TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- "The Dailey Addict"
Pages (4): « 1 2 3 [4]
wij waren zo een beetje de soulmates op TA
trance zit in ons bloed 
come back to us, come back to us
schiet me ineens te binnen van welke film komt deze quote 
| quote: |
| Originally posted by Eagle` schiet me ineens te binnen van welke film komt deze quote |
Zeg, jongens en meisjes, dit lezen raakt mij enorm, shit jongens... If I was a wussy, I'd cry...
I SAID IF!

News of the day!
M.I.K.E. heeft 12 jaar lang gevoetbald bij Germinal-Ekeren 
ROFLMFAO!!!
Ik was even in de war toen ik deze thread zag staan...
| Originally posted by TOR News of the day! M.I.K.E. heeft 12 jaar lang gevoetbald bij Germinal-Ekeren |
| Originally posted by Jasperovitsj Als keeper en verdediger dan nog wel, ben is benieuwd om hem in actie te zien! |
Let it die already !
| Originally posted by Eagle` come back to us, come back to us schiet me ineens te binnen van welke film komt deze quote |
Mahaha
)))))

Geen idee of iemand da hier al wist, maar goed, aangezien 'the daily addict' wel eens een nieuwtje kan gebruiken (en ik dat hiernet toch moest vertellen op het algemene forum
):
Dj Tiesto - Close to you was oorspronkelijk geschreven door sarah bettens, de zangeres van ons aller K's Choice. Maar om de ene of andere reden is die samenwerking afgesprongen en is er dus geen release gekomen. Voor hen die me niet zouden geloven: op de laatste dvd van K's Choice kun je sarah het horen zingen 
edit: stupid me, release was er dus wel. Anyway, het eerste klopt wel. Ik ga slapen, duidelijk veel te moe om helder te denken