TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voornemens 2004
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
- proberen get meer voor school te doen en niet alles laten liggen tot voor de dag van het examen zelf...
mislukt
- proberen niet lief tegen iedereen te doen (der zijn er namelijk bij die het nie waard zijn)
half gelukt
- meer aan mezelf denken
half gelukt
- meer naar feesten gaan in NL 

gelukt!
(ondertss al 4 ofzo gedaan)
- minder proberen uit te geven (eventueel sparen)
mislukt! (reden: zie vorig voornemen
)
- mod worden van de beta-forum 
mislukt... wil het al nie meer worden...
- meer slapen
gelukt!
- een goeie jongen tegenkomen die mijn muziekkeuze apprecieert en niet bij het woordje trance al direct wegloopt en die me accepteert zoals ik ben (gek dus
)
mislukt
- liefst een dj... tiesto mss
(nee nee just kidding
)
working on it!
conclusie: 4/9 nie zo goe eh... 
| quote: |
| Originally posted by Zehra - een goeie jongen tegenkomen die mijn muziekkeuze apprecieert en niet bij het woordje trance al direct wegloopt en die me accepteert zoals ik ben (gek dus ) mislukt |
| Originally posted by Nyah foei zehra, ge zegt toch 'een goeie jongen' vinden... Toch niet pers� een lief.... en zo 'een jongen' vind je hier op t forum toch in overvloed |
- HBO diploma halen
Mislukt. Scriptie was deels afgekeurd en nu in september eindpresentatie. En verder nog de nodige hertentamens in september en oktober.
- Ingeloot worden bij Universiteit
Niet meer van toepassing. Voor de studie die ik eigenlijk wilde doen (Bedrijfswetenschappen) moest je ingeloot worden, maar ga na mijn afstuderen aan het HBO een andere studie doen, namelijk Sociale Wetenschappen.
- Appartement krijgen
Mislukt. Huizenmartk is echt superkrap hier. Voor mijn regio moet je al minimaal 4 jaar ingeschreven staan om enigzins kans te maken. Ik sta nu dus ong 1,5 jaar ingeschreven.
- Tripje naar de USA en EK in Portugal
Mislukt. EK was pokkeduur en USA gaat niet door vanwege enorme vette feesjes in de zomer (GKGG, DV, Armada Night, FFWD) en ik werk in de zomer door om in maart naar de WMC te gaan.
- Nog meer feesten bezoeken
Gelukt! Heb tot nu toe veel meer feesten bezocht dan vorig jaar rond deze tijd. Komt omdat ik nieuwe mensen heb leren kennen die meer van dezelfde muziek houden als ik dan mijn huidige vriendenkring.
1/4 dus. Kan beter, maar vooral externe factoren waren dus van doorslag dat mijn voornemens niet waar zijn gemaakt 
| Originally posted by Zehra ik had het wel over een lief eh |
Ow goed dat ik deze thread gemist heb, mijn voornemens mislukken ook altijd...
ik zla in alles wel mislukt zijn moest ik hier ooit iets gepost hebben. Ben nu te lui om te gaan zoeken.
das juist, tis daarmee dat 2004 al zo'n rot jaar is, ik had gewoon geen goede voornemens,
goede voornemens voor 2005: goede voornemens maken voor 2006
goede voornemens voor 2006:
-minder drinken
-een vrouwke zoeken, eentje met een mooi snoetje
-minder gay overkomen
-mezelf eens ontdekken
-zoeken naar het gene dat ik eigenlijk nog moet doen (ja ik ben nogal freaky op dat vlak. kan voos zijn, ma ik heb altijd het gevoel alsof ik nog iets moet volbrengen)
-supermanpak afmaken
nieuw voornemen voor dit jaar, +0 op bank account geraken 
| Originally posted by teknasia hmm: Kben al lief tegen iedereen Kan al goed plaatjes draaien imo Kdoe al genoeg voor school.. en na school ook.. Kben ook al vrolijk genoeg naar mijn weten hmm dan schiet er niet veel meer over.. misschien me wat minder uiten met smileys maar meer concreter zijn ![]() Neej mn echte voornemens zijn: - Een meiske vinden waar ik me eindelijk goed bij voel.. en niet na anderhalf jaar doorhebben dat ik de ware toch nog nie gevonden heb ![]() - werken aan mijn producingskillz - eigen hond kopen (Border Collie) ![]() da ist zowa |
voornemen voor deze vakantie: veeeeeeeeel geld verdienen, en daarna TT's en plaatjes beginne kopen
Mijn goede voornemens... ik denk niet dat ik er expliciet gemaakt heb 
Gewoon zorgen dat ik ieder jaar door ben en genieten van t leven.
Of dat eerste gelukt is, hoor ik vrijdag en ivm dat genieten, ja dat lukt wel 
| Originally posted by djcresto een lief vinden en er een beta van maken alle een lief vinden zou al tof zijnverder meer slapen en beter werken en mn badmintonclubke wat verder uitbouwen |

| Originally posted by Bertn voornemen voor deze vakantie: veeeeeeeeel geld verdienen, en daarna TT's en plaatjes beginne kopen |
| Originally posted by Wildfir3 ging uwe pa u dan ni buitensmijten? |
| Originally posted by Bertn maar ach, mijn pa heeft een grote bek en die uitspraak vanhem is nu al bijna 2 jaar oud |
| Originally posted by Kaidreas ... -minder gay overkomen -mezelf eens ontdekken -supermanpak afmaken |
Weer al eens tijd voor een evaluatie... 
- proberen get meer voor school te doen en niet alles laten liggen tot voor de dag van het examen zelf...
nog steeds mislukt 
- proberen niet lief tegen iedereen te doen (der zijn er namelijk bij die het nie waard zijn)
half gelukt
- meer aan mezelf denken
half gelukt 
- meer naar feesten gaan in NL 

gelukt!
(ondertss al 8 ofzo gedaan)
- minder proberen uit te geven (eventueel sparen)
mislukt! (reden: zie vorig voornemen
)
- mod worden van het beta-forum 
schrap dit maar 
- meer slapen
gelukt! whi! 
- een goeie jongen tegenkomen die mijn muziekkeuze apprecieert en niet bij het woordje trance al direct wegloopt en die me accepteert zoals ik ben (gek dus
)
raar maar waar! gelukt!
- liefst een dj... tiesto mss
(nee nee just kidding
)
tis een dj! 
conclusie: 5/8 nie slecht...
nog een maandje tijd om de rest te realiseren... 
- Een goede mod proberen te zijn
you decide
- Minder voor school doen
half, ik heb nog altijd het idee dat ik mijn tijd verspil aan sommige stukken van de leerstof
- Minder aan mezelf en meer aan anderen denken
half, still working on it
- (Nog) meer genieten van het leven
yep, gelukt, vooral de laatste tijd 
- MIKE naar dit forum lokken
mislukt
- Mijn conditie terug verbeteren
nope, integendeel 
Ik ben gebuisd : 2/5 
Peis dak overal fallikant in gefaald heb.
Ben weer meer gaan drinken, roken etc
Nog altijd geen lief gevonden, of niks serieus begonnen, sucks !
*ween ween*
bah ! 
Het kan nog erger 
| Originally posted by Freezel - HBO diploma halen Nee - Ingeloot worden bij Universiteit Nee - Appartement krijgen Nee - Tripje naar de USA en EK in Portugal Nee - Nog meer feesten bezoeken Ja |

Daarom ga ik voor 2005 ook zo weinig mogelijk voornemens maken
een lief, men voorlopig rijbewijs, nen auto, feesten in nl, badmintonclub uitgebouwd, vermagerd => allemaal al gelukt
nu nog definitief rijbewijs halen en iets meer plezier, voldoening krijgen in men werk
De tijd is aangebroken voor een threadje met de voornemens. Ik heb er voor volgend jaar ook(in tegenstelling met vorig jaar).
stoppen met roken -> 2x geprobeerd, 2x gefaald 
ik had mn voornemens vorig jaar niet gepost maar had ze wel in mn kopke steken
goed slagen ah luc -> gelukt
gelukkig zijn en blijven bij mn vriendin -> gelukt
langzaamaan met platen beginnen dj'en -> half gelukt, de platen zijn er, maar de platenspelers nog niet
naar de 75kg -> sinds vorige week, mede dankzij wat lichte ziektes, gelukt, nu er proberen te blijven
serieus aan mn conditie werken -> gelukt
werk vinden -> nog niet gelukt, heb wel nog n maandje de tijd maar zie t toch niet zo rooskleurig in