TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Loting EK 2004 Portugal
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Maybe he, maar maybe is het dan handig om 1 standaard Excell sheet te maken waarop iedereen kan invullen. Waarom? Omdat je dan niet 100 x de verschillende excel files na hoeft te kijken met allen een verschillende opmaak, en het je dus tijd scheelt. Just an idea ![]() Wil wel helpen hoor. |
http://home.wanadoo.nl/oranjekwis/downloads/ned88.jpg
In 1988 had de helft van de spelers een snor. Om weer tot grote successen in staat te zijn zal het Nederlands Elftal dus de bovenlip bedekt moeten houden.
Alhoewel spelers als Van der Vaart en Robben waarschijnlijk nog geen baardgroei hebben, stel ik voor de locale feestwinkel te bezoeken.
Bij de bouwmarkt zal ongetwijfeld goede lijm verkrijgbaar zijn...

| Originally posted by New Wave Ik deed 2 jaar geleden mee met een poul. Is misschien nu ook wel leuk. Tis de bedoeling dat je in Excel van alle pouls de uitslagen van alle wedstrijden voorspeld. Ook voorspellen wie er in de kwart/halve/finale komt en daar de wedstrijden bij met uitslagen. Puntentelling als volgt: 3 punten als je het goed heb dat iemand wint + 5 als je de uitslag goed hebt 0 als je het fout hebt 15 punten per team die je goed voorspeld hebt die in de kwart/halve/finale komt. met de regels: 3 punten als je het goed heb dat iemand wint (of gelijk spelen) + 5 als je de uitslag goed hebt 0 als je het fout hebt Ideetje? Is hardstikke leuk om te doen ![]() Effe Excel ebstandje naar mij sturen en dan houd ik het wel bij (als ik tijd heb |
maarruh misschien is dat wat?
| Originally posted by jp http://home.wanadoo.nl/oranjekwis/downloads/ned88.jpg In 1988 had de helft van de spelers een snor. Om weer tot grote successen in staat te zijn zal het Nederlands Elftal dus de bovenlip bedekt moeten houden. Alhoewel spelers als Van der Vaart en Robben waarschijnlijk nog geen baardgroei hebben, stel ik voor de locale feestwinkel te bezoeken. Bij de bouwmarkt zal ongetwijfeld goede lijm verkrijgbaar zijn... |
| Originally posted by jp http://home.wanadoo.nl/oranjekwis/downloads/ned88.jpg In 1988 had de helft van de spelers een snor. Om weer tot grote successen in staat te zijn zal het Nederlands Elftal dus de bovenlip bedekt moeten houden. Alhoewel spelers als Van der Vaart en Robben waarschijnlijk nog geen baardgroei hebben, stel ik voor de locale feestwinkel te bezoeken. Bij de bouwmarkt zal ongetwijfeld goede lijm verkrijgbaar zijn... |
| Originally posted by SnuggLe Maybe he, maar maybe is het dan handig om 1 standaard Excell sheet te maken waarop iedereen kan invullen. Waarom? Omdat je dan niet 100 x de verschillende excel files na hoeft te kijken met allen een verschillende opmaak, en het je dus tijd scheelt. Just an idea ![]() Wil wel helpen hoor. |

Lijkt me wel wat, ik doe wel mee!
Via VillaBvD kun je ook een pouletje spelen.
Klikpunt
Je moet alle groepswedstrijden een uitslag geven en nog enkele dingen. Ik doe iig al mee en het lijkt mij makkelijker aangezien er ook niet meer geteld hoeft te worden.
Wat zit ik toch op een kutschool!!!
Ik heb tentamenweek van 14 t/m 25 juni en ik heb 2 tentamens in die 2 weken. Plannen ze een tentamen in op 16 juni, de dag na Nederland - Duitsland en de enige dag dat we geen tentamen willen hebben

Zoiets doe je toch niet met een opleiding waarvan 90% van het mannelijke geslacht is!!
NHTV

Ik geloof dat ze dat bij mij ten tijde van het EK2000 ook deden..
en idd 95% man waarvan 100% NL-elftal wilde zien..
naar docent, die vervolgens liever ook voetbal keek dan een tentamen maken en afnemen..
'doe deze opdracht dan maar jongens'