TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Reviews - November 2003
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
thuis in de studio :P
uh niet echt een studio, gewoon met de PC. Progs: Orion platinum, Nuendo, VSTi/fx, T-Racks
eieregooie: Captivating v��t Armada, want: toen Maykel (Piron) nog bij Warner/Chappell zat en daar a&r was voor Captivating. Dat label is meeverhuisd naar Armada.
Libra was rond April ergens zeker? Dus voor Armada denk ik...
| quote: |
| Originally posted by LeonB eieregooie: Captivating v��t Armada, want: toen Maykel (Piron) nog bij Warner/Chappell zat en daar a&r was voor Captivating. Dat label is meeverhuisd naar Armada. |
Tnx!
ik heb die ouwe release ook nog, toen vond ik die pronti&kalmani mix helemaal tegek.. alleen op die nieuwe plaat kun je wel horen (qua productie) dat er een aantal jaar tussen zit..
| Originally posted by LeonB ik heb die ouwe release ook nog, toen vond ik die pronti&kalmani mix helemaal tegek.. alleen op die nieuwe plaat kun je wel horen (qua productie) dat er een aantal jaar tussen zit.. |
precies, en vooral ook omdat die pronti&kalmani ook op de nieuwe release stond kon je verschil in productiekwaliteit goed horen
| Originally posted by Pumaz En LeonB, if I told you, I'd have to kill you |

Svenson - Sunlight Theory
Leuke uplifting trancer, door Svenson en Envio. Op zich niet zo speciaal, totdat het kerkgezang begint, wow, lekker
Het geeft me een beetje het gevoel dat ik vroeger had bij Proximus van Mauro Picotto. De Ozone remix door Airbase mag er ook wezen.
8/10
| Originally posted by tor8024 Azior vs. Three Locks - Deep and Inside |
| Originally posted by Pumaz Rustig nummer seg... Als deze uitkomt smijt ik de pitch toch welomhoog peis ik |
| Originally posted by CygnusX Svenson - Sunlight Theory Leuke uplifting trancer, door Svenson en Envio. Op zich niet zo speciaal, totdat het kerkgezang begint, wow, lekker Het geeft me een beetje het gevoel dat ik vroeger had bij Proximus van Mauro Picotto. De Ozone remix door Airbase mag er ook wezen.8/10 |
| Originally posted by tor8024 lol, daar heb je misschien wel gelijk in.. Subsphere Remix wordt hoe dan ook massive op de dansvloer!! |
die rmx is trouwens ook niet al te snel hoor, subsphere spul maak ik tussen 120 en 130 bpm..
| Originally posted by LeonB subsphere spul maak ik tussen 120 en 130 bpm |
tracks die ik maak onder de aliases 'leon' en 'mindsensation' zijn tussen 135 -140 bpm
hoef je niet zoveel te pitchen 
Heb je dan nog andere aliasen waar je zwaardere nummers mee maakt? 
Geluk dat er in Deep & Inside geen vocals zijn, zou anders vrij raar klinken... 
| Originally posted by pooley Heb je dan nog andere aliasen waar je zwaardere nummers mee maakt? |

Hij zit precies ergens tussen uplifting & progressive...
Klinkt goed 
| Originally posted by LeonB hehe en dat voor een b-kant die rmx is trouwens ook niet al te snel hoor, subsphere spul maak ik tussen 120 en 130 bpm.. |
| Originally posted by LeonB edit -> http://www.bonzaimusic.com/sites/bonzaimusic/index.htm hier kun je een lofi versie downloaden van azior-sunset at myvatn (subsphere remix) (bij new releases) |
| Originally posted by LeonB mindsensation tracks zullen een wat meer 'techy edge' krijgen. Dat is iig wel de bedoeling naar de toekomst toe.. de eerste paar releases zijn nog vrij trancy. uh op www.ftm-records.com bij labels -> altitude yellow -> daar staat ergens Mindsensation - I Feel/Last Call met een preview.. geeft je misschien een idee ![]() edit -> http://www.bonzaimusic.com/sites/bonzaimusic/index.htm hier kun je een lofi versie downloaden van azior-sunset at myvatn (subsphere remix) (bij new releases) |
| Originally posted by arj1o1 cc? |
careless **** heb i kvoort laatst gehoord 
okok ontopic !
| Originally posted by eieregooie Carbon Copy? Cubieke Centimeter? |