TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- sköna citat från forumfolket!
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by SteveTranz4ever on Jan-24-2005 08:10:

quote:
Originally posted by November
och jag visste vad som skulle hända ... men ÄNDÅ skrek jag som det dumma våp jag är

Dang



Skön självdistans


Taget från >denna< sidan.


Posted by jofawe on Jan-24-2005 15:29:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Skön självdistans


Taget från denna sidan.



HAHAH


Posted by SteveTranz4ever on Dec-31-2005 14:35:

Gammal tråd livas upp igen...

Detta är ingen citat av nån TA men detta var grymt kul när jag hörde det.

Var på till Väsby centrum när jag gick förbi ett par gamla gubbar som just skulle hälsa på varandra.

- Hej hej
- Hej, jag får önska dig ett gott & trevligt slut... Ja på årets alltså.
- Ja ett litet tag till ska jag nog leva.



Posted by RebeL9 on Dec-31-2005 14:55:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Gammal tråd livas upp igen...

Detta är ingen citat av nån TA men detta var grymt kul när jag hörde det.

Var på till Väsby centrum när jag gick förbi ett par gamla gubbar som just skulle hälsa på varandra.

- Hej hej
- Hej, jag får önska dig ett gott & trevligt slut... Ja på årets alltså.
- Ja ett litet tag till ska jag nog leva.




påminner mig om ett samtal jag bevittnade mellan en äldre dam och herre. damen passerade herren och hon utbrast "Oj Bertil är det du? jag trodde du hade gått bort i somras!"


Posted by xPROXYx on Jan-02-2006 16:29:

för att steve postar citat från icke TA folk så får ja också göra det(im above the law)

KL är 8 på fredag morgon, ja har sovit över hos min bästa kompis o nu ska vi tillsammans me hennes mamma skjussa hennes lillebror till dagis(han är 5 år)
I Bilen:
mamman:Tjejer vad händer ikväll
jag-vet inte sprit blir det iaf
kompisen-aa fan orka va nykter
Lillebror-sprit, ja vill också ha sprit
mamman-nej det vill du inte alls du är för ung
lillebror-spriiiit, spriiiit ja vill också ha, dom får jue
mamman-nej glöm det där nu, vi e framme syns kl 3
lillebror-mamma mamma får jag sprit då?
mamman-*suck*ja oki bara du e tyst om det så får du det

....en kvart senare ringer dagisföken till mamman och undrar varför lillebror är så glad och tjatar om sprit hela tiden!

D tyckte ja va lite klockrent!


Posted by jofawe on Jan-02-2006 16:42:

Min gode vän Martin aka Tysken kläckte detta klockrena citat 30/12 kl 23.30 ungefär.. i bastun.

"När jag är ensam hemma brukar jag gå runt å leka med mig själv..."


Posted by Jeremy H on Jan-13-2006 01:03:

quote:
Originally posted by SteveAngello
If one day, people hate me as much as they do Tiesto, then Ill know I made it


Posted by Rikard on Jan-13-2006 05:36:

quote:
Originally posted by SteveAngello
If one day, people hate me as much as they do Tiesto, then Ill know I made it


jävligt sant :/


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.