TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- "The Dailey Addict"
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by TOR on Apr-15-2004 19:44:

wij waren zo een beetje de soulmates op TA

trance zit in ons bloed


Posted by Eagle` on Apr-15-2004 19:55:

come back to us, come back to us




schiet me ineens te binnen van welke film komt deze quote


Posted by Zehra on Apr-15-2004 23:28:

quote:
Originally posted by Eagle`
schiet me ineens te binnen van welke film komt deze quote


kzou dat dus moeten weten!


Posted by Jakhira on Apr-17-2004 19:24:

Zeg, jongens en meisjes, dit lezen raakt mij enorm, shit jongens... If I was a wussy, I'd cry...

I SAID IF!


Posted by TOR on May-24-2004 20:21:

News of the day!

M.I.K.E. heeft 12 jaar lang gevoetbald bij Germinal-Ekeren


Posted by Jakhira on May-24-2004 20:27:

ROFLMFAO!!!

Ik was even in de war toen ik deze thread zag staan...


Posted by Jasperovitsj on May-24-2004 22:08:

quote:
Originally posted by TOR
News of the day!

M.I.K.E. heeft 12 jaar lang gevoetbald bij Germinal-Ekeren

Als keeper en verdediger dan nog wel, ben is benieuwd om hem in actie te zien!


Posted by Bertn on May-24-2004 22:10:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als keeper en verdediger dan nog wel, ben is benieuwd om hem in actie te zien!



in welke ploeg? de eerste ploeg? en van welk jaar tot welk jaar???


Posted by pooley on May-24-2004 22:10:

Let it die already !


Posted by Dark Apostle on May-25-2004 08:34:

quote:
Originally posted by Eagle`
come back to us, come back to us




schiet me ineens te binnen van welke film komt deze quote


Ik denk ik een of andere zweeds porno film waar jij in mee deed onder de naam Olaf Meatstick


Posted by pooley on May-25-2004 12:08:

Mahaha )))))


Posted by Wildfir3 on May-25-2004 12:17:


Posted by Wildfir3 on May-27-2004 21:50:

Geen idee of iemand da hier al wist, maar goed, aangezien 'the daily addict' wel eens een nieuwtje kan gebruiken (en ik dat hiernet toch moest vertellen op het algemene forum ):

Dj Tiesto - Close to you was oorspronkelijk geschreven door sarah bettens, de zangeres van ons aller K's Choice. Maar om de ene of andere reden is die samenwerking afgesprongen en is er dus geen release gekomen. Voor hen die me niet zouden geloven: op de laatste dvd van K's Choice kun je sarah het horen zingen

edit: stupid me, release was er dus wel. Anyway, het eerste klopt wel. Ik ga slapen, duidelijk veel te moe om helder te denken


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.