TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- sköna citat från forumfolket!
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by November och jag visste vad som skulle hända ... men ÄNDÅ skrek jag som det dumma våp jag är Dang |

| Originally posted by SteveTranz4ever Skön självdistans ![]() Taget från denna sidan. |
Gammal tråd livas upp igen...
Detta är ingen citat av nån TA men detta var grymt kul när jag hörde det.
Var på till Väsby centrum när jag gick förbi ett par gamla gubbar som just skulle hälsa på varandra.
- Hej hej
- Hej, jag får önska dig ett gott & trevligt slut... Ja på årets alltså.
- Ja ett litet tag till ska jag nog leva.

| Originally posted by SteveTranz4ever Gammal tråd livas upp igen... Detta är ingen citat av nån TA men detta var grymt kul när jag hörde det. Var på till Väsby centrum när jag gick förbi ett par gamla gubbar som just skulle hälsa på varandra. - Hej hej - Hej, jag får önska dig ett gott & trevligt slut... Ja på årets alltså. - Ja ett litet tag till ska jag nog leva. |
för att steve postar citat från icke TA folk så får ja också göra det(im above the law)
KL är 8 på fredag morgon, ja har sovit över hos min bästa kompis o nu ska vi tillsammans me hennes mamma skjussa hennes lillebror till dagis(han är 5 år)
I Bilen:
mamman:Tjejer vad händer ikväll
jag-vet inte sprit blir det iaf
kompisen-aa fan orka va nykter
Lillebror-sprit, ja vill också ha sprit
mamman-nej det vill du inte alls du är för ung
lillebror-spriiiit, spriiiit ja vill också ha, dom får jue
mamman-nej glöm det där nu, vi e framme syns kl 3
lillebror-mamma mamma får jag sprit då?
mamman-*suck*ja oki bara du e tyst om det så får du det
....en kvart senare ringer dagisföken till mamman och undrar varför lillebror är så glad och tjatar om sprit hela tiden!
D tyckte ja va lite klockrent!
Min gode vän Martin aka Tysken kläckte detta klockrena citat 30/12 kl 23.30 ungefär.. i bastun.
"När jag är ensam hemma brukar jag gå runt å leka med mig själv..."
| Originally posted by SteveAngello If one day, people hate me as much as they do Tiesto, then Ill know I made it |
| Originally posted by SteveAngello If one day, people hate me as much as they do Tiesto, then Ill know I made it |