TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Invited 7: The Gold Edition in Rotterdam
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
ik ga natuurlijk ook!!
| quote: |
| Originally posted by stampertje na de vorige editie gemist te hebben in de Cruiseterminal, wil ik dit keer zeker gaan. Maar wat ik me afvroeg, wat draait die pete Tong eigenlijk? ken m niet zo goed, alleen van de essential mixen, die hij min of meer presenteerd? |
Een rondje black hole. nl laat zien dat onze ton tb ook komt draaien!
DJ Ton T.B.
January
The Netherlands - Rotterdam (Cruise Terminal) Invited by Ti�sto
Oeh nice... das zeker een mooi extraatje 
Ffe een update'tje......
Invited Gold Edition
The invited crew wishes everybody a Happy New Year. We hope we will see you again at the Gold Edition and one year anniversary of Invited, on January 29th 2004 at Cruise Terminal Rotterdam. Starring Ti�sto and Peter Tong. Ton T.B. will put on the first records in the main area. And area 2 will be hosted by two friends Montana and LeBlanc, spinning back to back.
Montana & Le Blanc back to back
Ik denk dat ik niet eens naar tiesto ga kijken, eerst Pete Tong en daarna sprint ik naar Area 2 
Intressante line-up wordt het nu. Mot alleen nog even vrij regelen voor vrijdag, dat gaat denk een moeilijk verhaal worden, omdat wij in januari in principe geen vrij kennen krijgen. Dat wordt dan maar in ��n keer door.
| Originally posted by Raymond Ik denk dat ik niet eens naar tiesto ga kijken, eerst Pete Tong en daarna sprint ik naar Area 2 |
Ik ga voor Tong als ik ga.
| Originally posted by Remy D ik ga natuurlijk ook!! |
ik kon hier werken via een klasgenoot van mij, beetje jammer dat ik tentamenweek heb en dat ik om 2 uur een tentamen logistiek heb de volgende dag

Ik ben dr ook bij! vandaag kaartje gehaald 
bij de funkyhouse in rotterdam lag nog wel een aardig stapeltje, stuk of 70 denkik ofzo
Gezellig Remco
Wordt weer een goed gezelschap zo te zien 
| Originally posted by MaGiK54 Intressante line-up wordt het nu. Mot alleen nog even vrij regelen voor vrijdag, dat gaat denk een moeilijk verhaal worden, omdat wij in januari in principe geen vrij kennen krijgen. Dat wordt dan maar in ��n keer door. |
| Originally posted by MaGiK54 Whieeeeeeeeee, heb gelukkig vrij kunnen regelen voor vrijdag, dus laat me lekker rijden, zodat ik een drankje kan nuttigen deze avond. |
Nou als het goed is wordt 't kaartje voor me geregeld deze keer dussss.... ik ben van de partij!
Invited Gold Edition; nog ��n week!
Na maanden voorbereidingen was de eerste editie van Invited by Ti�sto op 20 februari 2003 een feit. Sindsdien hebben er zes spectaculaire edities plaatsgevonden waar Ti�sto keer op keer met gastoptredens van ondermeer Danny Rampling (UK), Gabriel and Dresden (USA), Lucien Foort en Benny Rodrigues heeft gezorgd voor een geweldige show. Over ��n week zal het 1-jarige bestaan van Invited op spectaculaire wijze gevierd worden!
Zoals jullie weten zal op 29 januari 2004 deze serie afgesloten worden met een Invited Gold Edition. We zullen dan voor de tweede keer neerstrijken in Cruise Terminal Rotterdam. Deze imposante locatie diende sinds 1873, honderd jaar lang als de aankomst -en vertrekhal van de Holland Amerika lijn.
Voor deze bijzondere aangelegenheid is de zeer populaire en alom gerespecteerde Engelse top dj Pete Tong uitgenodigd door Ti�sto. Deze artiest heeft zijn naam gevestigd door zijn actieve betrokkenheid op alle gebieden binnen de dance industrie.
Zijn eigen radio show Essential Selection op Radio One van BBC is sinds het begin revolutionair en toonaangevend geweest, met meer dan een miljoen luisteraars per week! Voor zijn geroemde Essential Mix compilaties heeft hij samengewerkt met vrienden en grootheden als Fatboy Slim, Paul Oakenfold en Carl Cox.
De volledige programmering
De grote zaal zal vanaf 22.00 uur geopend worden, waar Ton T.B. jullie in de stemming zal brengen voordat Pete Tong gaat beginnen. In Area 2 zullen niemand minder dan Montana vs LeBlanc een uplifting Funky Techhouse set gaan neerzetten. Dit 1-jarige bestaan �n afsluiting van deze serie van Invited zal uiteraard door de gastheer van de avond, Ti�sto, in stijl afgesloten worden!
Heb er zin in! 
Gloeiendegloeiende 
Degene die de kaarten zou halen voor Mark (de vriend waar ik mee naar Invited zou gaan -- was er vorige keer in de Cruise Terminal ook bij) heeft 'm besodemieterd en nu zitten we dus zonder kaarten! En voor zover ik weet is 't inmiddels uitverkocht... Hij heeft nog wel z'n geld terug maar daar komen we donderdag niet mee binnen
Kijken of we nog iets kunnen regelen maar zie 't donker in 
| Originally posted by M_Peror Gloeiendegloeiende ![]() Degene die de kaarten zou halen voor Mark (de vriend waar ik mee naar Invited zou gaan -- was er vorige keer in de Cruise Terminal ook bij) heeft 'm besodemieterd en nu zitten we dus zonder kaarten! En voor zover ik weet is 't inmiddels uitverkocht... Hij heeft nog wel z'n geld terug maar daar komen we donderdag niet mee binnen Kijken of we nog iets kunnen regelen maar zie 't donker in |
wij hebben onze kaarten nog vrijdag kunnen halen bij funky house in rotterdam. hun hadden 50 extra kaarten gekregen. ik heb er zin in.
Als we de site van black hole mogen geloven, dan draait Tiesto tussen twee en half vijf, dus van 2 tot 5 zallie wel draaien.
Vandaag ffe voor vrijdag vrij genomen 
Dus dat wordt beesten!!!
Ik heeft er zin an..... 
Pfffff.... al dat gezwets over uitverkocht blijkt nog (een beetje) mee te vallen. Vanmiddag ff rondgebeld, in Eindhoven hadden ze ze nog, dus meteen daar heen gesjeesd en dusssss ... kaartjes in de pocket! Wij zijn van de partij donderdag! (En vrijdag vrijgepland, ook belangrijk
)
Als je iets goed gedaan wil hebben moet je 't zelf doen, dat blijkt maar weer 
PS Magik54 thnx voor het aanbod
De laatste kaarten!
Voor de Gold Edition van Invited, dat aanstaande donderdag op 29 januari 2004 zal plaatsvinden in Cruise Terminal Rotterdam, zijn nog circa 100 kaarten beschikbaar. Naar aanleiding van veel e-mails van bezorgde mensen die ervan uitgingen dat het uitverkocht is, hebben we besloten jullie via dit extra nieuwsbericht ervan op de hoogte te stellen dat dit nog niet het geval is!
Bij de volgende voorverkoopadressen zijn nog kaarten te verkrijgen:
-Trancentral in Haarlem (023-5420336)
-Clubwearhouse in Amsterdam (020-6228766)
-Twist & Shout in Utrecht (030-2340520)
-Freaky Records in Eindhoven (040-2435599).
Wie bij deze unieke gelegenheid aanwezig wil zijn en nog niet in het bezit is van een kaartje moet dus erg snel zijn!
Van elke editie van Invited is een film gemaakt.
Klik hier voor Invited by Ti�sto op 25 september 2003 in Cruise Terminal Rotterdam.
Tot slot willen we er iedereen op attenderen dat de deuren om 22.00 uur open gaan en om 05.00 uur sluiten.
Zo ff een lijssie gemaakt met mensen die gaan:
Lex
Remy D
M-Peror
PartyHardy
Trancefool
3 o 3
MaGiK54
Freezel
Nook
Raymond
Emma
Jappio
Total Woot
Gelieve aanvullen als iemand ontbreekt.
| Originally posted by MaGiK54 Zo ff een lijssie gemaakt met mensen die gaan: Lex Remy D M-Peror PartyHardy Trancefool 3 o 3 MaGiK54 Freezel Nook Raymond Emma Jappio Total Woot RIES'79 Gelieve aanvullen als iemand ontbreekt. |