TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Games!
Pages (18): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Posted by reveal on Feb-23-2004 17:31:

quote:
Originally posted by Smeagol
Vad har ni for apm?

Vad �r apm? "Apor per minut"?

Posted by Vizay on Feb-23-2004 17:44:

om jag inte minns helt fel s� �r apm actions per minute, dvs allt du g�r i spelet i stort sett

�r jag fortfarande den enda MMORPG (massive multiplayer online roleplaying game) junkien h�r p� forumet eller �r det n�gon mer som fastnat i tr�sket?

f�r�vrigt, vilka har testat nya Unreal tournament 2004 demon?
k�rde den p� ett lan i f�rrg�r, sjukt kul...dom som gillar fps � inte har testat borde tanka ner omg�ende

Posted by JayBee on Feb-23-2004 18:02:

quote:
Originally posted by Vizay
�r jag fortfarande den enda MMORPG (massive multiplayer online roleplaying game) junkien h�r p� forumet eller �r det n�gon mer som fastnat i tr�sket?

Jag �lskar rpgs jag �lskar action oxo och strategi och hela bunten f�rutom fotbolls/hockey-spel (kongo kim )

men jag tycker att de flesta rpg's p� dator har saknat s� mycket utav det grafiska.

jag tror att World of warcraft kommer bli grymt. f�rst och fr�mst har blizzards alla tidigare spel m�tt upp med mina krav och dessutom s� ser det snyggt ut. typ som diablo fast i 3d milj� och mer rollspel ut�ver det hela.

st�mmningen l�r bli as mysig, redan sett fina landskap p� screenshots. (dock kommer inget kn�cka atmosf�ren man fick utav diablo 1 n�r man lirade det f�rsta g�ngerna )

dessutom tror jag att WoW blir bra f�r det �r enkelt och d�rmed fler folk och d�rmed st�rre upplevelse. jag kan bara hoppas att det sl�pps innan jag �ker in i lumpen

Posted by Kongo_kim on Feb-24-2004 08:19:

quote:
Originally posted by JayBee
Jag �lskar rpgs jag �lskar action oxo och strategi och hela bunten f�rutom fotbolls/hockey-spel (kongo kim )

J�vla geek

Posted by Sypherion on Feb-24-2004 12:15:

quote:
Originally posted by Powell
nej d� bw �r ju kullt .. inget fel med att vara �ver ambiti�s n�r andra lirar det legat p� typ 90-110 apm en g�ng i tiden, vet ej vad jag ligger p� nu, kanske 80-90 ? spelar bara ibland though .. typ 1-2 g�nger i veckan

bara ling mass spelare som kommer upp i ett s�nt antal...toss �ger zerg

(Mediumweight toss spelare...60-70 apm)

Posted by AC. on Feb-24-2004 12:45:

Tycker ni kan ta era t�ntspel som CS och wannabe fotbollsn�rd-lir och l�mna plats f�r en av klassikerna;

MSR�J!

175 Sekunder p� expert. Ingen annan som lirar?

Posted by Sypherion on Feb-25-2004 07:43:

MSR�J...Stoneage...

Posted by M1cro5lave on Feb-25-2004 07:52:

Ms R�j, sj�lvklart vad �r ditt rekord p� l�ttaste? mitt �r 5 sekunder. Mellan har jag klarat p� 70s eller n�tt. Expert kmr jag inte ih�g, men jag tror du sl�r mig d�r AC
Annars spelar jag g�rna Serious Sam 2 och rpg. cs har jag lagt ner.. f�rs�r inte varf�r man vill spela s�nt l�ngre.

Posted by ice_key on Feb-25-2004 08:35:

quote:
Originally posted by Vizay
f�r�vrigt, vilka har testat nya Unreal tournament 2004 demon?
k�rde den p� ett lan i f�rrg�r, sjukt kul...dom som gillar fps � inte har testat borde tanka ner omg�ende

Word!

Gigantiskt bra och snyggt �r det =)
V�ntar p� retail versionen som ligger p� 6(!)CD-ROM lr 2(!)DVD-ROM var av den ena e extra stuff

Posted by Smeagol on Feb-25-2004 12:04:

quote:
bara ling mass spelare som kommer upp i ett s�nt antal...toss �ger zerg

Om man inte ar en av de dar proffesionella koreanerna som ligger over 200 allihop da.

toss ager zerg? we will se about that!
Vill nan spela typ i slutet av mars? Ar faktiskt hemma ett par veckor da.

Spelar mest zerg sjalv. Piskar garna lite toss i mars.

(och, ja, det ar actions per minute)

Posted by Sypherion on Feb-25-2004 20:55:

f�r v�l ta � fr�sha upp skillzen d�!

men ass� va konstigt att dom ligger p� 200..fan starcraft �r juh st�rre �n fotboll d�r nere. (jag menar allvar.)

Posted by Smeagol on Feb-26-2004 10:59:

quote:
Originally posted by Sypherion
f�r v�l ta � fr�sha upp skillzen d�!

Klart du inte far!! Jag kan inte spela har i universitets datorsal, varfor skulle du fa trana men inte jag!? Fusk!
Bara lite iaf...

Men grabbar (antar att det ar mest grabbar i den har traden av nan anledning. ) ar apm allt? Ar det mojligt att nan med apm 60 slar nan med apm 100? Blir man en battre spelare av att sitta och hotkeya 2ggr per sekund?

Jag har spelat MS Roj en gang. Jag trampade pa en mina. Ville inte spela mer sen. Man borde forbjuda sana krigshetsande spel som MS roj. Minor ar sa otacka!!

Posted by Sypherion on Feb-26-2004 18:28:

quote:
Originally posted by Smeagol
Klart du inte far!! Jag kan inte spela har i universitets datorsal, varfor skulle du fa trana men inte jag!? Fusk!
Bara lite iaf...

Men grabbar (antar att det ar mest grabbar i den har traden av nan anledning. ) ar apm allt? Ar det mojligt att nan med apm 60 slar nan med apm 100? Blir man en battre spelare av att sitta och hotkeya 2ggr per sekund?

Jag har spelat MS Roj en gang. Jag trampade pa en mina. Ville inte spela mer sen. Man borde forbjuda sana krigshetsande spel som MS roj. Minor ar sa otacka!!

klart en med 60 kan sl� en med 100...handlar inte om hur m�nga actions man g�r, handlar mer om vilka actions man g�r. att ha bra pm �r iofs bra om man bara g�r anv�ndara actions. annars �r det totalt on�digt.

Posted by AC. on Feb-27-2004 02:15:

MS R�j m�ste v�l �nd� anses som ett spel som f�respr�kar nedrustning d� man faktiskt R�JER minorna

Har f�ljande rekord p� denna dator:

Nyb�rjaren: 13. (Har som b�st varit nere p� 9-8 sekunder)
Amat�ren: 53.
Experten: 169.

M�ste verkligen skaffa mig en b�ttre mus! V�ldigt st�rande n�r den inte vill dit jag vill p� sk�rmen!

Posted by fede on Mar-20-2004 09:54:

Be Cool!

jag k�pte unreal tournament 2004 ig�r riktigt bra

Posted by dbl on Mar-20-2004 12:10:

tog och k�pte hulken till min lillebrorsa i f�delsedags present... lite halv kul spel faktiskt... speciellt n�r man aktiverar invincible fusket och bara springer runt och sp�ar upp massa fiender hela tiden

enda tr�kiga e att man inte kan lyfta upp pansarvagnar :/

Posted by Kongo_kim on Mar-20-2004 12:11:

klarade Vagrant Story ig�r

Posted by AC. on Mar-20-2004 12:17:

Jag �r nere p� 159 sekunder p� storr�jaren...
Har dock lagt MS R�j lite p� hyllan f�r tillf�llet.

Posted by ScuL on Mar-22-2004 13:02:

best�llde nyss Battlefield Vietnam.
L�r bli r�tt grymm igen

Posted by Rikard on Mar-22-2004 13:25:

satt och lirade vietnam hela helgen faktiskt, �r helt pank � sjag kunde v�l inte g�ra annat

k�rde n�tverk med killen i rummet brevid mig d�r jag bor s� j�vla roligt!

cambodian intrusion och flaming dart �r helt klart roligaste banorna!

Posted by ScuL on Mar-22-2004 13:28:

hehe
ska se om jag hinner spela.
allt e s� jobbigt med flyttningen och exjobbet samtidigt. jag �r upptagen n�stan hela dagen.

Posted by keddo on Mar-22-2004 13:37:

quote:
Originally posted by ShyTrance

ah, bara testat betan. �r onslaugt lika tr�kig som det �r d�r ?

Posted by fede on Mar-22-2004 13:54:

quote:
Originally posted by keddo
ah, bara testat betan. �r onslaugt lika tr�kig som det �r d�r ?

hehehe, ne d e b�ttre sk�na banor. fast jag gillar mest deathmatch, bomb run och capture the flag

Posted by Cloudburst on Mar-22-2004 14:38:

Har inf�rskaffat, StarWars: Knight of the Old Republic. Riktigt kul att spela n�got datorspel faktiskt. Har inte spelat n�got seri�st sedan augusti!

�ven lite WarCraft 3 och StarCraft har hunnits med! Underbara spel!

Posted by AnD on Mar-22-2004 21:54:

quote:
Originally posted by ShyTrance

Vad gav du f�r det?

Pages (18): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »