TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp is Burning is niet failliet, integendeel
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »
Zoals joker zegt,
AvB komt dus, maar tegenvallende nieuws is dat die kneuzen van de organisatie hem op main stage gezet hebben, wat ik dus uber vind sucken want Main zit vol breezah trutjes en hardstyle nichten die begrijpen dat soort muziek niet. Dan krijg je weer zon klote sfeer als op 16 years Illusion
Ik wil AvB in first floor room zoals vorig jaar dat was echt kicken, sublieme set, sublieme sfeer toen, het dak ging er echt wel af, die avond

het belangrijkste is da armin komt !
ok, het zou veel gezelliger zijn moest hij in de kleine zaal draaien maar wij organisere spijtig genoeg het feestje niet he ...
ik stel gewoon voor da we met zijn allen vanvoor gaan staan en der zelf het beste van maken en volgens mij zulle we ook wel goeie sfeer krijgen ze !

| quote: |
| Originally posted by emma het belangrijkste is da armin komt ! ok, het zou veel gezelliger zijn moest hij in de kleine zaal draaien maar wij organisere spijtig genoeg het feestje niet he ... ik stel gewoon voor da we met zijn allen vanvoor gaan staan en der zelf het beste van maken en volgens mij zulle we ook wel goeie sfeer krijgen ze ! |
Kzou zeggen, stuurt ne mail en legt de sitautie uit 
Wie weet
main hall is idd niet de beste keuze.
weet nog toen tiesto er vorig jaar stond.. hij begon erg lekker met heel wat zalige trance nummers, maar het publiek kwam pas echt los toen hij 'Airport' en dergelijke dingen begon te draaien..
worden de andere zalen eigenlijk gebruikt of is het enkel de grote?
first floor waar ie tijdens indoor editie draaide, is de andere zaal
gedver, kut dsl
| Originally posted by pooley Kzou zeggen, stuurt ne mail en legt de sitautie uit ![]() Wie weet |

ik wil wel sturen !
ma zou het niet nog beter zijn moesten we allemaal een mail sturen ????
| Originally posted by Eagle` first floor waar ie tijdens indoor editie draaide, is de andere zaal |
Onderschrijven met 'Onze naam'
Daarmee bedoel ik, de Belgian Tranceaddics...
| Originally posted by emma het belangrijkste is da armin komt ! ok, het zou veel gezelliger zijn moest hij in de kleine zaal draaien maar wij organisere spijtig genoeg het feestje niet he ... ik stel gewoon voor da we met zijn allen vanvoor gaan staan en der zelf het beste van maken en volgens mij zulle we ook wel goeie sfeer krijgen ze ! |
yeah en dit keer met mij erbij!!!! feesteuuuhhhhhh!!!!! (vorig jaar wou ik zo graag gaan... mah niemand van mijn vriendenkring wou mee
en kende toen ook niemand van de beta's eh, mah dit jaar ist anders
)
btw wil ook wel ff mail sturen
of stuurt mah ene?
| Originally posted by tor8024 da's dan de techno zaal deze keer zeker? |
Ik wacht de line-up nog even af, maar ik denk ook wel dat ik van de partij ben 
mail is verzonden !!!
nu vingertjes kruisen en hopen op een positief antw
maar ik zou er eerlijk gezegd ni op rekenen 
ik hoop eigenlijk dat ze die techno zaal weer helemaal boven houden... if so denk ik da'k daar ook wel een tijdje ga vertoeven. Twas er misschien krap maar het geluid kon er zoooooooooooo hard, en kheb er echt genoten van ken ishii toen.
Enneuh, ik denk dat ze commercieel gezien toch maar liever armin in de main gaan steken hoor... main = dertig drankstandjes, hotdogs, etc etc... die first floor is ��n bar en that's it. Nuja als ze het slim aanpakken zetten ze hem dus in de main.
En what about mike? Als hij het theme song gaat schrijven dan is de kans toch ook groot dat ook hij op de main wordt gezet? Nuja, khebber allemaal geen probleem mee eigenlijk, kheb geen andere mensen/ambiance nodig om mij te amuseren... gewoon de muziek en een lekkere lightshow en ik ga helemaal uit mijn dak 
Heb overlaatst eens een mail gestuurd betreffende de datums van Antwerp is Burning en kreeg toen ook inderdaad direkt antwoord.
Maar een mail ivm de line up (en of Paul Van Dyk en Ferry Corsten zouden komen, werd nooit beantwoord).
Ook de verschillende zalen etc denk ik dat er nog weinig zal veranderd worden, dit ligt waarschijnlijk allemaal reeds vast.
En ik moet zeggen dat ik Tiesto in de main hall vorig jaar echt wel super vond. Ik hoop eerder dat namen zoals Armin, Ferry, Tiesto toch wel in de main hall zullen draaien. De belichting en het geluid waren er vorig jaar gewoon veel beter. En je kon altijd nog effe het spectakel aanschouwen van uit de tribune.
Maar voor zover ik weet zouden tot hiertoe zeker M.I.K.E. en Marco Bailey draaien en dan waarschijnlijk Armin en hopelijk dan ook maar Ferry!!
Tijd voor meer info van Antwerp is Burning zelf....???
heb net mailtje terug gekregen van die mensen van antwerp is burning ! (sympathieke mensen !)
ze doen een HEEL leuk voorstel maar het sta nog NIET vast !
gewoon even bespreken wa jullie ervan vinden !
dus nog geen gat in de lucht springen he
ze willen armin graag wat langer laten draaien (zoals op de vorige edities) MAAR op de mainstage is het zo goed als onmogelijk om een 3uur set te doen! Dus het idee is: armin 2uur op de main stage en 2uur in de kleine zaal = 4uur!!!!
wat zouden jullie daarvan denken ????
ik zeg het nog een keer: er staat niets vast, gewoon even jullie gedachten hierover laten weten enzo 
Als hier iemand tegen is, pak ik de eersten boot en kom ik u iets aandoen.
Armin 2 x 2u!!!!!
Wie zou daar niet voor zijn, voor ieder wat wils nu!!
Een iets hardere set in de main hall en dan een meer rustige set in de kleine zaal!!! 
Originally posted by Joker666 Armin 2 x 2u!!!!! Wie zou daar niet voor zijn, voor ieder wat wils nu!! Een iets hardere set in de main hall en dan een meer rustige set in de kleine zaal!!! |

Heb zelf ook net een mailtje terug gekregen van organisatie AiB.
Inderdaad vriendelijke mensen en supersnelle respons. Tof!
Ze mogen officieel niets van line up bekend maken voor 30 januari (Cherry Moon @ Sportpaleis).
Maar het belangrijkste uit hun mail is:
"Ik kan/mag je dus nog niets concreet over de line up vertellen, wel dat hij veruit de stevigste wordt die we al ooit gehad hebben... en dat wil toch wel wat zeggen."

en ik spring spring spring de main hall in
en derna in de kleine zaal ook nog is
woooooot!
Lijkt me wel leuk zo 2 maal 2u.
Armin 4u in de kleine zaal is ook goe

leuk dat die kerel zo vlug replied, die mailtjes van emma en ik heb dan toch iets van effect, geen idee of de rest ook iets gestuurd heeft ?
anyway ik hoop dat die organisatoren in zien dat ze Armin niet op main mogen gooien maar in dat zaaltje vier uur lang met een top sfeertje tot gevolg.
Want anders krijg je weer zon brakke sfeer als 16 years illusion dit jaar, met een ganse hall vol met breezahtrutjes en springnichten die enkel los gaan op platen ala airport en traffic 
edit:springnichten is op zich wel leuk, maar ik heb geen flikker aan een ganse main vol hardstyle kneuzen