
f�r man ta med sig kamera in?

officielt inte..

Posted by Amnezia on Nov-17-2003 20:13:

quote:

s�nna d�r listor totalt ointresanta..det enda som dom visar e vilka som e de popul�raste namnen...finns m�nga mindre k�nda & ok�nda f�rm�gor som typ skulle leka skjortan av flera av de "stora" jocksen....s� e det � kommer nog alltid va..tyv�rr:P

hur som helst..borde inte linan komma snart..??? s� man kan b�rja best�mma sig om man ska �ka lr inte..

Posted by jofawe on Nov-17-2003 21:37:

quote:
Originally posted by ScuL
officielt inte..

�h���... hur f�r man in den d�?
Jag skulle v����ldigt g�rna vilja ha in min digitalkamera

Posted by Kongo_kim on Nov-18-2003 13:22:

koppat fr�n trance.nu

Mainstage: Ferry Corsten, Johan Gielen, Rank 1, Misja Helsloot, Marcel Woods
Clubstage: Jean, Erik de Koning, G-Spott, Jochen, Jose, Lester Claassens,
Mac Zimms, Stephen, MC Mighty Mike & MC Prime
Hardstage: Pavo, Cosmic Gate, Joop, Max B Grant, Mark Norman, Don Diablo

Posted by MojjMojj on Nov-18-2003 15:01:

wiiiiiie! gillar mainstage och fan m�ste se Mark Norman och Don Diablo, inte sett dem.. gillar fan de skarpt
Ps ska fan ha den lilla digitakkameran i kallsongerna Ds

Posted by Vizay on Nov-18-2003 15:09:

quote:

den d�r listan visar precis som folk sagt innan bara vilka som e popul�rast just nu, ta bara som ett klockrent exempel p� hur illa den e...gielen hamnade framf�r John OO Flemming...en s�n duktig kille som John O Bir va inte ens med och en annan riktigt skillad kille, GTR, s�g jag inte speciellt h�gt heller

jag lovar dig, om du gillar uplifting kommer du gilla misja skarpt

Posted by ScuL on Nov-18-2003 17:00:

quote:
�h���... hur f�r man in den d�?
Jag skulle v����ldigt g�rna vilja ha in min digitalkamera

folk brukar tar in de i underbyxorna eller mellan din flickans br�ster haha ... d�rf�r att det �r den enda st�lle de letar inte.
trodde att man f�r ta in digitalkameran n�r man har VIP-biljett, fast jag �r inte s�kert om det.

Posted by Mario_GX on Nov-18-2003 18:26:

dagarna g�r *r�kna dom ner�t*

Posted by Glorie on Nov-18-2003 19:27:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Mainstage: Ferry Corsten, Johan Gielen, Rank 1, Misja Helsloot, Marcel Woods
Clubstage: Jean, Erik de Koning, G-Spott, Jochen, Jose, Lester Claassens,
Mac Zimms, Stephen, MC Mighty Mike & MC Prime
Hardstage: Pavo, Cosmic Gate, Joop, Max B Grant, Mark Norman, Don Diablo

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! ser mkt mkt trevligt ut...

f�r inte missa ferry, rank1, misja... och sen inte n�n p� hardstage

Posted by tobo99 on Nov-20-2003 17:57:

�r det n�n som plockar en om man lyckas smuggla in en kamera och sedan pl�tar?

Glorie jag tror vi f�r k�ra lite personlighets klyvning f�r att hinna allt

Posted by Glorie on Nov-20-2003 18:35:

quote:
Originally posted by tobo99
�r det n�n som plockar en om man lyckas smuggla in en kamera och sedan pl�tar?

kan det va....hmmm, men man f�r smyga lite

quote:
Glorie jag tror vi f�r k�ra lite personlighets klyvning f�r att hinna allt

hehe, jag skippar misja & max b grant, s� blire lite l�ttare

Posted by jofawe on Nov-20-2003 21:32:

fan att man har en i metall ... det kan ju bli lite kallt
Men shit, varf�r f�r man inte ta d�r?
Steve filmade ju 2002??

Posted by SteveTranz4ever on Nov-20-2003 21:42:

quote:
fan att man har en i metall ... det kan ju bli lite kallt
Men shit, varf�r f�r man inte ta d�r?
Steve filmade ju 2002??
Jo... f�r att jag k�nner Gurra som har TC och tack vare TC s� fick han presspass efter n�t sn�llt mail, d� tog han in den �t mig via VIP ing�ngen som �ven presspassare g�r in via

Har jag ber�ttat att jag f�tt mail fr�n ID&T ? Iaf. s� har jag kanske kanske *h�ller tummarna* presspass p� g�ng f�r Trance Energy 2004... fotar f�r LiquidSunset.org Dom kallade mig journalist typ i svarsmailet

Posted by ScuL on Nov-20-2003 22:24:

den officiela linan: (in random order)
bekr�ftat av ID&T idag (20.11.03)

Mainstage
Ferry Corsten
Johan Gielen
Rank 1
Misja Helsloot
Marcel Woods

Clubstage
Jean
Erik de Koning
G-Spott
Jochen
Jos�
Lester Claassens
Mac Zimms
Stephen
MC Mighty Mike & MC Prime

Hardstage
Pavo
Cosmic Gate
Joop
Max B. Grant
Mark Norman
Don Diablo

Posted by RebeL9 on Nov-20-2003 22:24:

kul att Rank1 har �terv�nt till TE. Hoppas de k�r sitt sedvanliga livespelning och inte djset.
I �vrigt s� verkar allt v�ldigt f�ruts�gbart med alla halvtaskiga i t�ten som Gielen, DJ Jean, Joop och alla andra sunkiga holl�ndare.
Synd att det inte e n�gon bra p� hardstage. Det saknas Kai Tracid, DJ Scot Project ellre The Freak. I mitt tycke de enda som fortfarande lirar seri�s hardtrance. Till skillnad fr�n sk�mtdjs som Max B Grant

Posted by MojjMojj on Nov-20-2003 22:53:

H�ller med RebeL9 p� att Dj Scot Project, Kai Tracid borde vara d�r
Har Scot project spelat p� TE innan, har inte koll p� de gamla line-uppsen.. han borde nog ha spelat
F�rresten, vet ngn om n�got st�lle d� Dj Scot project ska spela? skulle inte vilja missa, om man har chansen att se

Posted by jofawe on Nov-21-2003 05:31:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jo... f�r att jag k�nner Gurra som har TC och tack vare TC s� fick han presspass efter n�t sn�llt mail, d� tog han in den �t mig via VIP ing�ngen som �ven presspassare g�r in via

Har jag ber�ttat att jag f�tt mail fr�n ID&T ? Iaf. s� har jag kanske kanske *h�ller tummarna* presspass p� g�ng f�r Trance Energy 2004... fotar f�r LiquidSunset.org Dom kallade mig journalist typ i svarsmailet

Steve... du vet att du kommer v�ga 200kg n�r du g�r in va
(med tanke p� att du kommer f� smuggla in en hel busslast med kameror) :P

Pages (12): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 »