TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:)
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by FunkySimon hehe maar der zijn nu al 6 pagina's met meningen, waar we niet zoveel mee opschieten als het door elkaar staat.. dus als snuggle of blik nou ff een andere draad start met daarin een poll met de kandidaten die zij denken dat geschikt zijn. Dan laat je iedereen 1 dag stemmen, bijv tot morgenochtend ofzo en dan maak je 2 nieuwe bekend. want zo schiet het niet echt op |
jezus, wat doen jullie fokking moeilijk. jullie lijken wel stel op hol geslagen paarden
| Originally posted by Mr Hee Hoo jezus, wat doen jullie fokking moeilijk. jullie lijken wel stel op hol geslagen paarden |
| Originally posted by SnuggLe 1) WIL iedereen wel een nieuwe moderator? Of houden we alleen Blik? Of komt er 1 moderator? Of komen er 2 bij? Dat moeten we ook weten. |
| Originally posted by Mr Hee Hoo jezus, wat doen jullie fokking moeilijk. jullie lijken wel stel op hol geslagen paarden |
| Originally posted by SnuggLe Maar hoe staan Ding Chavez en Eieregooie zelf tegenover een modship? |

Aangezien er weinig animo is om mod te worden, wil ik mezelf wel opgeven als mogelijk mod.
| Originally posted by SnuggLe Dank je dank je Frank ![]() Welke nachtelijke escapades? En wanneer ga je in hemelsnaam weer een keer mee feesten, gek? |

Ik vind ook dat er 2 mods bij moeten komen.
volgens mij zijn 2 moderators wel genoeg zo veel word er toch niet gepost... behalve als de nieuwe moderator het te veel vind dan kan er een 3de bij misschien
2 erbij is echt meer dan genoeg, anders krijg je er teveel waardoor het chaos wordt.
Ik stem voor 2 moderators, en dan wel nieuwe.
Tis nooit verkeerd om eens een frisse wind door het gebouw te laten waaien 
Tja en kandidaten.. Het moeten er in ieder geval 2 zijn die hier lang lid zijn, en bovendien niet de behoefte te hebben om bij elke serieuze discussie in te grijpen.
Wie dat zijn mogen jullie bepalen, maar Eieregooien is een hele relaxte en die heeft bij deze dus ook mijn stem 
(bovendien heeft die jongen 's nachts ook nix te doen!)
gewoon geen mods, we zijn geen kleuters toch 
| Originally posted by Mr Hee Hoo gewoon geen mods, we zijn geen kleuters toch |
| Originally posted by Mr Hee Hoo gewoon geen mods, we zijn geen kleuters toch |
i stel mezelf ook verkiesbaar ook al gaat er toch niemand op mij stemmen 
| Originally posted by arj1o1 i stel mezelf ook verkiesbaar ook al gaat er toch niemand op mij stemmen |
Twee mods lijkt me wel genoeg. Ik denk niet dat drie echt nodig is. Ik zie het lijstje met nieuwe namen straks wel verschijnen dan.
| Originally posted by Freezel meedoen is belangrijker dan winnen |

| Originally posted by arj1o1 maarja 1 vote heb ik in ieder geval |
Drie mods lijkt mij de beste situatie. Wanneer ��n van de mods een tijdje afwezig is door omstandheden, dan zijn er altijd nog twee over. Tevens wanneer twee mods van mening schelen over een kwestie, dan kan de derde de doorslag geven over deze kwestie.
| Originally posted by Jappio (bovendien heeft die jongen 's nachts ook nix te doen!) |
| Originally posted by Subsonik magje ook op jezelf stemmen dan?? |
| Originally posted by arj1o1 als je een poll hebt hier op trancEaddict kun je op jezelf stemmen |