TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Reviews - November 2003
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »

Posted by LeonB on Nov-18-2003 00:25:

thuis in de studio :P

uh niet echt een studio, gewoon met de PC. Progs: Orion platinum, Nuendo, VSTi/fx, T-Racks

Posted by LeonB on Nov-18-2003 00:27:

eieregooie: Captivating v��t Armada, want: toen Maykel (Piron) nog bij Warner/Chappell zat en daar a&r was voor Captivating. Dat label is meeverhuisd naar Armada.

Posted by Jakhira on Nov-18-2003 00:27:

Libra was rond April ergens zeker? Dus voor Armada denk ik...

Posted by eieregooie on Nov-18-2003 00:33:

quote:
Originally posted by LeonB
eieregooie: Captivating v��t Armada, want: toen Maykel (Piron) nog bij Warner/Chappell zat en daar a&r was voor Captivating. Dat label is meeverhuisd naar Armada.

Ah, dat verklaart Tnx!

Maar ik heb de ouwe release nog... Mis ik alleen jullie mix maja...

Posted by LeonB on Nov-18-2003 00:36:

ik heb die ouwe release ook nog, toen vond ik die pronti&kalmani mix helemaal tegek.. alleen op die nieuwe plaat kun je wel horen (qua productie) dat er een aantal jaar tussen zit..

Posted by eieregooie on Nov-18-2003 00:38:

quote:
ik heb die ouwe release ook nog, toen vond ik die pronti&kalmani mix helemaal tegek.. alleen op die nieuwe plaat kun je wel horen (qua productie) dat er een aantal jaar tussen zit..

Haha, ja mooi is dat he? Dat tijdsverschil... De Ferry Corsten Remix is mijn favoriet iig... Was in die tijd helemaal Ferry verslaafd hehe

Posted by LeonB on Nov-18-2003 00:41:

precies, en vooral ook omdat die pronti&kalmani ook op de nieuwe release stond kon je verschil in productiekwaliteit goed horen

Posted by TOR on Nov-18-2003 22:15:

quote:
Originally posted by Pumaz
En LeonB, if I told you, I'd have to kill you

haha, inderdaad.

wat er ook van zij, het is een superplaat!
de breakdown is echt geweldig!!

ik hoop dat Banshee eraan denkt cd-singles beschikbaar te stellen in hun nieuwe webshop voor degenen die met vinyl niks kunnen aanvangen (waaronder ikzelf). want ik wil het nummer absoluut hebben! (de mp3 die ik gevonden heb is niet van de beste geluidskwaliteit)

Posted by CygnusX on Nov-19-2003 11:08:

Svenson - Sunlight Theory
Leuke uplifting trancer, door Svenson en Envio. Op zich niet zo speciaal, totdat het kerkgezang begint, wow, lekker Het geeft me een beetje het gevoel dat ik vroeger had bij Proximus van Mauro Picotto. De Ozone remix door Airbase mag er ook wezen.
8/10

Posted by Jakhira on Nov-19-2003 11:28:

quote:
Originally posted by tor8024
Azior vs. Three Locks - Deep and Inside

Rustig nummer seg...
Als deze uitkomt smijt ik de pitch toch welomhoog peis ik

Posted by TOR on Nov-19-2003 11:38:

quote:
Originally posted by Pumaz
Rustig nummer seg...
Als deze uitkomt smijt ik de pitch toch welomhoog peis ik

lol, daar heb je misschien wel gelijk in..
Subsphere Remix wordt hoe dan ook massive op de dansvloer!!

Posted by TOR on Nov-19-2003 12:09:

quote:
Originally posted by CygnusX
Svenson - Sunlight Theory
Leuke uplifting trancer, door Svenson en Envio. Op zich niet zo speciaal, totdat het kerkgezang begint, wow, lekker Het geeft me een beetje het gevoel dat ik vroeger had bij Proximus van Mauro Picotto. De Ozone remix door Airbase mag er ook wezen.
8/10

vrij goed nummer, apart van de piano.
die verbrodt het een beetje, vind ik..
maar die gezangen zijn inderdaad zalig!

de versie van airbase is vreemd.
lekkere bassline dat wel, origineel ook in vergelijking met het de versie van svenson zelf (zeker wat betreft de hoofdmelodie), maar qua structuur is hij niet zo geslaagd naar mijn mening.
na de break met gezangen is het vrij chaotisch.

original > ozone remix

*Edit: de remix blijkt niet van Airbase te zijn, maar van Svenson zelf, onder de alias O-Zone
zeer verwarrend door de gelijkenissen qua alias en ook de sound is heel erg "airbase".

Posted by LeonB on Nov-19-2003 15:10:

quote:
Originally posted by tor8024
lol, daar heb je misschien wel gelijk in..
Subsphere Remix wordt hoe dan ook massive op de dansvloer!!

hehe en dat voor een b-kant die rmx is trouwens ook niet al te snel hoor, subsphere spul maak ik tussen 120 en 130 bpm..

maarre tof dat je hem zo mooi vindt

Posted by Jakhira on Nov-19-2003 15:14:

quote:
subsphere spul maak ik tussen 120 en 130 bpm

Dacht ik al, maar aangezien ik weinig aan dat tempo speel zal hij bij mij ergens rond de 135 zitten in mijn sets...

Posted by LeonB on Nov-19-2003 15:15:

tracks die ik maak onder de aliases 'leon' en 'mindsensation' zijn tussen 135 -140 bpm hoef je niet zoveel te pitchen

Posted by pooley on Nov-19-2003 15:19:

Heb je dan nog andere aliasen waar je zwaardere nummers mee maakt?

Posted by Jakhira on Nov-19-2003 15:20:

Geluk dat er in Deep & Inside geen vocals zijn, zou anders vrij raar klinken...

Posted by LeonB on Nov-19-2003 15:22:

quote:
Originally posted by pooley
Heb je dan nog andere aliasen waar je zwaardere nummers mee maakt?

mindsensation tracks zullen een wat meer 'techy edge' krijgen. Dat is iig wel de bedoeling naar de toekomst toe.. de eerste paar releases zijn nog vrij trancy.

uh op www.ftm-records.com bij labels -> altitude yellow -> daar staat ergens Mindsensation - I Feel/Last Call met een preview.. geeft je misschien een idee

edit -> http://www.bonzaimusic.com/sites/bonzaimusic/index.htm hier kun je een lofi versie downloaden van azior-sunset at myvatn (subsphere remix) (bij new releases)

Posted by Jakhira on Nov-19-2003 15:32:

Hij zit precies ergens tussen uplifting & progressive...
Klinkt goed

Posted by TOR on Nov-19-2003 16:22:

quote:
hehe en dat voor een b-kant die rmx is trouwens ook niet al te snel hoor, subsphere spul maak ik tussen 120 en 130 bpm..

het is de breakdown die het hem doet..
hands in the air type of stuff!

Posted by TOR on Nov-19-2003 16:32:

quote:
edit -> http://www.bonzaimusic.com/sites/bonzaimusic/index.htm hier kun je een lofi versie downloaden van azior-sunset at myvatn (subsphere remix) (bij new releases)

zalig nummer ook..
zoals pumaz zei, combinatie van prog & uplifting.. volledig mijn smaak!

Posted by arj1o1 on Nov-19-2003 19:52:

quote:
mindsensation tracks zullen een wat meer 'techy edge' krijgen. Dat is iig wel de bedoeling naar de toekomst toe.. de eerste paar releases zijn nog vrij trancy.

uh op www.ftm-records.com bij labels -> altitude yellow -> daar staat ergens Mindsensation - I Feel/Last Call met een preview.. geeft je misschien een idee

cc?

Posted by eieregooie on Nov-19-2003 22:37:

quote:
Originally posted by arj1o1
cc?

Carbon Copy? Cubieke Centimeter?

Posted by pooley on Nov-19-2003 22:55:

careless **** heb i kvoort laatst gehoord

okok ontopic !

Posted by arj1o1 on Nov-20-2003 07:36:

quote:
Originally posted by eieregooie